خانه » فال روزانه 23 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 23 بهمن 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 23 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز ياس و نااميدي تان به نقطه جوش مي‌رسد! و شما بايد حتما راه فراري پيدا کنيد وگرنه منفجر مي‌شويد!! باوجود اينکه شما مسئوليت‌هاي مختلفي داريد، ولي وسوسه شده‌ايد قبل از اينکه همه شان را تمام کنيد فعلا بي خيالشان بشويد! شما خيلي راحت مي‌توانيد خودتان را قانع کنيد که همه چيز خوب پيش مي‌رود. شايد اين اتفاق بيفتد، اما شما مي‌توانيد با عمل کردن به موقع به قول‌هايتان به جاي فرار کردن از آنها، احتمال نتيجه مثبت را افزايش دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز فشارهايي که روي شما ايجاد مي‌شود مي‌تواند در ايستادگي کردن در برابر موانع ياري تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگي مي‌کنيد و چشمه خلاقيت‌تان خشک شده است! خوشبختانه به طور ناگهاني پيام‌هايي دريافت مي‌کنيد که خودتان هم شگفت زده خواهيد شد و در نتيجه راه‌هاي ابراز وجود کردن را پيدا مي‌کنيد! تسليم نشويد؛ چرا كه يکدفعه نمي‌توانيد به همه چيز برسيد. آرام آرام پيش برويد، ناگهان اتفاقي رخ خواهد داد که حتي فراتراز انتظارات شما است!!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز بايد به يک مساله عاطفي رسيدگي کنيد، اما احتمالا شما سعي مي‌کنيد از هر تاکتيکي که در کتاب در مورد کناره گيري کردن گفته شده استفاده کنيد. اگرچه روبرو شدن با شرايط کار ناخوشايندي است، اما شما قادر هستيد که در روش خود منطق و عقل را برگزينيد. اما لازم است قدري احتياط کنيد، براي اينکه ممکن است به خاطر چيزي که اصلا هم اتفاق نمي‌افتد عصباني شويد. کمي خويشتن داري داشتن در ميان راه بهتان کمتان مي‌کند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز امکان دارد يک دوست صميمي و يا يکي از اعضاي خانواده تان در کارتان دخالت کند! در اين صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌اي خواهد بود. يک نفس عميق بکشيد و بعد فکر کنيد ببينيد که به اين فرد چه مي‌خواهيد بگوييد، به خاطر اينکه ممکن است حرف اضافي يا نادرستي از دهانتان بيرون بيايد! باوجود اينکه ترجيح مي‌دهيد ساکت بمانيد، اما وقتي شروع به حرف زدن کنيد ديگر نمي‌توانيد ساکت شويد! براي همين الان بهتر است به جاي زياد حرف زدن، جانب احتياط را نگاه داشته و خيلي کم حرف بزنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

ظاهرا شما پول کافي براي خريدن چيزي که دوستش داريد و عشق کافي براي راضي کردن دلتان نداريد! اما الان در اين شرايط نااراحت کننده درس و اندرز مهمي نهفته است. شما داريد ياد مي‌گيريد که مي‌توانيد با کمتر از اين هم کاملا راضي و خشنود باشيد. همين الان محدوديت‌هايي که خودتان براي خود ايجاد کرده‌ايد را شکسته و سعي کنيد که به سادگي نگرش خود را تغيير دهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز وقتي که ماه در نشانه شما به بهرام مي‌پيوندد، شما زياد شاد نخواهيد بود. بااين حال توانايي مقاومت کردن در اين شرايط دشوار مي‌تواند هديه اي در داخل کاغذ کادويي عجيب باشد! حتي اگر اين هديه چيزي نيست که شما مي‌خواستيد، تا موقعي که بصيرت لازم براي آزاد شدن از اين نارضايتي تازه را به دست نياورده‌ايد، اين کاغد کادو که محتويات درونش را مي‌پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

باوجود اينکه ماه در دوازدهمين خانه تان يعني خانه “روياها” به بهرام محدود کننده ملحق مي‌شود، ديدن نتيجه مثبت از عشق ورزي‌هايتان براي شما تبديل به چالش شده است! خوشبختانه ماه با اورانوس غيرعادي در يک امتداد قرار مي‌گيرد و انتظار مي‌رود به همان گونه که اين شرايط ادامه پيدا مي‌کند، شما نيز به طرز خوشايندي شگفت زده بشويد! يادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهيد که در افکار منفي غوطه ور شويد، پتانسيل‌هاي بالا و عاليتان هيچ گاه امکان ظهور پيدا نخواهند کرد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز شما بايد مثل کرگدن پوست کلفت باشيد!! براي اينکه دوستانتان بيخودي و بدون هيچ دليل واضحي حسابي بهتان سخت گيري مي‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادويي شما اينجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانايي شما در استفاده بهينه از انرژي تان است و اين شما را از اعتراض‌هايي که در نهايت اصلا هم هيچ کاري از پيش نمي‌برند مصون خواهد ساخت. شايد وسوسه شويد که با جنگيدن از درستکاري و بي عيب بودن کارتان دفاع کنيد، اما بايد بدانيد که درگير شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزديک تر نمي‌کند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

شما امسال خيلي تلاش کرده‌ايد که موقعيت خود را از نظر حرفه‌اي بالاتر ببريد. باوجود اين امروز از اين همه کار سخت خسته شده‌ايد. به احساسات خود خيلي توجه کنيد، چرا که شما اصلا از نااميدي و ياس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نيستيد. اين نااميدي در آخر راه مي‌تواند مشکلتان خيلي زيادي را به وجود آورد. پنهان کردن نااميدي تان شايد براي مدت کوتاهي جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌هاي فروخورده و يا حتي ناراحتي‌هاي عاطفي شود. سهيم کردن يک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک مي‌کند تا فشاري که روي خود احساس مي‌کنيد را کم کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

اگر شما آرزوهاي بلند پروازانه‌اي براي آينده خود داريد، امروز در حاليکه برنامه هاي بزرگتان نقش بر آب مي‌شوند، اعتماد به نفستان نيز متزلزل مي‌شود. اما يادتان باشد که پايان هر شب سيه سفيد است! شما معمولا خيلي تمايل نداريد مسير خود را خيلي سريع عوض کنيد و همين کمکتان مي‌کند تفاوت بين شادي و ناراحتي را خوب درک کنيد. از زمانيکه امکان وارد کردن پروژه‌هاي جديد و ايده‌هاي بهتر را به زندگي تان ايجاد کنيد، از بين بردن تعلقات و وابستگي ها به برنامه‌هاي قبلي تان مي‌تواند براي شما کاري روح افزا و نشاط آور باشد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر در زندگي کاري و يا زندگي شخصي خود نيازمند کمک ديگران هستيد و اگر امروز کسي از اين درخواست شما استقبال نکند، ممکن است با موقعيت ناراحت کننده و نامطبوعي روبرو شويد. خوشبختانه شما فرشته نجاتي داريد که مي‌تواند نجاتتان بدهد!! اجازه ندهيد ياس و نااميدي چشم تان را به روي خبرهاي خوبي که اين اطراف کمين کرده‌اند ببندد!!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 23 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

در فکر و خيال بودن بدين معني نيست که شما در رويا و خيالات خود غرق شده‌ايد، اما حالا به اندازه کافي وسوسه تان مي‌کند! وقتي مدام جلوي پايتان سنگ انداخته مي‌شود، حفظ کردن نگرش‌هاي مثبت کار دشواري است. حتي ممکن است فکر کنيد براي پيروز شدن در برابر کساني که با شما مخالفت مي‌کنند و بر ضدتان هستند بايد سخت تر کار کنيد. با همه اين احوال اگر اجازه ندهيد جواب‌هاي منفي حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روي نگرش نهايي تان متمرکز کنيد، هر چيزي امکان پذير مي‌شود.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...