خانه » فال روزانه 23 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 23 مرداد 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 23 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز از كمك كردن به افراد ديگر دست كشيده‌ايد، براي اينكه مي‌خواهيد  پيام خود را بلندتر و واضح‌تر به گوش آنها برسانيد. يا شايد هم مي‌خواهيد خودتان را از قيد پروژه‌اي كه فكر مي‌كنيد به بيراهه رفته آزاد كنيد. در هر دو مورد شما بايد به انگيزه‌هايتان اهميت بدهيد، چراكه اگر ترس انگيزه اصلي شما باشد، هيچ كدام از كارهايتان فايده‌اي نخواهد داشت. ذخيره كردن انرژي‌تان كار عاقلانه‌اي است، اما نگذاريد يك نفر ديگر تاوان اشتباه شما را پس بدهد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

سياره بخت شما، يعني ونوس، مجبور است در برابر سلطه كيوان سخت گير تسليم شود. اگرچه ممكن است شما اول مقاومت كنيد، اما تسليم شدن و مقاومت نكردن خيلي زود شرايط دشوار را تبديل به خوشي و شادي خواهد كرد. براي تداوم داشتن عشقي كه آرزويش را داريد، كمي بي‌تفاوتي بهايي است كه شما بايد در دراز مدت در ازاي آن بپردازيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

اگر شما شانه خالي كردن از زير بار مسئوليتهايتان را تمرين مي‌كنيد، امروز انتخاب خيلي سختي پيش رو خواهيد داشت. شما مي توانيد به خاطر نيازتان به ارتباط برقرار كردن دليل قانع كننده‌اي مطرح كنيد، اما هنوز هم وقتي فردي از نظر احساسي به شما نزديك مي شود، عقب نشيني مي‌كنيد. اگر وقت مناسبي براي ايجاد كردن شجاعت در خود وجود داشته باشد، زمانش همين الان است. لازم نيست كه از ترس آسيب ديدن از همان الگوهاي قديمي استفاده كنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

شما يك دوست و يا يك هواخواه داريد كه مي توانيد بهش تكيه كنيد، بنابراين لزومي ندارد كه در تنهايي و انزوا به سر ببريد. هنوز تصور اين موضوع كه اين شخص به خاطر شما الان اينجا حضور دارد سخت است. بنابراين شما به راحتي نمي‌توانيد ريسك كنيد. به جاي اينكه در همين موقعيت جديد خود باقي بمانيد، به سمت گرفتاري‌ها و شرايط سخت متمايل شويد تا ببينيد يك رابطه دوستي قابل اطمينان چه فوايدي دارد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

در حال حاضر شما با مشكل مالي كم اهميتي روبرو شده‌ايد، حالا وقت اين است كه در مورد اينكه چطوري بايد پولهايتان را خرج كنيد و چطوري خرج نكنيد تصميمي جدي بگيريد. اما اين موضوع فقط يك مشكل مالي معمولي نيست، بلكه با اعتماد به نفستان هم ارتباط دارد. وقتي كه شما ارزش خودتان را فهميديد، آن موقع توانايي اين را هم داريد كه به حرفهاي ديگران گوش بدهيد. بنابراين با دست كم گرفتن خود نسبت به آنچه كه واقعاً هستيد خودتان را توي مشكل نيندازيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز زياد تمايل نداريد انرژي‌تان را با صحبت كردن در مورد احساساتتان هدر بدهيد، چرا كه امروز نسبت به هميشه منطقي‌تر شده ايد. شما در مقابل قطع كردن خوشي‌هاي پوچ و بي ارزش خيلي منطقي عمل مي‌كنيد. وقتي كه شما به منبع محدوديتهايتان رسيدگي مي‌كنيد، آن موقع گفتگوها هم برايتان اهميت پيدا مي‌كنند، اما فراموش نكنيد كه هيچ محدوديتي در عشق وجود ندارد. پس وقتي برايتان پيش آمد ازش دوري نكنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز اصلاً لازم نيست كه شما در تنهايي غصه بخوريد، و اگر با يك مشكل قديمي دوباره روبرو شده‌ايد، اصلاً لزومي ندارد كه غصه بخوريد. اين گوشه گيري شما بيشتر از آن چيزي كه خودتان فكر مي‌كنيد اختياري است. گوشه گيريتان به خاطر اتفاقاتي كه در گذشته پيش آمده نيست، بلكه به خاطر واكنشهايي است كه شما نسبت به مسائل احساسي از خود نشان داده‌ايد. واقع بين بودن بهتر از بدبيني است.


فال آبان

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

اگردوستانتان شما را از خودشان نااميد كرده‌اند و هيچ كاري نمي‌كنند، وقتش رسيده كه شما نقش خودتان را به درستي اجرا كنيد. اما اگر به خاطر احساس ضعف و بي‌كفايتي ديدي منفي پيدا كرده باشيد، براي اجتناب كردن از تفريح و لذت خيلي دير شده است. به جاي اينكه از روي ناآگاهي شكستهاي خودتان را به گردن ديگران بيندازيد، بدون اينكه خجالت بكشيد در مورد آنها صحبت كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

اگر از نظر كاري به اندازه‌اي كه حقتان است و سزاوارش هستيد به شما احترام و توجه نشود، شايد صدمه ببينيد. متأسفانه شما خودتان هم خود را دست انداخته‌ايد!! چون كه هر روز فكر مي‌كنيد ديگران بايد بيشتر شما را تحسين كنند. به اين وسوسه‌ها اهميت ندهيد و وقتتان را به خاطر شهرت و محبوبيت تلف نكنيد. فقط كاري را كه فكر مي‌كنيد خوب است انجام بدهيد . مطئناً نتيجه كارتان را خواهيد ديد.


فال دی

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

امروز كيوان «يعني سياره بخت شما» با ونوس زيبا روبرو مي‌شود و با خوشي‌ها و لذت‌هاي زودگذر شما را به بازي مي‌گيرد. اما تسليم شدن در برابر خواسته‌هاي لذت گرايانه جزو برنامه شما نبوده است. با شكايت كردن از چيزهايي كه از دستشان داده‌ايد وقتتان را تلف نكنيد. درعوض به جاي اينكه با سرعت به سمت هدفتان پيش برويد، از مسيري كه در پيش گرفته‌ايد هم لذت ببريد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما كاملاً از شريك كاريتان احساس رضايت مي‌كنيد، پس دليلي براي نگراني و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از كسي كه دوستش داريد به خاطر اينكه فكر مي‌كنيد هيچ هدف مشتركي نداريد، جدا نشويد. شما مي‌خواهيد مثل كبك سرتان را زير برف فرو كنيد، ولي اين كار مشكل شما را حل نمي‌كند. روبرو شدن با ضعفها و مشكلات يك رابطه، شما را از احساسات خودتان نيز آگاه مي‌كند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شايد آتش خوشي و لذت كمي فروكش كرده باشد، اما كاملاً خاموش نشده است. حتي اگر به نظر مي‌رسد كه سعي و تلاشتان بيهوده است اما باز هم تسليم خوشي‌هاي زندگي نشويد. در عوض از آن به عنوان يك راه عبور تأمل برانگيز استفاده كنيد تا بفهميد كه دقيقاً از زندگي چه مي خواهيد. تهيه كردن يك فهرست اولين قدم براي مشخص كردن آرزوهايتان است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...