خانه » فال روزانه 24 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 24 دی 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 24 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

ممكن است شما امروز ترجيح دهيد كه كيفيت  روش كار خود را در طول روز تقويت بخشيد، به يان صورت كه  با شتاب و به سختي وظيفه اي را انجام دهيد تا به وظيفه و مسئوليت ديگري هم  برسيد. متاسفانه، به اتمام رساندن كارها به اين معني نيست كه شما آن كار را به خوبي انجام داده ايد. اگر الان زماني براي اين نگذاريد كه برگرديد و كارهايي كه تابحال انجام داده ايد را بررسي كنيد،‌ ممكن است زمانيكه بعدا ايراد  آن را متوجه شويد نااميد شويد كه مجبور هستيد به عقب برگرديد و كاري را كه قبلا به پايان رسانده ايد دوباره انجام دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

يافتن قدمي‌ مطمئن باعث مي‌شود شما در مسابقه امروز برنده شويد، اما بايد از افتادن در دامي‌ كه شما را به اين فكر مي‌اندازد كه ديگران در مورد شما قضاوت مي‌كنند اجتناب كنيد. آن كيفيت كار شما نيست كه شما نگرانش باشيد؛‌ ممكن است احساس كنيد كه ديگران از شما مي‌خواهند كه سريع تر كار كنيد. اما الان بايد شجاعت و جرات اين را پيدا كنيد كه براي خودتان بايستيد و اجازه دهيد همه بدانند كه شما هر چه در توان داشته ايد انجام داده ايد و بهترين كار ممكن را انتخاب كرده ايد. خوشبختانه، آنها در نهايت زمانيكه به اهداف‌تان برسيد متوجه مي‌شوند كه شما چقدر مفيد و فعال هستيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

در يك تسلسل ماندن مي‌تواند امروز براي شما ايجاد دردسر و مشكل كند،‌ به خاطر اينكه ذهن تان سرگردان شده و براي تان تمركز روي يك كار بسيار سخت خواهد بود. اما شما فشاري كه ديگران روي شما وارد مي‌كنند را حس مي‌كنيد و تمام تلاش تان را مي‌كنيد تا اين مشكل را حل كرده و اين فشار را از روي دوش خود برداريد. با وجوداين،‌ كوتاه ترين راه مي‌تواند شما را كاملا از مسيرتان منحرف كند. اگر تمركزتان كم شده زياد به خودتان سخت نگيريد و زمان را تلف نكنيد، فقط سعي كنيد تا تمركز خود را روي كارتان برگردانيد و به جلو حركت كنيد تا ببيند چه پيش مي‌آيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

زمانيكه ديگران سعي مي‌كنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر كار كنيد شما احساس كاملا ناخوشايندي داريد.  اما نمي‌توانيد كاري بكنيد؛‌ شما بيشتر ترجيح مي‌دهيد تا زير كنترل ديگران باشيد تااينكه خودتان با اختيار خودتان كار كنيد. متاسفانه،  احتمالا نياز داريد كه فعلا سركشي‌هاي درون تان را سركوب كنيد و بهترين كاري كه مي‌توانيد براي به پايان رساندن وظايف تان انجام دهيد. خوشبختانه، تلاش بي پايان شما امروز از نظرها دور نمي‌ماند و به هدف تان نيز خواهيد رسيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

معمولا براي شما سخت است كه بخواهيد احساسات خود را مهار كنيد و آنها را تحت كنترل داشته باشيد. حتي با وجود اينكه شما در ارائه بهترين كاري كه مي‌توانيد توانا هستيد و بسيار خوب عمل مي‌كنيد، امروز احتمالا زياد در وانمود كردن موفق نخواهيد شد. قلب تان را با كارايي  و بازده در كار نپوشانيد. شما مي‌توانيد همانطور كه با احساسات خود روراست هستيد كارتان را نيز به نحو احسنت انجام دهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

ادراك و احساس شما ممكن است اكنون بسيار دقيق باشد، اما اين به معني اين نيست كه شما مي‌توانيد بر پايه  استنتاج و نتيجه گيري‌هاي خود عمل كنيد، مشكل اينجاست كه شما مي‌توانيد عيب و ايرادها را ببينيد،‌ هم در خودتان و هم در ديگران، بهتر از اين كه بتوانيد ببينيد چه چيزي درست است. اما امروز مشاهدات شما ممكن است آن طور كه فكر مي‌كنيد متعادل نباشند. يك سياست زيركانه مي‌تواند ادامه گر يك مشاهده باشد،‌ اما قبل از اينكه هر نوع تصميمي ‌بگيريد چند روزي صبر كنيد و بگذاريد امور بهتر به نظر برسند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

بيان افكارتان به ديگران در وهله اول ايده خوبي به نظر مي‌رسد، اما وقتي كه ظاهر مي‌شود مي‌بينيد بسيار مشكل تر از آن است كه فكرش را مي‌كرديد. شايد اگر به همكاران تان بگوييد كه چقدر عالي كار مي‌كنند و اينكه چقدر از كار كردن با آنها لذت مي‌بريد راحت تر باشد. هيچ راه حل ديگري رضايت بخش نيست، اما هنوز شما مدام در پي پيدا كردن راه‌هاي جايگزين هستيد. اگر كاركردن را تا فردا به تاخير بيندازيد، مي‌توانيد كمي ‌از اين فشار را از خود دور كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

شما احتمالا بايد برنامه‌هايتان را لغو كنيد چنانكه در طول روز هم مشخص مي‌شود به خاطر اينكه دستور كارهاي شما تغيير مي‌يابند. به خودتان اجازه انعطاف پذيري بيشتري بدهيد براي اينكه اگر مي‌بينيد تعهدات قبلي تان ديگر به پيشبرد اهداف بلند مدت شما كمكي نمي‌كنند آنها را كنسل كنيد. اگر ديگران از تغيير شيوه شما نااميد به نظر مي‌رسند نگران نشويد. فقط آن كاري را بكنيد كه دل تان مي‌گويد درست است، حتي اگر كسي را مايوس مي‌كند. به نيازهاي خود توجه کنيد كه باعث گسترده شدن روابط شما با ديگران در طولاني مدت مي‌شود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

اگر شما به اين نياز داريد كه امروز  به فرضيه اي بچسبيد، آن را زياد طولاني نكنيد. سعي كنيد  فقط تا حدي باشد كه بدانيد آگاهي و اطلاعات مورد نياز براي كار را فراهم آورده ايد. اگر قبل از اينكه به همه حقايق دست يابيد افكار خود را با ديگران درميان بگذاريد، غير حرفه اي به نظر مي‌رسيد يا حتي بدتر؛ ممكن است احمق جلوه كنيد. اگر فرصت لازم براي پيدا كردن حقيقت را نداشتيد، آن وقت مي‌توانيد موضوع را با رييس تان يا همكاران تان در ميان بگذاريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین دی ماه

اعتماد كردن به درك مستقيم خود يا بينش تان امروز بسيار مهم به نظر مي‌رسد، به خاطر اينكه ممكن است حقايق بسيار پيچيده به نظر برسند و فهميدن اينكه كدام يك درست و كدام غلط كمي‌سخت باشد. اگر طبق روال هر روز پيش برويد و بخواهيد آن گونه مسايل را تجزيه و تحليل كنيد احتمالا در دريايي از جزييات گيج كننده غرق خواهيد شد. و ممكن است حتي به بهترين راه حل موجود نيز نرسيد. اطلاعات را بررسي كنيد و بعد آن را دركناري قرار دهيد. آخرين تلاش شما احتمالا درنهايت بهترين جواب مشكل شما خواهد بود.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

سخت است كه بفهميد به اندازه كافي براي يادگرفتن آنچه كه مورد نياز است جستجو کرده ايد يا نه؛ تا به عمق حقيقت دست يابيد. به هر حال، بعضي اوقات، ‌ بهتر است تا دست از بررسي‌هاي خود بكشيد و آنچه را كه تا حالا ياد گرفته ايد را به عمل درآوريد و از آن استفاده كنيد. يك باره شما مي‌پذيريد كه رسيدگي‌ها و تحقيقات شما يك چاله نامحدود است،‌ و مي‌خواهيد چرخ‌هاي فكري خود را از چرخيدن بازداريد و به كار برگرديد،‌ و ارزش اطلاعات و آگاهي را در حل مشكل درك مي‌كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 24 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

حتي اگر شما اخيرا با مسئوليت تازه اي دست و پنجه نرم مي‌كنيد، مي‌خواهيد قل از اينكه كنترل اوضاع از دست شما خارج شود آن را كاملا به پايان برسانيد. مشكل اين است كه ممكن است فردي در مقابل كاري كه الان داريد انجام مي‌دهيد قضاوت نادرست و غير منصفانه اي داشته باشد. به جاي اينكه تلاش كنيد تا ديگران را تغيير دهيد،‌ كاري بكنيد تا خودتان را سرگرم و خشنودكند. اگر درباره كوشش‌هاي اخيرتان احساس خوبي داريد،‌ به خاطر اين است كه اخيرا براي كاري كه خوب انجام داده ايد مورد تاييد قرار گرفته ايد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...