خانه » فال روزانه 22 دی 1398

فال روزانه

فال روزانه 22 دی 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 22 دی 1398

فال فروردین

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین فروردین ماه

به نظر مي‌رسد امروز خيلي از خودتان مطمئن باشيد،‌ اما ايناعتماد به نفسكاذب شما ممكن است بسيار غلط باشد اگر شما زماني براي اين نگذاريد كه ديگران را به خوبي زير نظر بگيريد. اكنون بسيار راحت است كه يك نكته جزيي اما بسيار مهم را از دست بدهيد،‌ كه مي‌تواند در زمان و پول شما صرفه جويي كند و براي تان مفيد باشد. كار زيركانه شما اكنون اين است كه كارهايي كه قبلا كرده ايد و حرفهايي را كه قبلا گفته ايد را دوباره چك كنيد،‌ به خاطر اينكه دوستانتان ممكن است از اين اطلاعات غلطي كه شما به آنها داده ايد صدمه ببينند.


فال اردیبهشت

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

آهسته كردن سرعت خود به سوي پيشرفت به نظر نمي‌رسد اكنون براي شما زياد مهم باشد به خاطر اينكه شما هر چيزي كه بسيار مهم‌تر از آن  باشد را ترجيح مي‌دهيد. اگر احساس كنيد كه كاري را به اتمام رسانيده ايد خود را از آن كار كنار مي‌كشيد. شما مي‌خواهيد ديگران بدانند كه شما چقدر در كار خود با استعداد و شايسته هستيد. اما  بهتر است كه زمان خود را از دست ندهيد و كاري را كه درست است انجام دهيد به جاي اينكه بخواهيد ديگران را  با كارايي خود تحت تاثير قرار دهيد.


فال خرداد

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین خرداد ماه

سياره حاكم شما پا به نهمين خانه ايده‌هاي بزرگ شما گذاشته است،  و شما را مجبور مي‌كند تا قبل از اينكه سفر خود را آغاز كنيد، برنامه‌هاي خود را دوباره تخمين زده  و برآورد كنيد. اگر مجبور شديد زمان سفر خود را عقب بيندازيد نگران نشويد. بسيار مهم است كه  اول مهياي سفر شويد و نقطه شروع خود را انتخاب كنيد به جاي اينكه با شتاب و عجله آن كار را انجام دهيد و  بخواهيد بدون درنظر گرفتن جزييات به اهداف خود برسيد.


فال تیر

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین تیر ماه

اگر كسي امروز به شما اصرار كند كه برنامه‌هاي تان را تغيير دهيد،‌ شما عكس العملي كاملا سرسختانه و لجوجانه نشان مي‌دهيد، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجيده باشيد و بخواهيد كاري را انجام دهيد كه بيشترين درك را به شما مي‌دهد. شما مي‌خواهيد كه ارتباط تان  با ديگران  را ادامه بدهيد،‌ اما نمي‌خواهيد كه برنامه‌هاي شخصي خود را به خاطر اين قرباني كنيد كه مورد قبول اجتماع باشيد. كمي ‌توافق داشتن بخشي از يك مذاكره سالم است، اما از نظرات شخصي خود در مذاكره دست نكشيد و تسليم آراي ديگران نشويد.


فال مرداد

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین مرداد ماه

استراحت و آرامش به نظر مي‌رسد امروز بهترين كار براي شما باشد، اما بخش فعال زندگي شما ممكن است كمي ‌بيشتر سركشي كند و خودش را نشان دهد. شما دوست داريد كه موقعيت كنوني را از دست ندهيد. اطلاعات ارزشمند مي‌تواند معني متفاوتي از شكست و موفقيت بدهد. به چيزي كه فكر مي‌كنيد در حال ياد گرفتن آن هستيد اعتماد نكنيد بلكه به چيزي كه  تاكنون داشته ايد تكيه كنيد و به اينكه به چه چيزي باور داريد.


فال شهریور

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین شهریور ماه

سياره حاكم شما يعني عطارد ششمين خانه از كار شما را امروز فعال مي‌كند، و باعث سريع تر شدن ادراك و آگاهي شما مي‌شود. به نظر مي‌رسد كه شما هيچ فرصتي را براي پيشرفت و ترقي از دست نمي‌دهيد، اما اين تا زماني امكان پذير است كه شما تمركز خود را بر كارتان از دست ندهيد. خوشبختانه، اكنون شما قادر هستيد كه از زمانتان لذت كافي را ببريد، حتي زمانيكه شما به سختي كار مي‌كنيد فرصت تفريح و شادي را از خودتان دريغ نمي‌كنيد.


فال مهر

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین مهر ماه

طلبيدن صداهاي خوشايند ايده خوبي به نظر مي‌رسد،‌ اما اگر بخواهيد مسيرتان را نادرست انتخاب كنيد و پيش برويد خود را در ميان اشتباهات خنده داري غرق مي‌كنيد. راحت است كه فرض كنيد كه هر چيزي به خودي خود درست مي‌شود، اما اين تصور امكان پذير نمي‌شود مگر اينكه شما كارتان را بدرستي به انجام برسانيد. درباره كاري كه قولش را داده بوديد تجديدنظر كنيد و درباره كاري كه در بخش شما احتياج چنداني به تلاش ندارد مذاكره كنيد.


فال آبان

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین آبان ماه

شما امروز مستقيما درك مي‌كنيد كه ديگران چه مي‌خواهند و اين مي‌تواند شما را در محل كارتان به طرز شگفت انگيزي كمك كند. اگر مي‌دانيد وظيفه تان چيست براي چه منتظر ايستاده‌ايد تا رييس‌تان بيايد و كار شما را برايتان تعيين كند؟ زود آغاز كردن و به دقت انجام دادن آن مي‌تواند روز شما را به روزي لذت بخش و موفق تبديل كند و كمك مي‌كند تا زودتر از آنچه كه فكرش را بكنيد كارتان را تمام كنيد.


فال آذر

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین آذر ماه

شما پاهايتان را امروز روي زمين داريد، و خوشبختانه، ماه اكنون به نهمين خانه از ماجراجويي‌هاي شما نيرو مي‌دهد. شما آماده يك سفر بزرگ هستيد، اولين چيزي كه نياز داريد اين است كه جزييات را يكي بعد از ديگري در نظر گرفته و انجامشان دهيد. حتي اگر چيز واقعا غلطي پيدا نكرديد، شما بايد همه امور جزيي را با  دقتي عالي انجام دهيد. تداركات سفت و سخت و قوي راه شما را براي يك سفر موفق همراه مي‌كند.


فال دی

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین دی ماه

شما امروز از سر و صدا گيج و پريشان نمي‌شويد. در حقيقت،‌ امروز حتي برايتان راحت تر است كه از مسير تنگ و محدود و اختصاصي به سمت اهداف پيش برويد. در واقع امروز روزي است كه شانس با شما يار است و به هر جا كه بخواهيد مي‌رسيد.  پس امكانات خود را دست بالا گرفته و حركت كنيد و مطمئن باشيد كه به نتيجه مي‌رسيد. به ياد داشته باشيد، هيچ راه كوتاه و ميان بري وجود ندارد. آهسته و استوار پيش رفتن شما را به مقصودتان مي‌رساند.


فال بهمن

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین بهمن ماه

ممكن است شما اعتقاد داشته باشيد كه قهرمان جايگاه‌هاي ميان راه هستيد كه مي‌تواند به راحتي حمايت شود. شما واقعا مايل هستيد با چشم اندازهاي خود با كسي ديگر شريك شويد،  اما هر كلامي‌كه شما بگوييد ممكن است باعث ايجاد اختلاف و درگيري شود و طرف مقابل را خشمگين كند،‌ حتي اگر قصد شما اين نباشد كه باعث ايجاد اين تعارض شويد. به ياد داشته باشيد،‌ ايده‌هاي شما فقط يك راه براي رسيدن به رويكرد و موقعيت است، پس اگر ايده‌ها و افكار ديگران با شما اختلاف داشت به افكارشان احترام بگذاريد.


فال اسفند

– فال روانه در روز 22 دی 1398 برای متولدین اسفند ماه

با وجود اينكه شما اين توانايي را داريد كه كاري را به دقت بررسي كرده و آن را به معاني تشكيل دهنده‌اش تقسيم كنيد، اما سعي كنيد تا  آن را به كاري زيادي تبديل نكنيد و به خود نگوييد كه بايد آن را حتما همين الان انجام دهيد. به پايان رساندن كاري كه اخيرا قول آن را داده بوديد بسيار مهم است، اما لازم نيست كه شما نيروي تان را به اين خاطر هدر بدهيد كه به هر كس كه مي‌رسيد درباره كارتان به او توضيح دهيد. زياد مهم نيست كه امروز جلب توجه کنيد، فقط كارتان را انجام دهيد و ببينيد كار بعدي تان چيست.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...