خانه » فال روزانه 24 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 24 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(57)

فال روزانه آنلاین 24 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز موجي از هيجان را درون خود حس مي‌کنيد، اما مسئوليت‌هاي قبلي تان مانع از اين مي‌شود که دست به عمل بزنيد. حتي در برابر فشارهاي سخت برعهده گرفتن مسئوليت‌هايتان، دوري گزيدن از خيال پردازي کمکتان مي‌کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهيد. اما مشکلاتي هم هست که نمي‌توانيد تغييرشان دهيد، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شويد. نگران نباشيد؛ تفريح و سرگرمي‌هم بعد از کار به سراغتان مي‌آيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز آرام گرفتن تبديل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در يک دام گرفتاره شده اند. به جز اينکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا مي‌دهيد، ممکن است از برخوردهاي زباني افراد ديگر خشمگين شويد، چراکه فکر مي‌کنيد مورد تهديد قرار گرفته ايد. به هرجهت اکنون صحبت‌هايي که بدون فکر قبلي به زبان مي‌آيند مفيد نخواهند بود. براي کسب کردن ديدگاه‌هاي متفاوت به جاي صحبت کردن سعي کنيد بيشتر گوش دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

سياره بخت شما يعني عطارد امروز شما را به دردسر مي‌اندازد، بخصوص اگر فکر کنيد بيشتر از افراد ديگر مي‌دانيد. شما به اندازه کافي باهوش هستيد، اما اگر بخواهيد به طور دائم و به طرز طعنه آميزي هوشتان را به نمايش بگذرايد، کار خيلي نامناسبي انجام داده ايد. افراد ديگر مطمئنا از سلطه جويي و پرخاشگري زباني و بي رحمانه شما خسته مي‌شوند. آنها همين که از صحبت‌هاي تند و تيز شما ناراحت شوند، به راحتي مي‌توانند با ترک کردن محل به گفتگو خاتمه دهند. راه حل خيلي ساده است؛ اگر نمي‌خواهيد تنها باشيد بايد با ديگران به مهرباني رفتار کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

اگر تنها کسي باشيد که مسئوليت‌هاي افراد ديگر را بهشان يادآوري مي‌کنيد اعصابتان به هم مي‌ريزد!! شما امروز مي‌خواهيد به اندازه هر فرد ديگري تفريح و سرگرمي‌داشته باشيد، بنابراين دوست نداريد در موضع قدرت واقع شويد. اگرچه وسوسه شده بوديد که قاطعانه دست به عمل بزنيد، اما احتمالا رنجش و ناراحتي تان را بروز نداده و همانطوري که ازتان انتظار مي‌رفت رفتار مي‌کنيد. دلسرد نشويد؛ شما بعدا در طول هفته براي تفريح کردن هم وقت خواهيد داشت.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

باوجود اينکه مي‌دانيد هر فکري که در سرتان داريد را بايد همين الان اجرا کنيد، درباره يک مسئوليتي که نمي‌توانيد حفظش کنيد با احتياط عمل مي‌کنيد. اعتماد به نفس شما با واقع بيني همراه شده است و همين بهتان اجازه نمي‌دهد خيلي خيال پردازي کنيد! اما خيلي هم جدي نشويد، وگرنه فرصت خيلي خوبي که همين الان جلوي رويتان قرار دارد را از دست مي‌دهيد! يادتان باشد براي اينکه بتوانيد به اهداف عالي خود برسيد بايد فراتر از آسايش و راحتي خود قدم برداريد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز ثابت قدم بودن براي شما چندان راحت نيست، براي اينکه فکرتان بي قرار شده و براي رسيدن به رضايت به دوردستها پرواز مي‌کند. اما احتمالا اهدافتان فراتر از دسترس شما باقي مي‌مانند. وقتي که به مقصد نزديک مي‌شويد، عمدا آنرا به جاي ديگر و حتي دورتر منتقل مي‌کنيد. اين استراتژي براي اندازه گيري کردن ميزان سازندگي شما نيست. بلکه تنها راه ساده اي است که بهتان انگيزه مي‌دهد تا محدوده‌هاي جديد بيشتري را تحت پوشش قرار دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

شما احساس مي‌کنيد که در محل کار بايد بر مقاومت افراد ديگر چيره شويد. شما آماده هستيد که براي عضو شدن در تيم هر کاري را انجام دهيد، اما ظاهرا يک نفر بدون هيچ دليل واضحي با شما مخالفت مي‌کند. به جاي تلاش براي ايجاد کردن ارتباط عاطفي، سعي کنيد فقط کمي‌تغيير جهت بدهيد. اگر فرد مذبور کناره گيري شما را ببيند، خودش فضايي را براي صحبت کردن با شما فراهم مي‌کند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز براي دست يابي به جواب حاضر نيستيد خيلي به خودتان زحمت بدهيد، اما شايد مجبور باشيد هرچيز بي اهميت تري از جواب “مثبت” را قبول کنيد. اگرچه شما اميد داريد که به جوابي قطعي برسيد، اما هنوز خاکستري‌هاي زيادي بين رنگ سفيد و سياه وجود دارد! فراموش نکنيد دست يابي به نتيجه اي روشن و واضح به حدي که بتوانيد برنامه ريزي‌هاي ديگري هم داشته باشيد، چند روزي طول مي‌کشد. براي رسيدن به موفقيت عجله نکنيد؛ درغير اين صورت امکان دارد در مسير نادرستي قرار گرفته و بيش تر از وقتي که لازم داريد را تلف کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز دانستن اينکه دقيقا چه مي‌خواهيد براي شما چالش برانگيز شده است! ابتدا هر چيزي خوب به نظر مي‌رسد، اما بعد مي‌فهميد که تصور نادرستي داشته ايد و استدلال‌هايتان نيز نادرست به نظرمي‌آيند. حتي اشتباهات افراد ديگر نيز مي‌تواند شما را به دردسر بيندازد. به جاي بدتر کردن اوضاع، همان کاري را بکنيد که وقتي شکست مي‌خوريد بايد انجام دهيد: توقف!! تاموقعي که شرايط خود را دوباره به دست نياورده ايد هيچ قدمي‌برنداريد. اگر لازم بود مي‌توانيد در انتخاب راه از کسي کمک بگيريد؛ بعد و فقط بعد از اين کار! مي‌توانيد راهي که انتخاب کرده ايد را ادامه دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

شما دلتان مي‌خواهد همه چيز کند تر پيش برود، و قبل از شروع کردن يک کار جديد کار ديگر را تمام کنيد. متاسفانه شرايط جديد شايد انقدر موافق نباشد و شايد مجبور شويد قبل از به دست اوردن آمادگي لازم پروژه بعدي را شروع کنيد. شما نمي‌توانيد آنچه را که بايد بر پايه اعتقادات‌تان انجام دهيد را پيش داروي کنيد. معوق گذاشتن داوري عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنيد. اگر خودتان انتخاب کنيد، مي‌توانيد تا هفته بعد روشهاي قديمي‌خود را برگردانيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

ملاک قرار دادن روياهايتان براي زندگي اکنون براي شما يک موهبت به شمار مي‌آيد. از يک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتي که ايده‌هاي خود در مورد آينده را با يکي از دوستان خود مطرح مي‌کنيد. ولي از سوي ديگر شما امروز مي‌توانيد چنان غير واقع بين باشيد که خودتان را در دام شکست بيندازيد. براي کسب کردن بهترين نتيجه با استفاده از عقل سليم بين روياهايتان تعادل برقرار کنيد. سرتان را بالاي ابرها نگه داريد، اما پاهايتان را محکم روي زمين بچسبانيد!!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 24 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز در حاليکه آدرنالين‌تان بالا رفته و نياز فوري به چيزهايي که نياز داري پيدا مي‌کنيد، شما خيلي عجله داريد و آماده ايد که موانع را از سر راه برداريد. شما در فکر اين هستيد کاري را انجام دهيد که تمام کساني که فکر مي‌کنند شما را خوب مي‌شناسد را شگفت زده کنيد. الان وقت اين است که تمام فرضيه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پيش داوري‌هايي که تنبل جلوه تان مي‌دهند را از بين ببريد. خوشبختانه خودتان هم مي‌دانيد که تا موقعي که وقت موعود فرا نرسيده نبايد دست به عمل بزنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...