خانه » فال روزانه 24 اسفند 1399

فال روزانه

فال روزانه 24 اسفند 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 24 اسفند 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز در برخورد با افراد ديگر صبور و شکيبا نيستيد، خصوصا اگر آنها بخواهند به جاي منتظر شدن و پذيرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بي صبري شما شديدتر مي‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقيق کردن در مورد مشکلات احساسي چيزي نيست که کاملا بهش نياز داشته باشيد. براي چند روز به دنبال رضايت شخصي خود نباشيد و قبل از شروع کردن هر کار جديد، به تمام روابط کاري قديمي‌تان پايان دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شايد بخش زيادي از کارهايي که الان انجام مي‌دهيد به نظر نيايد، اما به اين معني نيست که کارهايتان بي اهميت و بي ارزش هستند. در حقيقت چيزي که در گوشه تاريک خيالات شما مدفون شده مي‌تواند قدرتي فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. ديگران مي‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌هاي پنهان زندگي تان را ببينيد، اما شما بايد با حقايقي که از چشم آنها پنهان مانده است نيز با اشتياق روبرو شويد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما خيلي مايل نيستيد که بي طرف و منصف باشيد، خصوصا اگر يک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامني و خطر کنيد. شما آماده‌ايد که با شور و هيجان مبارزه کنيد، اما همين که انرژي تان را براي دفاع کردن از خود تقويت مي‌کنيد، مانعي جلوي راه‌تان سبز مي‌شود. الان هيچ کار خاصي وجود ندارد که بتوانيد انجامش دهيد. تحولات قلبي شما مي‌تواند زمينه رشد شغلي شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز در شريک کردن ديگران در احساسات‌تان چه احساس راحتي بکنيد چه نکنيد، نسبت به هميشه آنها را جدي تر گرفته‌ايد. شما زياد دوست نداريد به ديگران بگوييد چه دوست داريد، براي اينکه آنها براي شنيدن تمام خواسته‌هاي شما آمادگي کامل ندارند. يادتان باشد که اين روزها شايد برنامه‌هاي يک نفر ديگر از برنامه‌هاي شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روي نيازهاي افراد ديگر تبديل به مشغوليت جديد شما مي‌شود.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین مرداد ماه

اکنون تضاد و تعارض بين شخصي ترين بيانات و اظهارات شما و عميق ترين آرزوهاي نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبي قرار دهد. هيچ راه آساني براي فرار از اين چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهيد به جاي پيروي کردن از عقلتان از قلب خود پيروي کنيد. فراموش نکنيد که آسيب پذير بودن و ضعيف بودن هيچ جذابيتي ندارد، پس اگر براي امنيت داشتن مجبور بوديد محدوديت‌هاي عاطفي خود را حفظ کنيد از انجام دادن اين کار نترسيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین شهریور ماه

الان ميزان زماني که بايد کار کنيد اهميت ندارد؛ بلکه تقويت کردن روابط مهم و انجام دادن کارهاي مفيد برپايه دانسته هايتان اهميت بيشتري دارد. اما امروز بايد خيلي حواستان باشد که عکس‌العمل تند نشان ندهيد. شما به راحتي غرق در مشکلاتي مي‌شويد که تا بحال نيز جواب روشني برايشان پيدا نکرده بوديد. قبل از اينکه تغييرات با مشکلات غير قابل کنترل خودشان را بر شما تحميل کنند، با همت و اراده هر کاري از دستتان بر مي‌آيد براي ساده تر کردن زندگي تان انجام دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین مهر ماه

بعد از چند روز زندگي احساسي شما به سرعت به حالت طبيعي برمي‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنيد که کاملا ازتان قدرداني نشده است، اين اتفاق برايتان تبديل به مشکل بزرگي مي‌شود. ديدن اينکه ديگران صادقانه بهتان عشق مي‌ورزند براي شما کار سختي است!! چراکه حالا ونوس- يعني سياره بختتان- از هفتمين خانه تان يعني خانه شريکان برمي‌گردد. به جاي افسوس خوردن براي چيزهايي که نمي‌توانيد به دست بياوريد، روي کارهاي که مي‌توانيد براي ديگران انجام دهيد تمرکز کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین آبان ماه

شما به خاطر تغييرات پيش آمده گيج و نگران شده‌ايد، اما اگر فقط يک بار از مبارزه کردن بر عليه اتفاقات قدرتمند دست بکشيد، همه چيز راحت‌تر مي‌شود. بخشي از مشکلات‌تان از بي ثباتي ماه در نشانه‌تان نشأت مي‌گيرد. حالت‌هاي بي ثبات و متغير در شما جلوي آسايشتان را مي‌گيرد. چرا که شما نمي‌دانيد قبل از اينکه يک حس به حس ديگري تبديل شود چه کار بايد بکنيد که آن حس تداوم داشته باشد. انرژي تان را با عصبانيت و نگراني هدر ندهيد، چرا که تا فردا ميزان عصبانيات و خشم شما کاهش پيدا مي‌کند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما فکر مي‌کنيد به آخر کار نزديک شده‌ايد، اما اين در مورد ديدگاه‌هاي عالي و بلندپروازانه تان صدق نمي‌کند. در حاليکه ماه قوي برج عقرب وارد دوازدهمين خانه شما يعني خانه پايان و فرجام مي‌شود، بعضي از نقاط مبهم متوقتا از بين مي‌روند. درحاليکه سعي مي‌کنيد به هر مشکلي که امروز ايجاد شد رسيدگي کنيد، يادتان باشد که قادر نخواهيد بود همه آنها را به تنهايي حل کنيد. اگر کسي بهتان پيشنهاد کمک داد حتما قبول کنيد و به طور آگاهانه هر مانعي که جلوي راهتان را گرفت از بين ببريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین دی ماه

شما کسي نيستيد که به زور و اجبار خانواده و يا دوستانتان هر چيزي را قبول کنيد! شما مي‌دانيد چه مي‌خواهيد، کجا مي‌خاوهيد برويد، مي‌دانيد چگونه به آنجا برسيد و جواب منفي و مقاومت ديگران را قبول نخواهيد کرد. باهمه اين احوال حتي اگر مجبور شويد به خاطر دوري گزيدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهيد، اصلا خوب نيست که مسيرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشويد! کمي حسايت از جانب شما امروز شما را نجات مي‌دهد!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز تحت فشار قرار مي‌گيريد که مسئوليت‌هاي بيشتري را در خانه، خانواده و يا محل کار قبول کنيد، اما روبرو شدن با اين مسئوليت‌ها و وظايف سرشار از استرس و نگراني است. شما حتي حق شکست خوردن نداريد! اطرافيان از شما مي‌خواهند از جايتان بلند شويد و راهنمايي آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتي که آنها ايجاد کرده‌اند را با کمک خودشان از بين ببريد. باوجود اينکه درهاي شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافي براي عوض کردن اوضاع داريد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 24 اسفند 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز در مرز عصبانيت قرار داريد، درست مثل يک پشه عصباني که قبل از طوفان وزوز مي‌کند!! شما حتي اگر نتوانيد منشأ ناراحتي تان را تشخيص کنيد، نمي‌توانيد به راحتي خشم خود را تحت کنترل بگيريد. درنهايت مشورت کردن با بعضي از دوستان خاصتان آرامش و حمايتي که در جستجويش بوديد را بهتان مي‌دهد. سهيم کردن آنها در روياهايتان اولين قدمي است که براي اينکه بهتان اعتماد کنند مي‌توانيد برداريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...