خانه » فال روزانه 25 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 25 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 25 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

امروز روزي نيست كه كاملاً بدون مشكل باشد، اما باز هم روزي ملايم و آرام است. وقتي شما با مشكلي مواجه مي‌شويد نگرش “من نمي توانم از پس اين مشكل بربيايم” بهترين اسلحه‌تان است. عجيب اينكه بزرگترين توانايي‌هاي شما مي‌تواند برايتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول كردن محدوديتهايتان ناتوان هستيد، اطمينان بيش از حد شما به خودتان مي‌تواند مشكلي بزرگ برايتان به وجود آورد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز احساس اعتماد به نفس بيشتري كه شما داريد باعث مي‌شود كه انعطاف پذيريتان نيز بيشتر شود، به اين دليل كه شما نياز نداريد كه مسأله‌اي را براي ديگران ثابت كنيد. جوهر باطني شما اكنون بسيار قوي است و لازم نيست كه در مورد آن ترديد داشته و وقتتان را تلف كنيد. شما بيشترين منفعت را زماني كسب خواهيد كرد كه به مشكلات مردم ديگر توجه كرده و به آنها ملحق شويد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر كدام شما را به مسيرهاي متفاوتي مي‌كشانند، شما بايد بتوانيد تصميمي كلي بگيريد و به هر دو جنبه توجه داشته باشيد. الان نيازي نيست كه تواناهايتان را نشان دهيد يا تفكرات و احساسهايتان را انكار كنيد. ماداميكه شما با طبيعت دوگانه خود احساس راحتي مي‌كنيد، بنابراين ديگران فقط مجبور خواهند بود كه با آن سازگاري پيدا كنند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

درحاليكه شما كاملاً در مورد امروز هوشيار هستيد و آينده‌تان را با داشتن تصويري از آن در ذهنتان مي‌توانيد ببينيد، روياهاي شفافي خواهيد داشت. تا زمانيكه شما اين روياها را آشكار نكنيد خوش‌بيني شما مي‌تواند كاملاً تازه بماند، براي اينكه مردم ديگر خيلي زود از تفكرات خيالي شما خسته خواهند شد. بهتراست برخي از انديشه‌ها نهفته و فقط براي خودتان باشند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

از زماني كه شما از دادن جواب “نه” به يك درخواست امتناع كرده‌ايد، توانسته‌ايد حتي بهتر از آن چيزي كه فكر مي‌كرديد عمل كنيد. راه‌حل‌هاي ذهني شما قوي هستند، اما تحت كنترل زنديگتان نيستند. در عوض موج تازه‌اي از ايمان در حاليكه شما را قادر مي‌سازد كه به مسائل مشكل نگاه كرده و شروع هرچيزي را خيلي مثبت ببينيد، به شما اميد تازه‌اي براي آينده مي‌دهد. اما كمي هم كناره‌گيري از فكر كردن به نتيجه آرزوهايتان هنوز برايتان سودمند است.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز در محل كارتان اختياراتي داريد و فرصتي براي شما است كه براي به سود رسيدن بيشتر از يك مسير در دسترس داشته باشيد. اگر جديداً شما تصميمي گرفته‌ايد، اطلاعات جديد شما را تشويق مي‌كند كه آرام حركت كرده و دوباره انتخابتان را بررسي كنيد. براي رسيدن به يك هدف خاص زياد عجله نكنيد؛ شما بيشتر از آنچه كه فكر مي‌كنيد زمان داريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

مجاورت ناراحت كننده بين حقيقت و خيال مي‌تواند براي شما كمي نگراني به وجود آورد. يك صداي دروني به شما مي‌گويد كه تصميمات مهمي را بگيريد كه هدفهاي شخصيتان را در آينده تحقق ببخشد. اما صداي ديگر شما را تشويق مي‌كند در حاليكه وظايف مهم مربوط به آينده‌تان را فراموش كرده‌ايد، آزاد بوده و از زندگي لذت ببريد. نبايد يكي از اين دو را انتخاب كنيد؛ بلكه بايد براي حد ميانه آنها تلاش كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

تجزيه و تحليل بيش از حد به سئوالات شما پاسخ نمي‌دهد، براي اينكه اكنون ثابت شده است كه مسير فكري تحقيق و بررسي پاياني منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسيار فعال است و يك زنجيره از كلمات بي‌پايان مي‌تواند شما را به گفتن حقيقت وسوسه كند. سعي نكنيد كه جريانهاي ذهني را خاموش كنيد. فقط دريابيد كه زبان واقعي قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.


فال آذر

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

اگرچه امروز در دنياي شما هم چيز بهتر شده است، شما مي‌توانيد مسئوليت مقاصد شخص ديگري كه شرايط نسبتاً بدي را به وجود آورده را قبول كنيد. شايد شما در ارزيابي‌تان در مورد روشي كه مي‌توانيد با افراد محتاط به طور مؤثركار كنيد، بيش از حد خوش بين باشيد. معامله كردن با خودت اكنون نيرنگ آميز است، براي اينكه گرايش شما به زياد صحبت كردن احتمالاً علائم هشدار را برايتان خواهد فرستاد.


فال دی

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

شما مي‌توانيد از يك يا دو روز عاطفي دشوار خلاص شويد، اما بهتر شدن مسائل دليل موجهي براي اغراق كردن نيست. خوش بين بودن اكنون رويكرد مناسبي است، براي اينكه به شما اجازه مي‌دهد فراتر از ترسهايتان حركت كرده و با ديگران رفتاري بهتر داشته باشيد. اما به خود اجازه ندهيد كه تحت تأثير هيجانات رايج قرار بگيريد و يا زودتر از آن كه فكر مي‌كرديد نااميد شويد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

اينكه شما تشخيص داده‌ايد روياهاي شما مي‌توانند مهم‌تر از حقايق سرد و بي روح باشند، كمي تكان دهنده است. حتي اگر شما كارهاي مقدماتي خود را انجام داده‌ايد و تمام اطلاعاتي را كه مي‌توانستيد گرفته‌ايد، هنوز چيزي كم است. داده‌ها را جدا كرده و آنها را با احساسات شخصي خودتان مطابقت بدهيد. درك مستقيم خود شما از داده‌هاي ديگران معتبرتر است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 25 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

در حاليكه ماه به جهان آبي برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترين مكان براي ماهي‌هاي شماست شما مي‌توانيد نفسي عميق از روي راحتي بكشيد. بالاخره  فشارهاي ذهني پايان يافته و شما احساس مي‌كنيد كه در خانه خود هستيد. به هر حال مواظب باشيد، براي اينكه دورنماي احساسات شايد بهتر از آن چيزي كه واقعاً هست به نظر برسد. شما اكنون به واسطه تغييرشكل آرزوهاي خودتان به ديگران نگاه مي‌كنيد، بنابراين اگر شما در مورد احساس خود يقين نداريد، از آنها بپرسيد كه قبل از اينكه به گمان نادرستي دست پيدا كنند چه احساسي داشته‌اند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...