خانه » فال روزانه 25 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 25 اسفند 1398

فال روزانه


4.7
(57)

فال روزانه آنلاین 25 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

امروز برايتان بسيار سخت است براي كندوکاو در درون احساسات خود آرام بگيريد. به خاطر اينکه شما اغلب قبل از اتمام کاري را که قبلا شروع کرده ايد کارديگري را آغاز مي‌کنيد. به هر حال اکنون با سياره حاکم شما مريخ که در برج نشان بي هدف شما قرار گرفته است ممکن است آنقدر مشتاق نباشيد که جايي سفر کنيد. از لحظه حال لذت ببريد و اجازه دهيد تا احساساتتان هر گونه آرزو و اميد را از دلتان شست و شو دهند تا به جايي که مي‌خواهيد برسيد. اين كار آنقدرها که به نظر مي‌رسد سخت و ترسناک نيست.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما بيشتر به طرف مردمي جذب مي‌شويد که از شما احساساتي تر هستند با اين حال اگر شما به آنها اجازه دهيد مي‌توانند به شما چيزهاي بي شماري در رابطه با خودتان ياد بدهند. با وجوداينکه شما دوست داريد که دور خود يک ديوار حفاظتي ايجاد کنيد امااين را بدانيد که اين انزوا و گوشه گيري موفقيتي براي شما به همراه نخواهد داشت. حتي اگر نخواهيد که زندگي خود را از اين که هست پيچيده تر کنيد اين اتفاق مي‌افتد! اجازه دهيد احساسات تان آزادانه بيان شوند و عاقلانه ترين سياستي كه ميتوانيد اتخاذ کنيد اين است که در اجتماع باشيد!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما قهرمان موج سواري در درياي خروشان و پرتلاطم احساسات تان هستيد بدون اينکه بر اثر شدت امواج در هم بشکنيد. به هر حال امروز ممکن است بوسيله نيروي جرياناتي که مي‌تواند شما را به اعماق ناشناخته خود ببرند دچار استرس و نگراني شويد. اما جنگيدن در مقابل جريانات قوي و شديد فقط شما را از پا در مي‌آورد. بهتر است دلبستگي‌هاي خود را آزاد بگذاريد تا شما را به هر جا که مي‌خواهند ببرند و فقط از لحظه لحظه آن لذت ببريد. شما هميشه فرصت پيدا کردن راه بازگشت به خانه را خواهيد داشت.


فال تیر

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

ممکن است در رابطه با تسليم شدن در برابر احساسات تان نگران و بيمناک باشيد. اگر بتوانيد آرام باشيد حس آشناي امنيت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشويق مي‌کند تا در اين لحظه کاملا احساس رضايت و شادماني کنيد. نيازي به چرخاندن چرخ‌هاي عقل و منطق نيست؛‌ زمان تجزيه و تحليل گذشته است. به ياد داشته باشيد نشان شما آماده تنفس زير عميق ترين آب‌ها است. امروز در اعماق دريا شنا کنيد و انرژي روحي خود را ذخيره کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

براي شما سخت است که حس و حال موفقيت و شادماني خود را امروز ادامه دهيد به خاطر اينکه يک فعل و انفعال احساسي ملايم ممکن است نتايج و اثرات جدي به دنبال داشته باشد. شما مي‌توانيد حتي به حکمت و دانايي خود نيز اکنون شک کنيد مخصوصا اگر سياست اخيري که اتخاذ کرده ايد شما را حتي کمي هم به موفقيت نزديک تر نکرده باشد. اما تغيير زيادي در برنامه‌هاي خود ايجاد نکنيد. ممکن است نظر شما در هفته‌هاي آينده تغيير کند و شما فقط بايد بدانيد که همه چيز مرتب است يا نه !


فال شهریور

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

شما بايد قادر باشيد که در يک موقعيت دشوار بهترين کاررا انجام دهيد اگر شريک يا دوست شما از نظرات شما پيروي نکرد شما کار خودتان را بکنيد. اخيرا به خاطر رفتار عجيب و غريب کسي شوکه شده ايد اما الان آماده ايد که براي رسيدن به موفقيت و شادکامي در زندگي تان کاري بکنيد. خوشبختانه شايستگي و لياقت تان راه را براي شما هموار مي‌کند و اشتياق شما براي يادگيري اعتماد به نفس شما را افزايش داده و به هر کجا که مي‌خواهيد شما را مي‌رساند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

شما از اينکه درگير يک نمايش غم انگيز شويد خوشحال به نظر نمي‌رسيد و ترجيح مي‌داديد که امروز از آن جلوگيري کنيد. اما به نظر مي‌رسد غير ممكن است تا از شکست سبقت بگيريد و فعل و انفعالات نه چندان مهمي ميتواند ناگهان تبديل به يک حادثه بزرگ و مهم شود. به جاي تلاش براي آرام کردن ديگران توجه خود را براي يک تغيير مهم در زندگي خودتان جمع کنيد. به اعتقادات خودتان بچسبيد و اجازه ندهيد تا ديگري شما را فريب داده و از ارزش‌هايتان دور کند. اگر صداقت و درستي خود را حفظ کنيد همه چيز به بهترين صورت براي تان بوجود مي‌آيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

اگر چه بعضي از جنبه‌هاي يک گفتگوممکن است امروز ناشيانه و غير استادانه باشد احتمالا بيشتر در اين گفتگو موفقيت کسب ميکنيد تا درگيري و کشمکش! متاسفانه ممكن است مسئله اي باعث شود تا شما کنترل خود را از دست بدهيد و ممکن است قادر نباشيد که تا زمانيکه علت اين نگراني را کشف کنيد آرام بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد نيازي نيست که همين الان پاسخ نهايي را پيدا کنيد. تا زمانيکه در مسيردرست حرکت مي‌کنيد زمان بيشتري خواهيدداشت تا اينکه فقط به جست و جو بپردازيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

شما امروز حس تازه اي درباره اهدافتان داريد اما آن به جاي اينکه يک ايده محسوس و معقول باشد مبتني بر احساسات غير شفاف است. شما مي‌دانيد که چه چيزي به نظر خوب مي‌رسد با اين حال مطمئن نيستيد که چگونه مي‌توانيد روياهاي خود را عملي کنيد.خوشبختانه نيازي نيست که  با فشار و اجبار رويا و تصورات خود را محقق سازيد.  از شادي‌هاي موجود لذت ببريد  و اجازه دهيد آنها شما را به هر کجا ميخواهند ببرند. اکنون اين کافي است؛ شما هميشه مي‌توانيد يک برنامه واقعي بسازيد که ديدگاه‌هاي شما را منعکس کند.


فال دی

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

با وجود اينکه شما مي‌خواهيد که کمي از نظر روحي در انزوا باشيد اما به اين معني نيست که بخواهيد از حواس پرتي‌هايي که ناشي از فعاليت‌هاي مختلف است جلوگيري کنيد. ممکن است نااميد کننده باشد به خاطر اينکه شما ميتوانيد بدون اينکه زياد مشغول شويد هر کاري را انجام دهيد. روزتان را به خاطر اينکه مشخص کنيد چه کار بايد بکنيد خراب نکنيد؛ به جاي ان روي اينکه چه احساس مي‌کنيد تمرکز کنيد. خيلي خوب است که بتوانيد بسادگي با تعداد کمي از دوستان تان به استراحت بپردازيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

وضعيت مالي شما در حال تبديل شدن به يک موضوع جدي است و شما بلاخره قادر هستيد که درباره اين وضعيت فکري بکنيد چرا که مريخ جنگ جو در دومين خانه از “پول” شما قرار دارد. اما فقط نيات خوب براي درست کردن اين وضعيت کافي نيستند. به راه حل‌هاي ساده خود اکتفا نکنيد چرا که ممکن است آنها مبتني بر رويا و تصورات ايده آل گرايانه شما باشد. در عوض برنامه استوار و پايداري طرح ريزي کنيد و بعد به خودتان فرصت کافي بدهيد تا به نتيجه مطلوبي که در جست و جوي آن بوديد برسيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 25 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

انرژي شما اکنون در سطح بالايي قرار دارد و بسيار مهم است که در رابطه با اين انرژي و زنده دلي تازه يافته خود مثبت بينديشيد. برنامه ريزي براي هفته‌هاي آينده بسيار مهم است چرا که مريخ تا 22 آوريل در نشان شما خواهد ماند. و اين زماني است که برنامه تمريني رقابتي شما ميتواند به عميقا کيفيت زندگي شما را افزايش دهد. براي بهبود سلامت خود صبر نکنيد ؛ زمان آن همين اکنون است!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...