خانه » فال روزانه 22 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 22 فروردین 1399

فال روزانه


4.6
(60)

فال روزانه آنلاین 22 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

حالا که ونوس بي سر و صدا از نشانه شما مي‌گذرد، شما در زمينه رسيدن به اهدافتان و يا دست يافتن به رضايت احساسي نگراني کمتري داريد. ونوس تا 4 ارديبهشت در دوازدهمين خانه تان يعني خانه “روياها” مي‌ماند و در اين مدت به راحتي مي‌توانيد به خواسته هايتان برسيد. ولي الان وقت قبول کردن وضعيت کنوني نيست. تنبلي کردن در طولاني مدت به نفعتان نخواهد بود، اما شکيبايي پيشه کردن شانس رسيدن به موفقيت را زياد مي‌کند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما درحاليکه بايد آنچه از ديگران مي‌خواهيد و آنچه درعوض به آنها مي‌دهيد را در نظر بگيريد، بايد جانب احتياط را هم رعايت کنيد. اکنون در حاليکه ونوس يعني سياره بخت شما به يازدهمين خانه تان يعني خانه دوستان برمي‌گردد، فعاليتهاي گروهي معوق مانده دوباره احيا مي‌شوند. اما شما سريع واکنش نشان ندهيد؛ شايد چند روز طول بکشد تا احساساتتان شفاف و واضح شوند، بخصوص اگر به احساسات مربوط به گذشته فکر مي‌کرديد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز همه چيز براي شما شور و هيجان بيشتري پيدا کرده و شما دوست نداريد قدرت ادراک خود را از دست بدهيد. شما حس مي‌کنيد که مجبوريد در مورد نيازهايتان حرف بزنيد، بخصوص اگر آنها به چيزهايي که شما از شغلتان مي‌خواهيد مربوط باشند. اما وقتي احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقي بودن براي شما چالش برانگيز مي‌شود. پس زياد به خودتان سختگيري نکنيد. و قبل از اينکه براي ديدن نتيجه کار تغييرات اساسي ايجاد کنيد چند روزي را صبر کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز براي افراد ديگر خيلي سخت است که بتوانند کاري کنند تا شما کمي‌تغيير عقيده بدهيد، چراکه اکنون شما به چيزهايي که مي‌خواهيد کاملا مطمئن هستيد. حتي براي اينکه به بهترين نحو به اهدافتان برسيد، برنامه‌اي نيز ترتيب داده ايد. اما اگر باور کنيد که استراژي شما تنها و بهترين استراتژي ممکن است، به مشکل هم برخواهيد خورد. يادتان باشد شما مي‌توانيد ايده تان براي رسيدن به موفقت را حفظ کنيد، اما هنوز هم مي‌توانيد در راه‌هاي رسيدن به آن تغييراتي ايجاد کنيد. علاقه مند بودن براي بازنگري کردن در مسيري که در پيش گرفته ايد، شما را از روبرو شدن با مشکلات غير لازم در پايان راه نجات مي‌دهد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

باوجود اينکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمي‌آيد، اما مي‌دانيد که بايد آنها را ابراز کنيد. ولي هنر شما در اين است ک طوري آن را بيان کنيد که کسي بدش نيايد. البته اگر از اين کار خجالت بکشيد، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برايتان مشکل مي‌شود. پس احساسات دروني خود را با کسي که بهش اطمينان داريد مطرح کنيد، اما در قبال رفتاري که داريد مسئوليت پذير باشيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمين خانه تان يعني خانه دوستان و ياران برگشته، روابط دوستانه شما پيچيده تر مي‌شود. تعادل برقرار کردن بين مسئوليت‌هاي جديدتان و آروزي تان براي عشق ممکن است روابط بين شما و يک نفر ديگر را تيره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هايتان کارساز نخواهد بود، براي اينکه کارهاي شما پيام‌هاي نامفهومي‌براي ديگران به شمار مي‌آيد. بنابراين بهترين راهکار اين است که تا جايي که امکان دارد شرايط خود را به روشني تشريح کرده و بدانيد که با اين کار سوءتفاهمات برطرف مي‌شود.


فال مهر

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

سياره بخت شما يعني ونوس به ششمين خانه تان يعني خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهايي که رويتان اعمال مي‌شود راحت کنار مي‌آييد. شايد راه هايي را براي از بين بردن يکنواختي زندگي در نظر گرفته ايد، اما الان بهتر است براي مدت طولاني تري شرايط موجود را حفظ کنيد. اگرچه براي صبر کردن بيشتر اشتياق داريد، اما اين کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمي‌کند. اما تنبل نشويد و از خود راضي هم نباشيد؛ شما هنوز بايد تغيير و تحولاتي در برنامه منظم روزانه تان ايجاد کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما بعضي وقتها از عکس العمل افراد ديگر در مورد رک گويي‌هاي احساسي خود شگفت زده مي‌شويد، بنابراين براي مراعات حال کساني که دوستشان داريد از ابراز کردن احساساتتان صرف نظر مي‌کنيد. اما امروز مي‌توانيد بدون خويشتن داري آنچه در فکرتان داريد را بيان کنيد. عطارد با پلوتوي آتشي مزاج هماهنگ مي‌شود و بهتان کمک مي‌کند تا به دقت چيزهايي که مي‌خواهيد را بگوييد. با مهرباني صحبت کردن در مورد آرامش و صلح فقط مي‌تواند شما را به چيزهاي که مي‌خواهيد برساند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

درحاليکه شما به طور موقت از دعواها کناره گيري کرده ايد، کشمکش‌هاي خانوادگي سر بر مي‌آورند. باوجوداين کاملا واضح است که فشارهاي پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دير يا زود بايد بهشان رسيدگي کنيد. بهترين کار اين است که به دنبال زمينه هاي مشترک باشيد، بنابراين مي‌توانيد در مسائل ديگري که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهاي ديگر هم امکان پذير است به پيشرفت‌هايي نائل شويد.


فال دی

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

ايجاد کردن روابط دوستانه بر پايه حقيقت‌هاي مشترک چيز خوبي است، اما وقتي احساسات‌تان تغيير کردند و حتي نتوانستيد از يک روز تا روز ديگر به خودتان با اطميان کامل تکيه کنيد داستان فرق مي‌کند. شما براي ارتباط برقرار کردن آمادگي نداريد، بنابريان قولي ندهيد که نتوانيد بهش عمل کنيد. پس بهتر است به جاي هدايت کردن ديگران و صحبت کردن راجع به حقيقت فقط صداقت داشته باشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز جدا کردن مشکلات افراد ديگر از مشکلات خودتان براي شما تبديل به چالش شده است، براي اينکه بيش از اندازه نسبت به احساسات افراد ديگر حساس شده ايد. شما واقعا باور کرده ايد که مي‌توانيد به همه چيز رسيدگي کنيد، به جز اين يک مورد که محدوديت‌هاي شما نيز مثل محدوديت‌هاي افراد ديگر است!! به جاي اينکه براي ثابت نگه داشتن آنچه شما و يا کساني که دوستشان داريد را اذيت کرده در تلاش باشيد، به راحتي و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جايي که مي‌توانيد روراست باشيد. توانايي شما براي انتخاب کردن لغات مناسب مي‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سريع تر کند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 22 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

اگر به تازگي از يک فرصت سرمايه گذري صرف نظر کرده و يا تصميم گرفته ايد که خيلي به عمق مسائل عاطفي نرويد، حالا در تصميمات قبلي تان بازنگري مي‌کنيد. ونوس کامياب دور زده و به ماهي‌هاي برج حوت بازمي‌گردد و تا 4 ارديبهشت هم آنجا باقي مي‌ماند. درحاليکه براي آينده برنامه ريزي مي‌کنيد، الان بهترين زمان براي دوباره ارزيابي کردن موقعيت‌هاي مالي و مطرح کردن آنچه که از روابط دوستانه تان مي‌خواهيد، است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 60

هنوز کسی رای نداده...