خانه » فال روزانه 23 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 23 دی 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 23 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

درست وقتي همه چيز روبراه است، مانع جديدي جلوي پاي شما ظاهر مي‌شود. شايد بخش مهمي از اطلاعاتي که بهتان داده شده را ناديده گرفته‌ايد، يا فقط بخشي از وظايف کاريتان را انجام نداده‌ايد. حالا دليلش هرچه که باشد، ديگر نبايد غر بزنيد؛ اگر حواستان را جمع کنيد مي‌توانيد جبران کنيد. به جاي اينکه انرژي‌تان را سر صحبت کردن در مورد اين موضوع هدر بدهيد، فقط فکر کنيد ببينيد که الان چه کاري لازم است انجام دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما دوست نداريد ديگران فکر کنند فرد سبکسري هستيد، به خاطر همين بيشتر ترجيح مي‌دهيد که با کسي حرف نزنيد تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شايد هم احساس مي‌کنيد که همه حرف‌هايتان را زده‌ايد، اما بيشتر به زمان نياز داريد تا بفهميد که چگونه مي‌توانيد بهتر خودتان را مطرح کنيد. چرا انقدر خودتان را به خاطر حرف ديگران ناراحت مي‌کنيد؟ اگر شما واقعيت را همانطور که مي‌بينيد انتقال دهيد، ديگر کسي نمي‌تواند موقع صحبت کردن از شما ايراد بگيرد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز وقتي يک مشکل خانوادگي قدمي دوباره ظاهر مي شود تا شما را آزار دهد، نمي توانيد دست از فکر و خيال کردن برداريد. در حاليکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردي در زمان حال دوباره يادآوري مي‌شود، شايد شما ترکيب عجيبي از واقع بيني و ياد گذشته را با هم تجربه کنيد. تلاش براي کنار کشيدن خود از يک بحث پچيده شايد با موفقيت همراه نباشد. به جاي اينکه انرژي تان را به خاطر فرار کردن از حيققت هدر دهيد، از بحث‌هاي صادقانه استقبال کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز ديگران شما را فردي بسيار منفي باف مي‌بينند، در حاليکه خود شما اصلاً همچنين حسي نداريد. دليلش فقط اين است که شما مي‌توانيد ضعف و تزلزل را در گفته‌هاي آنها ببينيد و به خاطر همين از ايده‌هاي سطحي و آبکي حمايت نمي‌کنيد. به جاي اينکه سعي کنيد احساستان را تغير دهيد، فقط شيوه بيانتان را بهتر کنيد. مادامي که شما از افراد ديگر عيب‌جويي نمي‌کنيد مي‌توانيد تا حد نياز جدي باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز زماني که مسائل خانوادگي باعث مي‌شود در موقعيتي استرس‌زا قرار بگيريد قوه تشخيص شما مي‌تواند مفيد واقع شود. خوشبختانه شما حالا مي‌توانيد براي اين مشکلي که مدتها باعث ناراحتي شما شده است راه حلي بيابيد. اما زماني که شما تشخيص داديد زمان با سرعت در حال گذر است و نبايد برنامه‌هاي خود را به تعويق بيندازيد، اين بحرانها کمتر و کمتر مي‌شوند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

کاملاً واضح است که وقتي شما کارهاي خيلي زيادي براي انجام دادن داريد و مي‌خواهيد همه را با هم انجام دهيد، نمي‌توانيد هيچ کدام را به درستي تمام کنيد. از طرف ديگر اگر شما قبل از اينکه کار بعدي تان را شروع کنيد فقط بر روي تمام کردن يکي از وظايفتان تمرکز کنيد، کارهاي زيادي ناتمام باقي مي‌مانند. اگرچه اين موضوع شما را ناراحت مي‌کند، ولي در حال حاضر کيفيت کارهايتان نسبت به کميت آنها از اهميت بيشتري برخوردار است.


فال مهر

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

شما نمي‌توانيد آرام بنشينيد؛ اگر خوشي و لذت در نزديکي شما باشد وسوسه مي‌شويد که به هر طريقي که شده بهش برسيد. امروز آرزوهاي شما غير قابل انکارند. هرقدر بيشتر ميل و رغبت نشان مي‌دهيد، آرزوهايتان نيز بزرگتر مي‌شوند. وقتي به يکي از خواسته‌هايتان مي‌رسيد، يک آرزوي ديگر دوباره در ذهن شما پرورانده مي‌شود. اما فراموش نکنيد که نبايد رضايت را در دنياي بيرون از خودتان جستجو کنيد. درعوض خودشناسي در متعادل کردن نيازهايتان بهتان کمک مي‌کند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

شايد شما هنوز براي اينکه ديگران احساسات شما را بفهمند آمادگي نداشته باشيد. اما فراموش نکنيد امتناع کردن نمي‌تواند برنامه طولاني مدت ماندگاري براي ثبات بخشيدن به روابط‌تان باشد. اگر شما براي اينکه مي‌خواهيد اول تصميم خود را بگيريد، بحث‌هاي مهم را به تعويق انداخته‌ايد، بايد اول اين ديوارها را خراب کنيد و بعد تصميم‌گيري کنيد. باوجود اين شما فقط پشت گوش مي‌اندازيد و امروز و فردا مي‌کنيد؛ ولي براي تبادل نظر کردن امروز بهتر از فردا است.


فال آذر

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

با ايجاد شدن کسوف ماه در سومين خانه شما – يعني خانه ارتباطات – نسبت به هميشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتي اگر ديگران خواستند با شما در مورد ايده‌ها و تفکراتشان صحبت کنند، شما بايد به نيازهاي خودتان هم توجه کنيد. وقت بيشتري را به فعاليت‌هاي لذت بخش، مثل کار کردن در باغ و يا باغچه خانه‌تان و يا تغيير دکوراسيون يکي از اتاق‌هاي خانه‌تان، اختصاص بدهيد تا زندگي‌تان را زيباتر کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین دی ماه

اگر شما زياد به جزئيات توجه نکنيد، اعتماد بيش از اندازه‌تان به ديگران مي‌تواند شما را به اشتباه بيندازد. اگرچه شما احساس مي‌کنيد که فرد پولداري هستيد، ولي چون ماه در دومين خانه شما که با مسائل مالي ارتباط دارد کسوف کرده است، عاقلانه است که در برابر وسوسه پول خرج کردن مقاومت کنيد. همچنين نزديکي و مجاورت با نپتون پوشيده در مه افکار شما را مغشوش مي‌کند و شما را وسوسه مي‌کند تصميم اشتباهي گرفته و چيزي را بخريد که واقعاً بدان نياز نداريد. چند روزي صبر کنيد و بعد دوباره اختيارات خود را ارزش‌گذاري کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز کسوف کامل ماه در نشانه‌تان باعث شده احساسات شما به اوج خود برسد. از يک طرف شما مي‌دانيد چه مي‌خواهيد و اعتقاد داريد که کاملاً هم استحقاقش را خواهيد داشت. از طرف ديگر نظرات يک نفر ديگر در مورد زندگي شما مي‌تواند زندگي‌تان را آشفته و پريشان کند. حواستان باشد که بر مشکلات ناراحت کننده سرپوش نگذاريد تا روابط‌تان تيره و تار نشود. برملا کردن و بر زبان آوردن همه چيز، استراتژي معقولي براي برطرف کردن استرس‌هاي پنهاني است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 23 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

صحبت کردن در مورد نيازهايتان با افراد ديگر براي شما کار سختي است، براي اينکه شما مي‌ترسيد که مبادا آنها شما را درک نکنند. شايد شما فکر مي‌کنيد کسي که واقعاً دوستتان دارد بايد قبل از اينکه شما شروع به حرف زدن کنيد خودش بفهمد که شما چه نيازهايي داريد، اما لزوماً نبايد انتظار چنين چيزي را داشت. اگر شما واقعاً مي‌خواهيد رضايتي کامل داشته باشيد بايد جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بيان کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...