خانه » فال روزانه 25 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 25 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(57)

فال روزانه آنلاین 25 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

تلاش‌هاي شما براي اينکه امروز همه چيز را با هم داشته باشيد کاري عبث و بيهوده است، به خاطر اينکه اگر موفق هم شويد باز براي تان بر عهده گرفتن اين همه کار سخت خواهد بود. اين مسئله مانند يک بازي کامپيوتري است؛‌ شما يک کار را در مقطعي به پايان مي‌رسانيد و سپس آنقدر برايتان پيچيده مي‌شود که بايد زمان زيادي براي حل مشکلات پس ازآن صرف کنيد. شايد حالا زمان اين باشد که يک سياست جديد و بنيادي در پيش بگيريد. به جاي هدر دادن تمام انرژي تان براي يك كنترل بيهوده بر مسائل، کافي است براي لحظاتي دست نگه داشته و صبر کنيد. شايد آسان ترين کار اين باشد که از قدرت دست بکشيد!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

‌صحبت كردن قبل از انديشيدن طريقه شما نيست، با اين حال  امروز روز ديگري است. شما از نظر فکري در اوج هستيد و رازي در سينه داريد که باعث شده احساس ناخشنودي کنيد. نگران اين نباشيد که ممکن است امروز کسي را برنجانيد؛ در اين صورت تنها خودتان را اذيت کرده و تمرکز را از کارتان مي‌گيريد. اگر قلب تان در جاي درستي از زندگي تان قرار دارد،‌ پس حرفهاي تحميلي اصلا براي تان مهم نخواهد بود.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

به جاي جبران حرفي که قبلا زده‌ايد يا کاري که ديروز کرده‌ايد، ممکن است تنها مشکلات را براي خود عميق تر کنيد. حتي با بهترين تصميمات و نيت‌ها، ‌شما مي‌توانيد ديگري را سهوا برنجانيد. البته، يك معذرت خواهي گرم و صميمي مي‌تواند خوبي و بزرگواري شما را نشان دهد، اما تنها اگر از ته دل باشد. اين درام کوچک ممکن است يک روز ديگر به طول بينجامد تا زندگي شما را دستخوش تغييرات ناخواسته اي کند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

ممکن است شما حاضر نباشيد که امروز در مواجهه با ديگري کوتاه بياييد،‌ حتي اگر اين کار روشي نباشد که شما تاکنون داشته ايد. شما احساس مي‌کنيد که ديگر هيچ راه برگشتي نداريد. انگار که ديگر چيزي براي از دست دادن نداريد و مايليد که براي ايستادن پاي عقايد و باورهاي خود دست به هر کاري بزنيد. بي شک  اين کار قابل ستايش است، اما اطمينان پيدا کنيد که فرضيه اخيرتان آنقدر مهم هست که قبل از اينکه خود را به خطر بيندازيد فکر کنيد که در قبال آن چه بدست مي‌آوريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

برنامه ريزي اخير شما ممکن است از بهترين نوع برنامه ها باشد، ‌اما هنوز کامل نيست. زمانيکه شرايط تغيير مي‌کنند،‌ شما نيز بايد خود را با آنها تطبيق دهيد يا حداقل در برابر شان مقاومت نکنيد. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گيرانه بينديشيد و عدم تمايل تان براي اصلاح كردن روال کارتان مي‌تواند شما را حتي از نزديک ترين دوستان تان جدا کند. توجه کنيد که دارد چه اتفاقي مي‌افتد تا بتوانيد هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهيد، به جاي اينکه به يک روياي پوچ و توخالي تکيه کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

ممكن است امروز بسيار پريشان و نگران باشيد، با اين حال آنقدر توانايي داريد که احساسات ناخوشانيد خود را به بهره وري و کارايي بالايي تبديل کنيد. گام اول اين است که انتظارات خود را به دور بريزيد و بپذيريد که دقيقا نمي‌دانيد به کجا داريد مي‌رويد. سپس لازم است  که هر چيزي را که نياز داريد بگوييد؛ حتي اگر در يک موقعيت ناخوشايند قرار بگيريد و در نهايت،‌ آنقدر باظرفيت باشيد که دستورات جديد را پذيرفته و آماده باشيد که بزودي به آنها دست يابيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

احتمالا امروز از جانب ديگران حمايت و پشتيباني خوبي دريافت مي‌کنيد، اما لزوما آن جور نيست که انتظار داريد. ممکن است به نظر برسد که حتي نزديک ترين دوست يا همسرتان بر خلاف ميل شما رفتار مي‌کند، اما واقعا اينطور نيست. در واقع هر کس در زندگي راه خودش را طي مي‌کند و اگر شما عاقل باشيد، به آنها اجازه اين کار را مي‌دهيد. آنها هنوز در پي کمک و ياري رساندن به شما هستند، اما به روش خودشان!


فال آبان

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

ممکن است شما ايده بزرگي در رابطه با اينکه چطور پول بيشتري کسب کنيد در سر داشته باشيد ، اما احتمالا قبل از اينکه تلاش تان را در اين راه آغاز کنيد مجبور مي‌شويدعقب نشيني کنيد. شما از انجام دادن کارهايي که در رابطه با آنها تجربه اي نداريد نمي‌ترسيد و ممکن است سياست جديدي در پيش بگيريد که در راه تان موفق شويد. از طرف ديگر، ممکن است ديگران آرام آرام به سمت شما بيايند و به راحتي در جريان کار شما قرار بگيرند. بنابراين اگر مايليد که اين کار را بکنيد، بيشتر کنجکاو باشيد و در اين رابطه بيشتر جست  و جو کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

به نظر مي‌رسد همه مي‌دانند شما امروز دقيقا چه احساسي داريد، به خاطر اينکه ماه نشانه شما قلب شما را مورد هدف گرفته تا همه آن را به وضوح مشاهده کنند. امروز چاره ديگري نداريد، چرا که جلوگيري از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بيشتري به شما وارد سازد. تنهاراه حلي که داريد اين است که احساسات تان را بر مبناي اصول درست بيان کرده تا بتوانيد از بروز بيماري‌هاي جدي روحي در خود جلوگيري کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

امروز کار زياد براي شما جذابيت خاصي دارد اما شما نياز خواهيد داشت که مراقب سلامت خود نيز باشيد در غير اين صورت  ممکن است خود را در وضعيت روحي خطرناکي قرار دهيد. اين فوريت ممکن است براي شما امري طبيعي باشد اما اگر امروز شما اگر از نظر احساسي محتاط باشيد به نفع تان خواهد بود. شما واقعا نياز نداريد که اجازه دهيد هر کسي از احساسات و افکارتان مطلع شود. کمي مرموز بودن خوب است پس بعضي چيزها را در حد رويا و تصور باقي بگذاريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

با وجود اينکه شما امروز کارهاي زيادي براي انجام دادن داريد، اما ممکن است مايل باشيد که رهبري دوستان تان را نيز بر عهده بگيريد. احتمالا متعجب مي‌شويد چرا که مي‌بينيد چقدر سريع ديگران رهبري شما را مي‌پذيرند، و يکباره هيجان زده مي‌شويد و به اين باور مي‌رسيد که تنها نيستيد. اما مراقب باشيد که چگونه با آنها ارتباط برقرار مي‌کنيد، به خاطر اينکه ممکن است ديگري را با داوري شتاب زده خود ناراحت کنيد. آرام باشيد و قبل از اينکه حرفي بزنيد خوب فکر کنيد. در مجامع اجتماعي مودب باشيد چرا که بدين ترتيب ميتوانيد در زندگي تان موفق باشيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 25 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما تنها نياز داريد که براي يک روز يا دو روز ديگر خود را مجهز کنيد، و بعد انرژي خود را براي جنگيدن  و پيروز شدن بکار گيريد. اما تمرين خودبازداري کاملا با خودداري از بيان احساسات متفاوت است. شما بايد راهي پيدا کنيد که تاثير احساساتتان را براي خودتان نگاه داريد، به خاطر اينکه اين کار سلامت رواني و روحي شما را  در طي روزهاي آينده تضمين مي‌کند. زماني را تنها براي خودتان اخنصاص دهيد تا تصورات زيباي خود را از روياهايتان تکميل کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...