خانه » فال روزانه 26 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 26 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 26 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز شور و هيجانتان خيلي زياد شده است و اگر نتوانيد کاري هيجان انگيز انجام دهيد ناراحت و نااميد خواهيد شد. متاسفانه شما قبل از اينکه حتي بدانيد چه هدفي داريد، بايد کارهايي را انجام دهيد که بتوانيد کمي‌موتور خود را شارژ کنيد. پس برنامه‌ريزي کردن قبل از اينکه تسليم بشويد عاقلانه ترين کاري است که مي‌توانيد انجام دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما به اندازه کافي احتياط کرده‌ايد؛ حالا وقت اين رسيده که به غريزه خود اطمينان کرده و دست به کار بشويد. اگر بيشتر از احساسات عادي تان به حس ششم خود تکيه کنيد به مشکل برخواهيد خورد، اما امروز اطلاعات خيلي خوبي را از ضمير ناخودآگاهتان دريافت مي‌کنيد. از غرايز خود چيزي آموختن نوعي تمرين است، اما شما اين روزها به اين نوع آگاهي نياز داريد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

حالا که سياره بخت‌تان يعني بهرام جلوه گيري خود را تمام کرده است، شما با خودتان احساس خودماني بودن مي‌کنيد!! شما امروز بايد توانايي‌هاي غير عادي داشته باشيد تا بتوانيد فراتر از افق ديد خود را ببينيد و حرف‌هايي که زده مي‌شود را به طور دقيق بفهميد. اما تنها دانستن حقيقيت کافي نيست، شما بايد بهش عمل هم بکنيد. به جاي اينکه براي تجزيه و تحليل کردن به عقب برگرديد فقط به مقصد فکر کنيد و بعد با کارهايي که انجام مي‌دهيد به دنبال هدفتان برويد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز از ديگران انتظار نداشته باشيد تمام دستورات شما را اجرا کنند. حتي اگر فکر مي‌کنيد اگر ديگران را در پروژه تان درگير کنيد حس خوبي خواهيد داشت، بهتر است که خودتان مسئوليت‌هايتان را به عهده بگيريد. تنهايي کار کردن شايد براي شما شرايط ايده آلي نباشد، اما بهتر از اين است که با فرد ناخلفي شراکت کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما بايد در رفتارتان بازنگري کنيد و دليلي براي اتکا کردن بر آرزوهايتان وجود ندارد. دنبال کردن روياهايتان هميشه عاقلانه ترين کاري نيست که مي‌توانيد انجام دهيد، اما هم اکنون اين موضوع اهميت بيشتري دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختي است، براي اينکه شما به رفتارها و اعتقاداتي که پيش از اين داشتيد عادت کرده ايد. در حاليکه گذشته تان را به منظور ساختن جايگاهي براي آينده ترک مي‌کنيد، نترس و جسور باشيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

پيام‌هاي پيچيده‌اي که دريافت مي‌کنيد بيشتر تحريکتان مي‌کند که وقتتان را داخل خانه بگذرانيد، در حالي که در فکرتان در دور دست‌ها سير مي‌کنيد. خوشبختانه امروز از طرف بهرام يعني سياره بختتان شور و انرژي زيادي را دريافت مي‌کنيد و تحريک مي‌شويد از نظر احساسي به موضوعات مهمي‌‌نزديک شويد که آزادي بيشتري که خواهانش هستيد را برايتان به دنبال دارد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز مي‌خواهيد مواظب تمام کساني که مي‌شناسيد باشيد، اما حقيقت اين است که اگر اين کار را بکنيد ديگر نمي‌توانيد به فکر خودتان باشيد. فهميدن اينکه رفتار احمقانه‌اي داريد سخت است، ولي وقتي هرچيزي که داريد را به ديگران مي‌بخشيد، لازم است که اين موضوع را فهميد!! البته زياد هم به خودتان سخت نگيريد، شما به زودي تعادل خود را باز مي‌يابيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

مواظب حرف‌هايي كه مي‌زنيد باشيد!! براي اينكه شما مي‌توانيد الهام بخش ديگران براي فعاليت‌هايشان باشيد. شايد شما نتوانيد به راحتي افرادي كه بهتان محق شده‌اند را مجاب كنيد، چرا كه شما اكثر اوقات سخت به نتيجه كاري كه هنوز عيني و ملموس نيست فكر مي‌كنيد. سعي كنيد به عقب برگشته و به اطرافيانتان اجازه نفس كشيدن و استراحت كردن بدهيد. در اين صورت قبل از اينكه مجبور به عقب نشيني شويد تمام برنامه‌هايتان به موقع اجرا مي‌شود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به هميشه برايتان اهميت بيشتري پيدا كرده‌اند، اما لزومي‌ ندارد كه آنها حتماً واقع بينانه باشند. اين سخن در مورد يك برنامه يا كارهاي معمولي در ليست فعاليت‌هاي روزانه تان صدق نمي‌كند. بلكه در مورد روياهاي خلاق و سازنده‌اي است كه باعث مي‌شوند شما فراتر از روزمرگي و مرزهاي جهان واقعي حركت كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

شايد شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشيد كه حتي اگر وسوسه شديد بند را آب دهيد! بهتر است آنها ا پيش خود نگه داريد. اول انگيزه خود براي فاش كردن رازهايتان را بررسي كنيد؛ اگر شما مي‌خواهيد فقط به خاطر خالي كردن سفره دلتان اين كار را بكنيد، بهتر است اصلاً هيچ حرفي نزنيد. اما اگر كسي خواست صادقانه به شما كمكي برساند وبه نفعتان كار كند، شايد، البته فقط شايد! اين كار كار خوبي باشد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگرچه شما فرد آينده نگري هستيد، اما ظاهراً نمي‌توانيد از وقت‌هاي آزاد خود استفاده كرده و به مسافرت يا پيك نيك برويد. شايد الان وقت اين فرا رسيده كه بفهميد ديگران مي‌توانند براي مدتي بدون شما و به تنهايي خودشان از پس كارها بربيايند. حتي اگر براي اين كار مجبور شويد با يكي از همكارانتان بحثي جدي داشته باشيد، بدانيد كه اگر فقط يك بار بهشان بگوييد كه نياز به استراحت داريد مي‌توانيد نظر موافق آنها را جلب كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 26 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

الان زماني جدي بودن است، البته اين حرف لزوماً در مورد مسائل كاري نيست. شما احساس مي‌كنيد كه وظايف زيادي داريد، در حاليكه احساسات و علايقتان شما را به سفري دور و دراز از عجايب مي‌كشاند. فقط يادتان باشد كه نتايجي كه امروز شما بدانها دست يافته‌ايد، لزوماً نتايج صحيحي نيستند. توجه كردن به جزئيات مي‌تواند با جرياني آرام شما را براي چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بيندازد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...