خانه » فال روزانه 26 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 26 فروردین 1399

فال روزانه


4.6
(61)

فال روزانه آنلاین 26 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز گويي که همه احساس مي‌کنند پريشان و ديوانه شده اند، و اما برعکس شما حس مي‌کنيد از عقل سليمي‌برخورداريد! اما حالا که بهرام يعني سياره بخت شما به طرز احمقانه اي با اورانوس پيوند خورده است، شايد دوباره بهترين قضاوت را در مورد واقعيت نداشته باشيد. حتي شايد توجه نکرده باشيد که برخلاف جريان آب شنا مي‌کنيد، چرا که امروز باور کرده ايد که داراي قدرتهاي فوق‌العاده هستيد! با اين حال درنظر گرفتن اين که مي‌توانيد به طور جادويي از قوانين جهان مادي فرار کنيد طرز فکر عاقلانه اي نيست. قوانين را نه فقط به خاطر اينکه مجبور هستيد، بلکه به انتخاب خودتان برگزينيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

هيجانات اخير در محل کار شايد در نظر شما اوقات خوشي باشد، اما اگر مجبور باشيد حس خود را پنهان کنيد چندان هم خوشحال نخواهيد بود. اغلب اوقات سهيم کردن ديگران در اطلاعات‌تان قبل از اينکه به مرحله بعدي برويد براي شما کافي است. اما حالا مورد احساسي کوچکي مي‌تواند همه چيز را پيچيده تر کند. شايد الان وقت جلب توجه کردن و غافلگير کردن اتفاقات غير قابل پيش بيني باشد. گفتن حقيقت ممکن است وضعيت کنوني را آشفته کند، اما از ميزان تنش نيز کم مي‌کند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

بازگشت ماه به نشان شما مي‌تواند به روشني نشان دهنده آب‌هاي کدر و گل آلود در تمايلات شما باشد. درک شما از اينکه ماه گذشته چه مي‌خواستيد امروز هوشيار تر شده است. بسيار حساس بودن مي‌تواند شما را از واکنش عاطفي تان نسبت به يک موقعيت استرس زا آگاه کرده و از نشان دادن يک برخورد شديد جلوگيري کند. مشاهده کنيد که چگونه تغييرات خلقي شما باعث مي‌شود تا ديدگاه ديگري نسبت به موقعيت اخير پيدا کنيد پس بيش از توان تان به ديگري قول کاري ندهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

ذهن شما سرشار از فکرهاي ناب است و شما آماده ايد که بر اساس آنها عمل کنيد. متاسفانه مجبوريد کارهايي کنيد که برنامه‌هايتان مورد توافق افرادي که چندان هم رفتار دوستانه اي ندارند قرار بگيرد. اگر نمي‌توانيد تشخيص دهيد که چگونه ايده‌هايتان را ابراز کنيد، ممکن است کشف کنيد که افکار منفي به سرعت جاي خود را با ديدگاه هاي هوشمندانه عوض مي‌کنند. سعي نکنيد احساسات‌تان را پنهان کنيد، وگرنه خيلي چيزهاي خوب را قبل از اينکه آنها را بشناسيد از دست مي‌دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما مي‌خواهيد افراد ديگر دقيقا بفهمند که شما چه احساسي داريد، اما نمي‌خواهيد خيلي خودتان راگرفتار کرده و همه چيز را براي آنها شرح دهيد. البته اين ضرب المثل را به ياد داشته باشيد که: دو صد گفته چون نيم کردار نيست. البته اگر شما بدون اينکه هيچ حرفي بزنيد شروع به کار کنيد، باور اينکه هرکس خودش مي‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتي در جريان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنيد اينکه شما انتخاب کرده ايد ضعف‌هاي خود را پنهان کنيد، گناه آنها نيست. اگر خودتان درخواست کمک نکنيد هيچ کس نمي‌تواند نجات‌تان بدهد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

از ديروز تا بحال هيچ چيز تغيير نکرده، اما ظاهرا شما الان شادتر و سرحال تر شده ايد. پس به جاي نگران شدن به خاطر چيزهايي که تحت کنترل شما نيست، فقط به کارتان ادامه دهيد. اما گفتن اين حرف که شما هيچ وقت تسليم نخواهيد شد اشتباه است! شما خيلي راحت در راهکارهاي خود بازنگري کرده و تاکتيک‌هايتان را عوض مي‌کنيد. پس اگر خواهان آزادي‌هاي ديگري در زندگي تان هستيد، که حتي مشکلاتي هم برايتان به همراه دارند، سعي کنيد که تا آخر راه مقصد نهايي خود را گم نکنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز احساس شلوغي و همهمه مي‌کنيد، انگار که دنيا به آتش کشيده شده است!! با اين وجود هر چه که مي‌گذرد اطمينانتان به خودتان کمتر مي‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغيير کردن است و به خاطر همين پيام‌هاي درهم برهم و پيچيده اي دريافت مي‌کنيد و همچنين در پنهان کردن احساسات‌تان زياد موفق نيستيد. بااين وجود به نفعتان است که بين مسائلي که سريع بايد بهشان رسيدگي شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنيد. شما بيشتر از آنچه فکر کنيد وقت داريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز بر سر دوراهي قرار گرفته ايد. شايد دلتان بخواهد که با عجله از اين دوراهي بگذريد، بنابراين مي‌توانيد از شر آن خلاص شده و مسير ديگري را برگزنيد. اما وقتي که شروع مي‌کنيد، مي‌بينيد که راه‌هاي بسيار زيادي از آنها منشعب مي‌شود و آن راهي که شما در زندگي تان برمي‌گزينيد تاثيرات طولاني مدتي خواهد داشت. بنابراين چيزي که ابتدا بر اساس حس و غريزه آغاز مي‌کنيد تا مدتها مي‌تواند تاثيرات خود را داشته باشد. مهم نيست که چقدر از کارتان لذت مي‌بريد؛ فقط نبايد عجله کنيد. همه چيز را به حال خود بگذاريد، زمان آن را حل مي‌کند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

شما امروز اصلا نمي‌خواهيد ديگران شما را به زحمت بيندازند، به خاطر اينکه به هيچ وجه دوست نداريد با مسائلي روبرو شويد که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعيت با آرزوهاي شما هماهنگ نباشد و نتوانيد هرچه مي‌خواهيد داشته باشيد. توجه کردن به مسائل احساسي افراد ديگر به خودتان نيز کمک مي‌کند و لازم است بهتان يادآوري کنيم که بايد به اين احساسات از ديد جدي تري رسيدگي کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

امروز اوضاع مالي تان به هم ريخته و حتي اگر همکارانتان ايده‌هاي خوبي بهتان پيشنهاد کنند، باز هم نمي‌توانيد قدم از قدم برداريد! شما مي‌دانيد که الان براي ريسک کردن بايد بهايش را بپردازيد، اما نمي‌خواهيد که ديگر چيزي ببازيد. شايد تحت تاثير ترس‌هايتان قرار گرفته باشيد و شايد اين حس طبيعي باشد. به هر حال سعي کنيد به نداي قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چيزي درست نيست با استدلالات عقلي آن را توجيه نکنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز به حدي دلسوز شده ايد كه سعي مي‌كنيد تمام خواسته‌هاي اطرافيانتان را برآورده كنيد. اما اين كاري كه مي‌كنيد اصلاً كار درستي نيست. چرا كه پايان خوشي براي شما نخواهد داشت. اگر نمي‌توانيد ميزان توقعات افراد ديگر را بسنجيد نگراني به دلتان راه ندهيد. براي اينكه دوست و يا نامزدتان از شما توقعات غير معمول دارد. فقط تا حد امكان بهش نشان دهيد كه هم راستگو هستيد و هم گوش شنوا براي شنيدن حرف‌هايش داريد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 26 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

هم اکنون عضو يک گروه شدن، براي کار يا بازي، شايد کار خيلي آساني نباشد، براي اينکه شما احساس مي‌کنيد در جمع آنها مثل يک بيگانه هستيد. درحقيقت شما فکر مي‌کنيد افراد ديگر زياد از ايده‌هاي شما استقبال نمي‌کنند، اما شما خودتان هم در اين عدم پذيرش نقش داريد. امکان دارد شما زماني که وظايف خودتان را توضيح مي‌داده‌ايد نتوانسته ايد به آن خوبي از عهده وظايفتان بر بياييد. نبايد حالت تدافعي داشته باشيد و به جاي اينکه منتظر بمانيد، نقش و مسئوليت‌هاي خود را براي خود و ديگران شفاف سازيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 61

هنوز کسی رای نداده...