خانه » فال روزانه 22 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 22 اسفند 1398

فال روزانه


4.7
(58)

فال روزانه آنلاین 22 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما مي‌فهميد که ديگر دوست نداريد کارهايتان را طبق روال هميشگي انجام دهيد. بلاخره شما آماده يک تغيير بزرگ شده ايد اما ممکن است نتوانيد که اين تجلي روحي خود را با شخص ديگري سهيم باشيد. اين به خاطر آن نيست که شما در رابطه با اين انقلاب دروني واضح وآشکار نيستيد؛ اين فقط به اين خاطر است که نمي‌خواهيد با نظرات صريح و غير معمول خود ديگران را شوکه کنيد. درباره چيزهايي که هنوزنگفته‌ايد استرس نداشته باشيد؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بيان مي‌شوند.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما زياد به تغييرات ناگهاني علاقه نداريد چرا که باعث مي‌شوند روز و يا حتي زندگي تان متحول شود. بنابراين باورکردني نيست که وقتي اتفاقي در طول روز برايتان افتاد وهمچنين اگر برنامه هاي تان به مانعي برخورد کرد بتوانيد بسادگي با آنها کناربياييد. حتي ممكن است نياز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزيابي کنيد به خاطر اينکه آنها ديگر با موقعيت‌هاي کنوني شما جور در نمي‌آيند. خوب است فکر کنيد و ببينيد که آيا لازم است اهداف جديدي براي خود ايجاد کنيد يا نه؛ اما تا زمانيکه تعادل خود را بدست نياورده‌ايد هيچ تصميمي نگيريد. حتي اگر اين کار چند روزي طول بکشد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست داريد احساس آرامش و امنيت نکنيد. پروازهاي مسافرتي ممکن است بدليل بعضي مشکلات پيش بيني نشده تغيير کند. شايد امروز چيزي ياد بگيريد که براي هميشه روشي که خودتان را در دنيا مي‌ديديد تغيير دهد. مهم نيست امروز چه اتفاقي مي‌افتد؛ شما خواستار اين هستيد که مسير خود را که تغيير يافته عاقلانه درک کنيد. به خودتان اجازه دهيد مسيرهاي جديدي که سر راه شما بوجود مي‌آيند را تجربه کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز كارهاي زيادي داريد كه بايد انجام دهيد و به همين خاطر نمي‌توانيد براي در خانه ماندن توجيه و بهانه بياوريد. حتي اگر ترجيح دهيد كه يك سري از كارهاي شخصي تان را انجام بدهيد،‌باز هم در كنار آنها مجبوريد كه به كارهاي ديگري هم بپردازيد. شما معمولا  روزهايي را  كه بايد وقت زيادي را براي كار كردن بگذاريد و در آن روز پر تحرك باشيد دوست نداريد، اما من براي شما راه حلي دارم! سعي كنيد در كنار كار،‌ با تمرينات و مراقبه‌هاي آرامش بخش خستگي كار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هديه كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است پيغام بسيار مهمي را از نيمه ناخودآگاه ذهن تان دريافت کنيد. اين پيغام حتي ممكن است مانند توپ نوراني باشد که احساس کنوني شما را در رابطه با شريک کاري و يا يکي از دوستان نزديکتان در هم بريزد. شما بايد آن ديدگاهي را مدنظرتان قرار دهيد که در گذشته داشتيد و براي تان مفيد بوده است اما در حال حاضر ديگر بدردتان نمي‌خورد. از اين نترسيد که يک ايده قديمي‌را براي رسيدن به اهداف خود بکار گيريد چرا که ممکن است همان ايده باعث موفقيت بيشتر شما شود.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز کسي کاري کاملا برخلاف شخصيت‌اش انجام دهد و شما نيز واقعا ندانيد که در رابطه با آن کار چه بکنيد و دليل اين رفتار عجيب وي را نمي‌فهميد. ممکن است تحت تاثير ترس‌هايتان قرار بگيريد. اما هنوز هم قادريد که ناخودآگاه بخنديد مانند يک بچه مدرسه اي که وقتي مي‌شنود مدرسه به خاطر بدي هوا تعطيل است خوشحال و شادمان مي‌شود. به ياد داشته باشيد که ديگران در برابر اين رفتار سرکشانه شما نقش خاصي ايفا مي‌کنند. به جاي اينکه آنها را به خاطر حرف‌هاي ناعادلانه شان سرزنش کنيد سعي کنيد خودتان  نيز کاري برخلاف عادت تان انجام دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز سياست‌هاي مختلفي را کشف کنيد اما به نظر مي‌رسد هيچ چيز از بهم ريختگي کارهاي روزانه تان جلوگيري نمي‌کند. خوشبختانه شما آماده تجربه مسائل جديدي هستيد اما با اين حال آماده تجربه همه آنها با هم نيستيد. سعي کنيد به فهرست برنامه‌هايتان فکرکنيد. اين کارمي‌تواند نااميدي و آشفتگي روحي شما را پايان بخشد. بنابراين فقط به خاطر اينکه از تغيير و تحول مي‌ترسيد به راه و روش‌هاي قديمي اکتفا نکنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز تصميم داشته باشيد که روي مسئله دشواري که اخيرا بوجود آمده خودتان به تنهايي کار کنيد بدون اينکه شخص ديگري از آن باخبرشود. اما مسئله اين است که چگونه مي‌خواهيد اين مسئله را تا آخر به تنهايي يک تنه به دوش بکشيد به خاطر اينکه احتمالا قادر نيستيد که از هيجان و يا آشفتگي خود جلوگيري کنيد. ممکن است شما در بيان احساسات شخصي تان کمي‌زياده روي کنيد. و بيشتر ازآن که قصد داشته باشيد بگوييد اما اين اتفاق آنقدرسريع رخ مي‌دهد که شما قبل از اينکه بتوانيد جلوي خودتان را بگيريد حقيقت را بيان مي‌کنيد. نگران نباشيد؛ زماني که آن را بيان کرديد موجي از آرامش و راحتي را در زندگي تان احساس خواهيد کرد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

در ابتدا نقشه شما اين بود که به تمام نظرات و آراء همسن و سال هاي خودتان گوش دهيد و بعد براي موافقت و توافق ميان آنها گام برداريد. شما فکر مي‌کنيد که ظاهر شدن و کاملا حاضر بودن ميتواند براي حل اختلاف عقايد موثر و کارآمد باشد. متاسفانه شما عقيده استوار و عالي خود را به حساب نياورده‌ايد. شما مي‌دانيد که الان چه مي‌خواهيد و ممکن است بسيار مشتاق باشيد که تمايل و اشتياق خودتان را به ديگران نيز تحميل کنيد. به غريزه خود اعتماد کنيد و تا زمانيکه همه نظرات خود را اعلام نکرده‌اند صبر کنيد و بعد شما عقيده خود را بيان کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

نياز شما به نظم و ترتيب در زندگي مي‌تواند اوضاع را براي تان کمي‌مشکل کند چرا که اين روزها ممکن است با تغييرات غير منتظره‌اي روبرو شويد. اين تغييرات را سياره اورانوس به نشان شما مي‌آورد و شما را شگفت زده مي‌کند. اما به نظر مي‌رسد شما قدرت انتخاب زيادي نخواهيد داشت؛‌ شما مي‌خواهيد که بسرعت از اين تغييرات به نفع خود استفاده کنيد؛ به هرحال واقعا کاري نيست که شما مجبور به انجام آن باشيد. يک قدم محکم و استوار از داشتن اطلاعات کافي حاصل مي‌شود. زمانيکه شما ذهن تان را تغيير دهيد همه چيز در زندگي خود به خود تغيير مي‌کند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

سياره حاكم شما اورانوس امروز در مرکز توجه و ميدان ديد قرار دارد همچنانکه اتصال او با خورشيد در دومين خانه از “پول” شما ممکن است تغييرات غير منتظره‌اي در اوضاع مالي شما به همراه داشته باشد. شما فکر مي‌کنيد که بايد همه چيز را زير نظر و تحت کنترل داشته باشيد اما حالا ديگر مي‌دانيد که جلوگيري از بوجود آمدن آشفتگي‌هاي مالي بسيار مهمتر از تمايل شما براي نگاه داشتن همه چيز بسادگي است. با اين وجود تعادل خود را ميان نيازهايتان و آنچه که مي‌توانيد انجام دهيد از دست ندهيد. تعديل کردن اين نيازها سياست خوبي است که اکنون مي‌توانيد اتخاذ کنيد بنابراين قبل از اينکه اوضاع دشوارتر از اين شود اقدام کنيد!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 22 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

امروز همه مي‌دانند که بايد از شما چه انتظاري داشته باشند چرا که شما بيشتر از اين دوست نداريد که نقش ميانجي را بازي کنيد. در حقيقت شما آماده‌ايد که خود را از  قيد وبندهاي هميشگي رها کنيد مگر اينکه دوستان يا همکاران تان از اين به بعد کمي منصفانه‌تر با شما رفتار کنند. مراقب باشيد؛ به خاطر اينکه اين زمان لحظه  بسيار مهم و تعيين کننده‌اي است. تعديل کردن احساسات و افکار تان گزينه مناسبي نيست به خاطر اينکه شما را بيشتر عقب نگاه مي‌دارد. خودتان را بيان کنيد همچنانکه شما آزاد و رها هستيد مي‌توانيد نقش موثر تر و مفيدتري در دنيا داشته باشيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 58

هنوز کسی رای نداده...