خانه » فال روزانه 23 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 23 اسفند 1398

فال روزانه


4.7
(58)

فال روزانه آنلاین 23 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است احساس کنيد که نياز است در رابطه با کاري که اخيرا انجام داده‌ايد توضيحي بدهيد اما قبل از اينکه احساس پشيماني و تاسف کنيد انگيزه خود را از  اين کار مشخص کنيد. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده‌ايد عذرخواهي لازم است. اما کاري انجام ندهيد که بعد وانمود کنيد از انجام آن متاسف هستيد. به ياد داشته باشيد شما مسئول  اين نيستيد که ديگران چگونه به رويکرد مستقيم شما واکنش نشان مي‌دهند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

حتي اگر شما اخيرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواري را تجربه کرده باشيد امروز احتمالا در رابطه با آن چه اتفاق افتاده احساس بهتري داريد. متاسفانه تغيير احساسات دروني شما ممکن است توسط اين افکار شما که از اشتباه دوري کنيد تاثير گرفته باشد. مطمئن شويد که به اشتباه انكار و تکذيب دچار نشويد و بدين ترتيب ميتوانيد تمام روز خود را از نگراني و اضطراب رهايي بخشيد. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌هاي خود را در دست بگيريد و به جاي اينکه وانمود کنيد همه چيز مرتب است اين وضعيت را مديريت کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما در رابطه با آن چيزي که امروز مي‌خواهيد يک ذهن خالي از پيش داوري داريد که اين احساس شما را قادر مي‌سازد که همه چيز را بسيار مطبوع ترو راحت تر از هميشه ببينيد. اما شما آرزو داريد که براي کساني که دوستشان داريد هر چيز مطبوع و خوشايند را بخواهيد. از واقف شدن بر احساسات تان نترسيد حتي اگر نتوانيد براي آنچه که احساس مي‌کنيد دليل و منطق بياوريد. با وجود اينکه منطقي بودن و زندگي در قلمرو عقل و منطق براي شما آسان تر است اما خيلي بهتر است كه آنها را از احساسات تان جدا کنيد. گوش دادن به نداي قلب تان مي‌تواند کار سختي باشد ولي مطمئن باشيد ارزشش را دارد!


فال تیر

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز شما ديد ديگري نسبت به زندگي داريد و اين ديدگاه شما به زندگي بسيار متفاوت‌تر از هميشه است. يک توجه عميق مي‌تواند شمارا به اولين گام براي يک سفر باورنکردني و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمي‌دانيد که کجا مي‌خواهيد برويد. اگر نتواسنتيد يک چشم‌انداز روشن براي خود ايجاد کنيد نگران نشويد. اکنون هر حرکتي که بکنيد خوب است؛ ‌در واقع بهتر از اين است که اصلا حرکت نکنيد. مقصد شما به موقع خودش براي شما آشکار خواهد شد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

تلاش براي برقراري تعادل  بين دنياي دروني و بيروني تان مي‌تواند امروز تبديل به يک سناريوي عالي شود. مسير شغلي شما ممکن است  اکنون تغيير کند اما شما ترجيح مي‌دهيد تا به اهداف طولاني مدت و قديمي خود وفادار بمانيد. در زمان تعطيلات آآخر هفته شما از جنگيدن و مقاومت در برابر تغييرات خسته خواهيد شد. تسليم شدن در برابر امواج قوي تر اکنون شما را قادر مي‌سازد که با موفقيت حرکت کنيد به جاي اينکه در دقيقه آخر مجبور باشيد براي حرکت کردن به خودتان فشار بياوريد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

شما از کار کردن بر روي مسائل هيجان آور و شگفت انگيز خسته شده ايد و آرزو مي‌کنيد که اي کاش به زماني برگرديد که زندگي و کارتان يک محيط ثابت و پايدار داشت. خوشبختانه اين گام‌هاي سريع و پرشتاب در اواخر هفته آهسته خواهد شد. بعد از آن هر آن چه لازم است انجام دهيد اما خودتان را خسته نکنيد. ممکن است نتوانيد احساسات شخص ديگري را کنترل کنيد؛ اما مي‌توانيد روش خود را در مواجهه با اتفاقات پيش بيني نشده تغيير دهيد. تمرين کنيد تا استوار باشيد؛ اين بهترين سياستي است که مي‌توانيد در زمان حال داشته باشيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

احساسات شما اکنون شدن يافته و هر چه بيشتر شما تلاش کنيد تا آنها را کنترل کنيد کمتر مي‌توانيد آنها را تحت اختيار خود درآوريد. به جاي تلاش براي سركوب كردن تغييرات خلقي تان فقط سعي کنيد با اين جريان پيش برويد. هر آنچه که در آن لحظه احساس ميکنيد به زبان آوريد. به ياد داشته باشيد امروز نيازي به واکنش نشان دادن در برابر هر چيزي نداريد. همچنانکه واکنش‌هاي شديد شما در اواخر هفته تعديل مي‌شوند شما درباره آنچه که بدرستي احساس مي‌کنيد آگاه‌تر مي‌شويد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

با وجوداينکه ديگران امروز تلاش مي‌کنند تا با ايجاد فشار بر شما ذهن تان را سر و سامان ببخشند اين نياز آنها را نشان مي‌دهد نه شما! برنامه و روش شخص ديگري را براي خودتان قبول نکنيد به خاطراينکه باعث مي‌شود که شما تصميم احمقانه‌اي بگيريد. زمان خود را از دست ندهيد و درباره انتخاب‌هاي ممکن فکرکنيد. زمانيکه ماه وارد نشان مرموز شما مي‌شود شما تازه مسير خود را بروشني و وضوح مي‌بينيد. قبل از اينکه قدم بعدي را برداريد تا آن زمان صبر کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

شما در رابطه باآينده خود ذهني خالي از هر گونه پيش داوري و قضاوت داريد با اين حال نمي‌دانيد جريان باد شما را به کجا مي‌برد. ديدگاه شما  در رابطه با گذشته کاملا برعکس آينده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گير نيستيد. نظرات و تمايلات محکم و نيرومند شما براساس تاريخ شخص شما طرح ريزي مي‌شود. مخصوصا اگر هيچ داستاني در رابطه با دوران کودکي خود نگوييد. نگاه کردن به گذشته يک تمرين رها سازي است تازمانيکه تلاش نکنيد تا حقايق را دوباره بنويسيد تا تصورات تان را تقويت کند.


فال دی

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

در محل کار تصميم گيري خيلي سخت است به خاطر اينکه شما دو جنبه از مسائل را مي‌بينيد و به آن توجه داريد. اما فقط به خاطر اينکه شما نظرات چندگانه‌اي در رابطه با موضوع داريد به اين معني نيست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگين کردن و فکر کردن در باره اين انتخاب‌ها ادامه دهيد اما جواب نهايي خود را به بعد از ظهر موکول کنيد که ماه به برج عقرب وارد مي‌شود. بعد از آن بايد بدانيد که کدام را را مي‌خواهيد برويد!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

شما هنوز بر اثر ضربه‌هايي که باد بر صورت شما زده است گيج هستيد بنابراين بيهوده است که فکر کنيد که داريد در جهت رسيده به هدف هايتان گام بر مي‌داريد. اما شما هنوز مي‌توانيد کار شگفت انگيزي انجام دهيد تا زمانيکه انرژي خود را براي جنگيدن در برابر جريانات غالب هدر ندهيد. همه چيز بسرعت تغيير ميکند و شما بايد عاقل باشيد که در لحظه حال بر اتفاقات ضروري تمرکز کنيد  به جاي اينکه در باره آينده فکرکنيد. با محدود کردن توجه تان مي‌تواني نيروي بيشتري براي ابراز وجود پيدا کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 23 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

با وجوداينکه اتفاقات بسياري در زندگي شما در حال وقوع است ممکن است شما بخواهيد که از کنار همه اينها بگذريد. البته شما نياز خواهيد داشت که در رابطه با کارتان موضع مشخصي اتخاذ کنيد اما شما به طور غريزي ميدانيد که بهتر است انرژي خود را هدر ندهيد و آن را براي مواقع ضروري نگاه داريد. شماانرژي زيادي را لازم خواهيد داشت زمانيکه ماه وارد نشان شما مريخ مي‌شود که در تمام طول تعطيلات آنجا به استراحت خواهد پرداخت. هفته آينده روزهايي کاملا متفاوت خواهيد داشت پس بهتر است تا آن زمان کمي استراحت کنيد و نيروي خود را ذخيره سازيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 58

هنوز کسی رای نداده...