خانه » فال روزانه 24 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 24 آذر 1399

فال روزانه


4.6
(64)

فال روزانه آنلاین 24 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

ممكن است بعضي اوقات در راه شما براي رسيدن به اهداف تان اتفاقي بيفتد كه شما را عصباني و كفري كند، اما اگر شما طبق انتظارات خودتان حركت كنيد، احتمالا حال و روز بهتري خواهيد داشت. فرصت‌هاي زيادي اين روزها براي شما بوجود مي‌آيد كه مي‌توانيد تحولاتي را در كارتان ايجاد كنيد و وظايف روزانه خود را با ايده‌هاي عالي تان پيوند بزنيد. اما حالا نياز داريد كه خود را كنترل كنيد و به چيزهايي كه قبلا به خود قول آن را داده بوديد، برسيد به جاي اينكه كار جديدي شروع كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما ممكن است امروز مسئوليت كارهاي زيادي را به عهده بگيريد چون كه به نظرتان مي‌رسد آنها ساده تر از هميشه هستند. اما مشكل اينجاست كه مايل نيستيد كه پروژه‌اي را ادامه دهيد تا زمانيكه بدانيد واقعا آن كار درست است، وگرنه ممكن است همه راهي كه رفته بوديد را بازگرديد. اگر چه ممكن است ديگران به اين تفاوت‌ها توجهي نكنند، اما مهم اين است كه شما كار خود را با كيفيت خوبي انجام دهيد. به جاي اينكه بعضي وظايف خود را كنار گذاشته و انجام ندهيد، آن را به روز ديگري موكول كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

كند گذشتن تعطيلات آخر هفته شما شايد باب ميل شما نباشد و تفريح مورد علاقه تان هم نباشد، اما بهترين حالت ممكن براي شماست. شما كارهاي بسيار سخت و سنگيني در هفته آينده پيش روي خود داريد؛ پس بهتر است حالا كه فرصت استراحت داريد از آن لذت ببريد. متاسفانه،‌ شما نمي‌توانيد بگوييد كه اين تعطيلات خوب و كاملي بود، پس روي كارهايي كه بايد انجام شوند تمركز كنيد و خودتان را مجبور كنيد كه به بهترين نحو ممكن از اين تعطيلي استفاده كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

امروزنگران تغييرات اخلاقي و روحيه خود نباشيد، زيرا ماه وارد خانه نخست شما شده و اين باعث شده كه امروز انواع و اقسامي‌ از روحيات خود را به نمايش بگذاريد. به اين فكر نكنيد كه اينها از كجا مي‌آيند و به كجا مي‌روند. بيخود سعي نكنيد كه عصبانيت تان را به زور كنار بگذاريد يا اينكه خود را به چيزي علاقمند كنيد. فقط بگذاريد احساسات شما راه خود را بروند و سعي نكنيد آنها را كنترل كنيد. اين به معني آن نيست كه بايد مسائل دروني تان را با ديگران مطرح كنيد. بلكه اين اختلافت خودماني را براي خودتان حفظ كنيد تا بتوانيد دل تان را زلال و صيقلي كنيد!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

ممكن است عقيده شما اين نباشد كه افكارتان را براي خودتان نگه داريد، اما اين احتمالا بهترين سياستي است كه اكنون مي‌توانيد اتخاذ كنيد. زماني كه اجازه مي‌دهيد احساسي از شما جدا شود، پنجره‌هاي دلتان باز شده و تمام رازها و اسرارتان مي‌تواند بيرون ريخته شود. حتي اگرفكر مي‌كنيد كه مي‌دانيد حد و مرز آن كجاست، اما ممكن است سخت باشد كه وسط كار آن را كنترل كنيد. خوددار باشيد و اسرارتان را براي خودتان حفظ كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما ممكن است امروز نگران اين باشيد كه دوستان تان درباره شما چه فكري مي‌كنند، ‌با عبور ماه از يازدهمين خانه شما،‌ احتمال دارد اگر ديگران بخواهند به شما سري بزنند، شما از آنها كناره گيري كنيد. اما اين حساسيت بيش از حد شماست، و هيچ كس دعوايي با شما ندارد كه اين طور بخواهيد گارد دفاعي بگيريد. سعي كنيد با ديگران راحت باشيد. اين مهم نيست كه احساس مي‌كنيد چقدر آسيب پذير هستيد!


فال مهر

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

افكار قديمير‌شما لازم است كه امروز دور ريخته شوند، به خاطر اينكه وقتي بررسي مي‌كنيد مي‌بينيد كه قلب تان چيز ديگري مي‌گويد. مي‌توانيد خودتان را نصيحت كنيد كه در كار ديگران دخالت نكنيد. اما معمولا شما نمي‌توانيد وقتي يكي از نزديك ترين دوستان يا اعضاي خانواده تان درگير مشكلي است خود را كنار بكشيد. بعد از اينكه همه دلايلي را كه براي كنترل خود داشتيد بررسي كرديد و به نتيجه‌اي نرسيديد آنها را كنار گذاشته و ببينيد احساس‌تان چه مي‌گويد؟!


فال آبان

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

نظر شما درباره عشق مي‌تواند امروز با ايجاد تعادلي بين دلهره و بي اعتناعي بهتر بيان شود. اين به اين معني نيست كه شما نمي‌خواهيد با شخص مورد نظرتان رابطه خودماني و راحتي داشته باشيد؛ بلكه به اين معني است كه شما باز هم نياز به استقلال و آزادي عمل داريد. حتي ممكن است بين اينكه كدام يك از دو راه زير را انتخاب كنيد گيج و پريشان شويد: رسيدن يا دوري كردن؟؟؟ مي‌توانيد اين كار را براي خود آسانتر كنيد؛ مي‌پرسيد چگونه؟ به اين فكرنكنيد كه شخص مورد علاقه تان عكس العمل منفي شديد نشان خواهد داد. با افكار مثبت خود را آرام كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

شما احتمالا امروز براي رهايي از تنگنايي كه جلوي روي شماست، آسان ترين راه يعني تنبلي را انتخاب مي‌كنيد. اگرچه اين راه قابل تحسيني نيست، اما دوري كردن از درگيري و مجادله و به تاخير انداختن تصميمات مهم مي‌تواند بهترين و زيركانه ترين راه شما براي موقعيت فعلي تان باشد. صبر و تحمل شما مي‌تواند برايتان شور و عشق را همراه بياورد، اجازه دهيد اين اختلافات خود به خود حل شده و از بين بروند. يكي دو روز به خود مهلت داده و بعد تلاش تان را شروع كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

اگرچه شما به روشني مي‌بينيد كه چقدر كار داريد، ‌اما الان دوست داريد به جاي اينكه ديد منفي نسبت به اين قضيه داشته باشيد آرام بمانيد. شما معمولا محتاط و خوش بين هستيد، اما اين را هم مي‌دانيد كه رسيدن به اهداف تان نمي‌تواند ساده باشد. امروز را استراحت كنيد و فردا را براي برنامه ريزي بگذاريد، سپس تلاش خود را شروع كرده و موانع پيش روي تان را از بين ببريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شايد برايتان سخت باشد كه زندگي عادي هر روزه خود را داشته باشيد، و به نظر مي‌رسد اين ميان يك چيزي غلط است. خوشبختانه، اين ناراحتي كوچك شما باعث مي‌شود كه وظايف ناتمامي ‌را كه كنار گذاشته بوديد به پايان برسانيد. با كمي‌كمك از طرف دوستان، مي‌توانيد ناراحتي‌هايتان را در كار تخليه كنيد، به جاي اينكه هميشه در ميان كارهاي ناتمام خود بمانيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 24 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

اينجوري نيست كه هميشه همه چيز نادرست و اشتباه است: بلكه فقط ممكن است امروز نتوانيد باكلاس و تشريفاتي صحبت كنيد. تقسيم كردن نگراني‌هايتان با ديگري مي‌تواند او را هم در اين موقعيت بحراني درگير كند، تا جائيكه همه كساني را كه در اين ماجرا درگير هستند را زير سئوال ببرد. با گفتن اينكه دقيقا چه اتفاقي افتاده مي‌توانيد ديگران را آسوده خاطر كنيد به جاي اينكه به آنها بگوييد شما چه فكر مي‌كنيد و نظر شما چيست.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...