خانه » فال روزانه 24 شهریور 1399

فال روزانه

فال روزانه 24 شهریور 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 24 شهریور 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگرچه شما در جمع دوستان خوبي قرار گرفته ايد كه مي‌توانند به آساني حواس شما را پرت كنند، ولي باز هم احساس مي‌كنيد براي انجام دادن كارهاي ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته ايد و بايد قبل از تفريح كردن آنها را تمام كنيد. اگر شما دنبال راهي براي فرار مي‌گرديد، درست نيست كه قوانين منظم روزانه تان را بشكنيد. دلخوري‌هايتان را براي خودتان نگه داريد، به كارتان فكر كنيد و بعداً زماني را هم به تفريح اختصاص بدهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما ايده خيلي خاصي براي كارهايي كه مي‌خواهيد امروز انجام بدهيد داريد. شايد شما فكر مي‌كنيد كه منحرف شدن از برنامه هايتان باعث ناراحتي شما شود، اما هيچ چيزي نمي‌تواند فراتر از حقيقت باشد. ديدگاه شما در مورد واقعيت هم اكنون مي‌تواند كمي ‌تحريف شده باشد، بنابراين اگر امروز آنطوري كه شما تصور مي‌كرديد روز متفاوتي نبود، نگران نشويد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین خرداد ماه

اگرچه شما امروز ظاهراً خيلي حس خوبي داريد، ولي وقتي مشكلات افراد خانواده تان آسايش و راحتي تان را مختل مي‌كند ناراحت مي‌شويد. شما مجبور نيستيد به ديگران اجازه بدهيد ناراحتي آنها شما را به دردسر بيندازد. نهايتاً مي‌توانيد از اوقات خود لذت ببريد و در عين حال از نظر عاطفي كساني كه دوستشان داريد را حمايت كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین تیر ماه

شايد شما براي گذراندن يك روز لذت بخش در خانه آمادگي داشته باشيد، اما احتمالاً شما نمي‌توانيد در برابر درگير شدن با پروژه‌اي كه قصد دارد محيط پيرامون‌تان را زيباتر بسازد مقاومت كنيد. اين كار مي‌تواند به اندازه يك گردگيري كار ساده‌اي باشد و يا شايد هم به اندازه تغيير دكوراسيون يك اتاق كار سختي باشد. به هرحال فرقي نمي‌كند، شما نبايد همه كارها را يك دفعه انجام دهيد. در حين كار كردن سعي كنيد از كارتان لذت ببريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین مرداد ماه

شايد لازم باشد كه شما ميزان وابستگي‌تان به يك دوست صميمي‌ و يا به همكارتان را كم كنيد، به خصوص وقتي كه پاي پول وسط مي‌آيد. شما بايد تمام جزئيات مربوط به مديريت‌هاي مالي كه مي‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات كافي يا كژفهمي ‌افراد ديگر باعث نااميدي‌تان شوند را حل و فصل كنيد. حتي اگر شما دوست داريد كه كار را تعطيل كنيد، ولي در حال حاضر مجبوريد كه اين مسائل را آشكار كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین شهریور ماه

در حاليكه ماه در نشانه شما به نپتون تيره و تار برخورد مي‌كند، شك و دودلي شما نسبت به زندگي خود مي‌تواند در اعتماد به نفستان نيز تاثير بگذارد. اما شما مي‌توانيد تمام ناراحتي‌هاي خود را مخفي كنيد، چرا كه سياره بخت شما يعني عطارد به ونوس دوست داشتني ملحق شده است. خوشبختانه شما مي‌توانيد چيزهايي كه به خاطر فكر و خيالات احمقانه‌تان از دست داده بوديد، مثل خلاقيت و جذابيت‌هاي اجتماعي، را دوباره به دست آوريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز عطارد باهوش با سياره بخت شما يعني ونوس در يك امتداد قرار گرفته‌اند و باعث شده‌اند شما امروز خيلي منطقي و واقع بين باشيد، بنابراين امروز شما هر چيزي بخواهيد حتماً آن را به دست مي‌آوريد. اما بايد سعي كنيد اطلاعات خود را نيز افزايش دهيد، چرا كه ميزان توانايي‌هاي شما كمتر شده است. سعي كنيد هنگام دعا كردن و آروز كردن گزينشي عمل كنيد، براي اينكه هر قدر بيشتر به جزئيات توجه كنيد شانس رسيدن به آرزوهايتان نيز بيشتر خواهد بود.


فال آبان

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز احتمالاً شما منظور ديگران را اشتباه متوجه خواهيد شد و مسائل خيلي بي‌اهميت را جدي خواهيد گرفت. شايد دليل اين مشكلتان اين باشد كه ديدگاه‌هاي شما از مسير اصلي منحرف شده‌اند و شما نمي‌توانيد ميزان اهميت چيزهايي كه ياد گرفته‌ايد را بسنجيد. پس بهتر است قبل از اينكه نسبت به چيزهايي كه ديده‌ايد واكنش نشان دهيد يك يا دو روز صبر كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین آذر ماه

ناراحتي‌هاي جديد شما از اينجا ناشي شده است كه ديگران از شما انتظار دارند بيشتر از اطلاعاتي كه داريد به آنها جواب پس بديد. البته شما نمي‌توانيد در برابر وسوسه داستان سر هم كردن مقاومت كنيد و آنها اين موضوع را به روشني متوجه خواهند شد. فقط راستگويي و درستكاري را پيشه خود سازيد و هر آنچه را مي‌دانيد به ديگران هم بگوييد و به محدوديت‌هاي علم خود اعتراف كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین دی ماه

امروز شما دوست نداريد كسي بداند كه چه احساسي داريد، چراكه ممكن است برنامه‌هايتان به هم بخورد. اگر شما بخواهيد فرد مرموزي شويد، آنها هم ممكن است تفكرات خودشان را به شما نگويند. پنهان كاري در عنوان كردن حقيقت به آنها نيز سرايت مي‌كند، تبادل نظر كردن هم همين گونه است. بنابراين وقتي كه شما افكار خودرا با آنها در ميان مي‌گذاريد آنها هم به شما ملحق مي‌شوند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما مي‌توانيد در مقابل فردي كه سعي مي‌كند شما را عوض كند كاملاً مقاومت كنيد، اما خودتان پنهاني در حال انجام دادن كارهايي هستيد و در جستجوي انگيزه‌هاي خود هستيد. اگرنمي‌خواهيد ديگران دليل ترس شما را بدانند و يا دليل مقاومت‌تان در برابر درگير شدن با ماجراهاي عاطفي را بفهمند كار اشتباهي نمي‌كنيد، چون مجبور نيستيد به آنها همه چيز را بگوييد. همچنانكه از شركت كردن در بحث‌هاي علني اجتناب مي‌كنيد، كارهايي انجام دهيد كه احساس آرامش كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 24 شهریور 1399 برای متولدین اسفند ماه

حتي اگر شما به گفتگوهايي كه جديداً داشته‌ايد كاملاً اطمينان داريد، اما امروز ظاهراً بايد جواب‌هاي خود را كه البته جواب نهايي نيز نبوده‌اند را دوباره بررسي كنيد. حالا بايد حواستان را خوب جمع كنيد كه زياد به حس ششم خود اطمينان نكنيد، چرا كه امكان دارد شما را از مسير درست منحرف كند. حتي اگر فكر مي‌كنيد كه همه چيز را به روشني مي‌بينيد، لازم است يافته‌هاي خود را با همسر خود و يا با يكي از دوستان صميمي‌تان چك كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...