خانه » فال روزانه 24 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 24 بهمن 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 24 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز احساس مي‌کنيد که بايد از نظر احساسي تعديل شويد و مي‌خواهيد انرژي اضافي خود را تخليه کنيد. اگر با همکارتان درگير يک بحث جدي شويد اين بحث به نفع شخص شروع کننده تمام مي‌شود و در عين حال وظايفي كه قبلا به خوبي تعريف شده‌اند ممکن است در نتيجه اين بحث به سرعت روشني خودرا از دست بدهند. به جاي اينکه سعي کنيد حق را به جانب خودتان دهيد و مدام در پي تصديق خود باشيد؛ آرام بگيريد و از درگير شدن در يک جنگ لفظي اجتناب کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجوداينکه مي‌دانيد امروز بايد کاري انجام دهيد اما احتمالا به درستي نمي‌دانيد که آن کار دقيقا چيست. ممکن است امروز تمرکزتان را از دست بدهيد اما زياد هم نگران اين نيستيد که نتوانيد آن را دوباره بدست بياوريد. به جاي اينکه سعي کنيد روياهايتان را معقول جلوه دهيد اجازه دهيد آنها به شما نشان دهند که در دنيا چه کار بايد بکنيد. الان مسئله اين نيست که آيا اهداف جديدتان تحقق مي‌يابند يا نه! فقط اجازه دهيد آنها زندگي تان را به روش خودشان بسازند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما اغلب اجازه مي‌دهيد که فلسفه بافي بر شعور عادي تان برتري پيدا کند ولي اين کار مي‌تواند شما را به دردسر بيندازد. فکر و گمان مي‌تواند مفيد و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسيرتان منحرف کنند. تفاوت‌هايي که با ديگران داريد را تقويت کنيد و در پي اين نباشيد که خود را همرنگ جماعت کنيد. خوشبختانه اميدها و آرزوهايي که براي آينده‌اي روشن تر داريد براي ديگران انگيزه‌اي مي‌شود تا از خمودگي و افسردگي بيرون بيايند. از طرف ديگر باعث مي‌شود که شما خود را باور کنيد و اعتماد به نفس تان افزايش يابد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

ممکن است بر اين باور باشيد که تمام عادات احساسي قابل تغيير هستند مخصوصا اگر شما مايل باشيد که در ذهن خود خيال کنيد که در موقعيت کنوني به نتيجه و هدف خود رسيده‌ايد بدون اينکه واقعا در واقعيت به آن دست پيدا کرده باشيد. متاسفانه درآينده ممکن است تبديل به آدم پول دوستي شويد و اگر کسي راه شما را براي رسيدن به منافع مالي سد کرد عصبي و پريشان شويد. به خودتان قول دهيد که از لحظه حال لذت ببريد؛ مهم نيست در آينده  چه پيش مي‌آيد!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

احتمالا امروز قادر نيستيد ديگران را به روشني و به وضوح ببينيد به خاطر اينکه شما به جهان با عينک خوش بيني مي‌نگريد. اگر بخواهيد به سختي به نظرات و عقايد خود بچسبيد و از آنها در مقابل ديگران پرخاشگرانه حمايت کنيد فقط اوضاع را براي خودتان پيچيده تر مي‌کنيد. براي دفاع  از باورهاي خود با اين شدت با ديگران نجنگيد. چند روز صبر کنيد تا ببينيد آيا نظرات تان تغيير مي‌کنند يا فقط اوضاع را براي شما پيچيده تر مي‌کنند!


فال شهریور

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز برايتان آسان نيست که انرژي خود را به حرکت واداريد چرا که اتصال خورشيد- نپتون امروز در نشان شما و در ششمين خانه از “کار” شما ديده مي‌شود. حتي با وجود مسيرهاي روشن سخت است که دقيقا بدانيد مسيري که اکنون در آن قرار داريد به کجا منتهي مي‌شود. اما الان زمان اين نيست که انگيزه‌هاي خود را زير سئوال ببريد. با وجوداينکه فکر مي‌کنيد که مي‌توانيد باز هم صبر کنيد؛ الان يک حرکت مستقيم به سوي هدف مورد نياز شماست!!


فال مهر

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز بازگشت ماه به نشان شما يادآور اين است که شما بايد از نظر احساسي با منابعي که باعث الهام و وحي در شما مي‌شوند در تماس باشيد. حتي اگر شما درباره عشق و عاشقي بسيار آرماني فکر مي‌کنيد و در گذشته نااميدي‌ها و شکست‌هايي را هم تجربه کرده‌ايد؛ اما رعايت كردن راستي و درستي هنوز هم بايد براي تان مهم باشد. تلاشي که در جهت راستي و صداقت باشد بسيار باارزش است.


فال آبان

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

شما ممکن است تحت تاثير جادويي باشيد که به روزهاي کودکي تان مربوط مي‌شود. متاسفانه سخت است که بگوييم کدام يک از خاطرات واقعي است و کدام يک از ضمير ناخودآگاه شما سر بيرون آورده است. اگر بخواهيد امروز نقش يک کاراگاه را بازي کنيد مي‌تواند به شما کمک کند تا  به حقيقت ماجرا پي ببريد و در نهايت مي‌فهميد که احساسات تان بسيار راحت تر از هميشه تحت کنترل تان درخواهند آمد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

اگر امروز در محل کارتان گامي استوار و محکم برداريد بهتر مي‌توانيد کارکنيد؛ تا آنجايي که مي‌بينيد تمام کارهايتان را زودتر از آنچه انتظار داشتيد به پايان رسانده‌ايد. قبل از آغاز هر پروژه جديدي خوب است که مطمئن شويد تمام ابزار و تجهيزات را آماده کرده‌ايد. قبل از اينکه شروع به کار کنيد بينديشيد و مطمئن شويد که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌ايد. اگر قبل از هر کاري اول وظايفي که در خانه داريد را انجام دهيد خود و ديگران را از يک دردسر و گرفتاري بزرگ نجات داده‌ايد.


فال دی

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

امروز براي گرفتن يک تصميم مهم درباره مسائل مالي اصول اساسي  و ضروري را در اختيار نداريد اما توجه داشته باشيد که پنجره‌اي که براي فرصت هاي جديد به روي شما گشوده شده است فقط چند روز مي‌تواند باز بماند و ديگر منتظر شما نخواهد ماند. بسيار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهيد چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتي فکر کردن را هم برايتان را هم سخت و دشوار مي‌کند. نگران نباشيد؛ خوش بيني شما بازخواهد گشت. در ضمن تا زماني که احساس اطمينان نکرده‌ايد از گرفتن تصيمات مهم و اساسي در رابطه با زندگي تان خودداري کنيد!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز همچنانکه نپتون رويايي با خورشيد الهام بخش در نشان “مبتکر و مخترع” شما اتصال پيدا مي‌کنند شما  منبع نيرومندي از الهام و خيال دريافت مي‌کنيد. اگر همچنان روي ابرها شناور باشيد ممکن است بي اساس و سست عنصر جلوه کنيد. خوشبختانه اعمال قهرمانانه مريخ براي رهايي شما بدردتان خواهد خورد. اگر هم انرژي فيزيکي شما سخت با هم هماهنگ مي‌شود ولي تمرين‌هاي پرانرژي شما امروز تفاوت شما را با ديگر انسان‌هاي روي زمين را به سايرين نشان خواهد داد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 24 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

سياره حاکم شما نپتون کمک پرانرژي از اتصال با خورشيد دريافت مي‌کند و از زماني که اين اتفاق در دوازدهمين خانه از اسرار شما مي‌افتد مي تواند اسرار پشت پرده را آشکار کند. ديگران شايد اين اتفاق جادويي را درذهن شما درک نکنند. از اين نترسيد که روياها و تصورات تان خودجوش هستند؛ خلاقيت و توانايي شما باعث مي‌شود که بزودي همه آنها صورت واقعيت به خود بگيرند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...