خانه » فال روزانه 25 دی 1398

فال روزانه

فال روزانه 25 دی 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 25 دی 1398

فال فروردین

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین فروردین ماه

امروز روز کاري خيلي راحتي براي شما نيست، چرا که ظاهرا به فعاليت‌هاي کاري شما بي توجهي مي‌شود. شما انتظار چنين بي توجهي را از جانب اطرافيان‌تان نداريد، اما وقتي ديگران از نقطه نظر شما کمتر از شما کار مي‌کنند اعصابتان خرد مي‌شود. به جاي اينکه آنها به کارهايي که کرديد اعتراف کنند، ممکن است حتي کار خود را ول کنند تا بتوانند از کار شما انتقاد کنند! سعي نکنيد از خودتان دفاع کرده و بيخودي انرژي تان را هدر بدهيد، براي اينکه اوضاع از ايني که هست بدتر مي‌شود. فقط به راه خود ادامه بدهيد و شما تا هفته بعد در بالاترين موقعيت خود قرار خواهيد گرفت.


فال اردیبهشت

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

يک نفر شما را تحت فشار قرار مي‌دهد که مسير نهايي خود را انتخاب کنيد، اما شما هرقدر بيشتر تحت فشار قرار مي‌گيريد بيشتر عقب نشيني مي‌کنيد. متاسفانه شما امروز مي‌توانيد از کساني که حامل خبرهاي بد هستند چيزهاي مهمي ياد بگيريد، اما شايد وسوسه بشويد قبل از اينکه آنها خبرشان را بگويند دهانشان را ببنديد. بايد چشم خود را به روي حقايق باز کنيد، حتي اگر چيزهايي باشند که دلتان نخواهد آنها را بشنويد.


فال خرداد

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز احساس مي‌کنيد مثل يک جنگجوي نينجا شده‌ايد!! اما هر فکري که در ذهنتان شکل مي‌گيرد يک نفر مي‌آيد و آن را با خودش مي‌شورد و مي‌برد! شما احساس بيهودگي و پوچي مي‌کنيد، انگار که ايده‌هاي تان به اندازه کافي تاثير گذار نيستند. وقتي که نمي‌توانيد سلسله افکارتان را با هم ترکيب کرده و آنها را به يک ايده و فکر منسجم و قوي تبديل کنيد، اصلا حس جالبي نيست. به جاي اينکه نااميد شده و دوباره در رفتارتان بازنگري کنيد، از احساسات خود آگاه بوده و بدانيد که اين سکون و رکود موقتي بوده و تا چند تا روز آينده افکار و نگرش‌هاي مثبت بازمي‌گردند.


فال تیر

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین تیر ماه

اگر سعي کنيد ديگران شما را درک کنند واقعا کار مفيدي کرده‌ايد، براي اينکه بي ضررترين روابط شما در حال عوض شدن هستند و در شرف نزديک شدن به کشمکش و ناراحتي‌اند. هم اکنون مخالفت‌هاي آشکار هيچ هدفي را دنبال نمي‌کند، براي اينکه تفاوت‌هاي عقيده‌اي قبلا شناخته شده بودند. علاوه براين هيچ راهي براي پيدا کردن راه حل وجود ندارد، براي اينکه تمام اظهار نظرها تقريبا استدلالاتي غلط از آب در خواهد آمد. پس قبل از اينکه صحبت کنيد به نتايج و پيامدهاي آن خوب فکر کنيد.


فال مرداد

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین مرداد ماه

امروز شايد به اندازه کافي پول نداشته باشيد که کارهايي که دوست داريد را انجام دهيد. يا شايد هم فکر مي‌کنيد که شايستگي داشتن چيزهاي خوب و زيبا را نداريد. اما احتمالا شما بيشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت مي‌گيريد. از منفي بافي هاي خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودي متعادل تر شد در مورد خريد کردن و مسائل مالي تصميم گيري نکنيد.


فال شهریور

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز از نظر احساسي تعادل نداريد. در يک لحظه مي‌توانيد هر کاري را انجام دهيد و در لحظه ديگر احساس بي فايده بودن مي‌کنيد! به جاي اينکه در جستجوي جنبه‌هاي مثبت هر چيزي باشيد، در پوسته تنهايي و افسرده خود گرفتار شده‌ايد. خوشبختانه هم اکنون شما قدرت اين را داريد که مسير خود را عوض کرده و حتي تا قله کوه هم برسيد!! يک تصميم آگاهانه و درست بگيريد و به همان هم بچسبيد؛ بقيه چيزها اصلا مهم نيست!


فال مهر

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین مهر ماه

شما از يک مانع بزرگ و مهم رنج مي‌بريد و ناراحتيد. مثل اينکه يک نفر مزاجم روياپردازي‌هاي شما مي‌شود و شما نمي‌توانيد به راحتي در رويا و خيال فرور فته و خودتان را از ناراحتي و رنج برهانيد. راه سريع و راحتي براي بيرون آمدن از اين حال و هواي جدي وجود ندارد. خوشبختانه شما وقتي که يک بار خودتان را تسليم معنويات کرده و حتي چند قدم کوچک در اين راه بردايريد از اينکه اين اوضاع به سرعت ناپديد مي‌شوند متعجب خواهيد شد.


فال آبان

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین آبان ماه

شما واقعا نمي‌خواهيد در فعاليتهاي گروهي شرکت کنيد، حتي اگر افرادي که در اين گروه هستند را دوست داشته باشيد! شايد شما در مقابل افراد و ديدگاه‌هاي متفاوتي که دارند گيج مي‌شويد و نمي‌توانيد در برابرشان واکنش نشان بدهيد. شما اصلا دلتان نمي‌خواهد که در مورد قوانين فعاليت‌هاي گروهي يا قوانين مربوط به افراد ديگر مذاکره کنيد. بدون اينکه خودتان را ملزم کنيد که درباره خود به تمام افراد گروه توضيح دهيد، به فعاليت‌هاي اجتماعي خود برگرديد.


فال آذر

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین آذر ماه

به جاي اينکه در محل کار رفتار مديريتي و سياستمدارانه در پيش بگيريد، بايد بدانيد که اطراف‌تان فعاليت‌هاي خيلي زيادي در جريان است و افراد ديگر مجبورند با شما کنار بيايند. به زبان خودماني شما بدون اينکه بدانيد که آيا براي قبول کردن نقش رهبري آمادگي داريد يا نه، پايتان را از گليم‌تان درازتر کرده‌ايد. فقط بايد يادتان باشد که صبر و شکيبايي بيشتري داشته باشيد، چرا که رسيدن به موفقيت براي شما مدتي زمان مي‌برد.


فال دی

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین دی ماه

قبل از اينکه هر تصميمي بگيريد بايد بدانيد که برنامه ريزي کردن براي يک تعطيلات عالي مدتي زمان مي‌برد. اما حتي اگر مسافرت رفتن تبديل به مبارزه‌اي پوچ و بي فايده يا خيالي و واهي شد، از فکر و روياي مسافرت دست نکشيد. تسليم نشويد؛ همين که فهميديد شما در حال آزمايش شدن هستيد، راحت تر مي‌توانيد از خود شجاعت به خرج داده و تغييرات لازم را ايجاد کنيد، بنابراين شما مي‌توانيد به راه خود ادامه دهيد.


فال بهمن

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما شريک کاري داريد و يا در کاري با يک نفر سرمايه گذاري کرده‌ايد، امروز يک ناراحتي و مخالف که فراتر از عدم تفاهم عادي مي‌باشد ممکن است روابط شرين بين شما را تلخ و آشفته کند. شايد شما در مورد موضوع خيلي مهمي بيش از اندازه سريع صحبت کرده باشيد، اما حالا نمي‌توانيد حرف‌هاي خود را پس بگيريد!! در مورد امکانات و شرايط غير منطقي نباشيد، وگرنه مجبور مي‌شويد برنامه‌هاي خود را به بعد موکول کنيد. اگر سهم خود رادر انجام وظايف به درستي اجرا کنيد، باعث مي‌شويد که بادها از جهت موافق وزيده و اوضاع روبراه شود.


فال اسفند

– فال روانه در روز 25 دی 1398 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز در حالي که آرزو مي‌کنيد موانع از سر راهتان برداشته شده و اوضاع تغيير کند، روابط دوستانه تان بيشتر متشنج مي‌شود. هيچ اتفاقي به آن سرعتي که شما دوست داريد روي نمي‌دهد و شما احساس مي‌کنيد به يک مانع ثابت و محکم برخورد کرده‌ايد. براي همين حالا به نيازهاي غير قابل کنترل و سرکش خود در مورد استقلال و داشتن آزادي توجه کنيد و البته در نظر داشته باشيد که همه چيز تحت اختيار شما نيست.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...