خانه » فال روزانه 26 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 26 مرداد 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 26 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما احساس مي‌كنيد كه آرزوهاي خيلي جاه‌طلبانه جزو بهترين اهداف شما به حساب مي‌آيند. لازم نيست كه توقعات خود را پايين بياوريد؛ آنچه كه اهميت دارد اين است كه بايد خلاقيت خود را بيشتر كرده و كارهايي را انجام دهيد كه از نظر رواني احساس خوبي در شما ايجاد كنند. چيزهايي كه برايتان مهم هستند فرار نمي‌كنند؛ آنها همين جا هستند تا شما با انرژي و قدرت جديدي كه كسب مي كنيد دوباره بهشان رسيدگي كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز در خانه شما و همچينن در خانه مربوط به مسائل شغلي‌تان كسوف رخ مي‌دهد، بنابراين به شما پيشنهاد مي‌شود كه خودتان را براي يك حركت خيلي حرفه‌اي آماده كنيد و يا نقش خود در جامعه را اصلاح كنيد. اما هر كدام از اين كارها راكه انجام بدهيد، تأثيرات غير قابل پيش بيني در فعاليت‌هاي افراد خانواده‌تان خواهد گذاشت، چرا كه اين دو موضوع به هم مرتبط هستند. بنابراين به تنهايي تصميم‌گيري نكنيد؛ كساني را كه تصميم‌گيري‌هاي شما بر زندگي آنها تأثير مي‌گذارد را هم در تصميم‌گيري‌هايتان شركت دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما چيز جديدي ياد مي‌گيريد كه برايتان سود و منفعت معنوي و سياسي خواهد داشت، اما مدتي طول خواهد كشيد كه شما قلباً اين موضوع را بپذيريد. مطالعات اخير شما تا حدودي ذهنتان را باز كرده و بهتان كمك مي‌كند كه به زندگي با ديد متفاوتي نگاه كنيد؛ بنابراين شما ايده‌هاي جديد را جذب مي‌كنيد. خوشبختانه علايق جديد شما خواسته‌هايتان را بهتان يادآوري كرده، شما را آگاه مي‌كند و به زندگي‌تان نيز معنا مي‌دهد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز نشانه شما نسبت به ماه بيشتر از نشانه‌هاي ديگر حساس‌ شده است، بنابراين در هشتمين خانه شما- يعني خانه دگرگوني و تغيير شكل كسوف رخ داده و ناراحتي روحي عميق شما  بيرون كشيده مي‌شود. اين اتفاق بر روي احساس بدي كه نسبت به خود داريد عميقاً تأثير خواهد گذاشت و اين تغيير حال حتي بر شرايط مالي‌تان هم اثر خواهد گذاشت. در نهايت اگر شما بخواهيد از اسرار سر در بياوريد، اين تغيير شكل و دگرگوني براي شما مفيد واقع خواهد شد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز ماه به طور كامل بر هفتمين خانه شما- يعني خانه دوستان و همكاران- سايه مي‌افكند و اين اتفاق كاملاً مورد مخالفت خورشيد ماه اسد قرار مي‌گيرد. بنابراين در الگوهاي ثابت مربوط به دوست‌يابي شما تغيير و دگرگوني حاصل مي‌شود. خوشبختانه هر اتفاقي كه باعث تغيير دادن فعاليت‌هاي مربوط به روابط كاريتان شود، باعث بيشتر شدن درآمدتان هم مي‌شود و بنابراين احساس بهتري نسبت به شغلتان پيدا خواهد كرد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز ممكن است اثرات كسوف به سرعت بر روي شما ظاهر نشود، براي اينكه اثرات قوي و زيركانه آن ممكن است فقط در ضمير ناخودآگاه حس شود. شما امروز خيلي به اهداف خود اطمينان نداريد، براي اينكه ديگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمي‌گويند كه چه خواسته‌هايي دارند. بگذاريد اين چرخه‌هاي بي‌پايان ذهني از زندگي‌تان خارج شوند و فقط از زندگي لذت ببريد. هم اكنون تأثيري كه استراحت كردن بر شما مي‌گذارد، خيلي بيشتر از انجام دادن يك كار بخصوص است.


فال مهر

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز روز عشق ورزيدن است و كسوفي كه رخ داده است برايتان چندين اتفاق شگفت‌انگيز همراه خواهد داشت. باوجود اينكه شما ديگران را به طور واقع بينانه‌اي ارزيابي نمي‌كنيد، ولي مي‌توانيد بهترين خصوصيات هر فرد را ببينيد. فقط فراموش نكنيد كه در پس ظاهر جذاب هر آدم، چيزهاي پيچيده ديگري نيز نهفته است، و گاهي وقت‌ها هم شايد اين حقيقت زياد زيبا نباشد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

در حاليكه شما از فكر كردن به خاطرات گذشته دست كشيده‌ايد، باز هم احساس بيهودگي مي‌كنيد. ولي اگر بخواهيد به خود تكاني بدهيد، يادآوري فكر و خيالات قديمي پالايش كننده خواهد بود. كسوف كردن ماه در برج دلو آينده‌نگر به شما اين توانايي را مي‌دهد كه به سرعت آسيب‌هاي احساسي قديمي خود و همچنين ديد منفي باقيمانده در وجودتان را بهبود ببخشيد. خوشبختانه يك تجربه شگفت‌انگيز در زمان حال مي‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان كمك كند، بنابراين شما مي‌توانيد از عشق و محبتي كه دور و برتان هست لذت ببريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

با ايجاد شدن كسوف ماه در سومين خانه شما – يعني خانه ارتباطات – نسبت به هميشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتي اگر ديگران خواستند با شما در مورد ايده‌ها و تفكراتشان صحبت كنند، شما بايد به نيازهاي خودتان هم توجه كنيد. وقت بيشتري را به فعاليت‌هاي لذت بخش، مثل كار كردن در باغ و يا باغچه خانه‌تان و يا تغيير دكوراسيون يكي از اتاق‌هاي خانه‌تان، اختصاص بدهيد تا زندگي‌تان را زيباتر كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

اگر شما زياد به جزئيات توجه نكنيد، اعتماد بيش از اندازه‌تان به ديگران مي‌تواند شما را به اشتباه بيندازد. اگرچه شما احساس مي‌كنيد كه فرد پولداري هستيد، ولي چون ماه در دومين خانه شما كه با مسائل مالي ارتباط دارد كسوف كرده است، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنيد. همچنين نزديكي و مجاورت با نپتون پوشيده در مه افكار شما را مغشوش مي‌كند و شما را وسوسه مي‌كند تصميم اشتباهي گرفته و چيزي را بخريد كه واقعاً بدان نياز نداريد. چند روزي صبر كنيد و بعد دوباره اختيارات خود را ارزش‌گذاري كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز كسوف كامل ماه در نشانه‌تان باعث شده احساسات شما به اوج خود برسد. از يك طرف شما مي‌دانيد چه مي‌خواهيد و اعتقاد داريد كه كاملاً هم استحقاقش را خواهيد داشت. از طرف ديگر نظرات يك نفر ديگر در مورد زندگي شما مي‌تواند زندگي‌تان را آشفته و پريشان كند. حواستان باشد كه بر مشكلات ناراحت كننده سرپوش نگذاريد تا روابط‌تان تيره و تار نشود. برملا كردن و بر زبان آوردن همه چيز، استراتژي معقولي براي برطرف كردن استرس‌هاي پنهاني است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 26 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

شايد شما هنوز براي اينكه ديگران احساسات شما را بفهمند آمادگي نداشته باشيد. اما فراموش نكنيد امتناع كردن نمي‌تواند برنامه طولاني مدت ماندگاري براي ثبات بخشيدن به روابط‌تان باشد. اگر شما براي اينكه مي‌خواهيد اول تصميم خود را بگيريد، بحث‌هاي مهم را به تعويق انداخته‌ايد، بايد اول اين ديوارها را خراب كنيد و بعد تصميم‌گيري كنيد. باوجود اين شما فقط پشت گوش مي‌اندازيد و امروز و فردا مي‌كنيد؛ ولي براي تبادل نظر كردن امروز بهتر از فردا است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...