خانه » فال روزانه 22 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 22 آذر 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 22 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

اين طور كه معلوم است استرس ها و نگراني هاي اخير شما آخرين بخش از پريشاني هايي بود كه مانع رسيدن شما به شادي و نشاط مي شد، اما بدون اينكه چيزهايي را كه تاكنون به دست آورده ايد را از دست بدهيد. اين ناخشنودي شما ممكن است باعث اين شود قبل از فكر كردن راجع به عاقبت كار، آن را انجام دهيد.اما رفتاري كه بدون انديشه باشد شما را از هدف تان دور مي كند.ريسك كردن هم بدون اينكه به عواقبش فكركنيد بدترين كاري است كه مي توانيد انجام دهيد پس نخواهيد كه هر چيزي را يكباره تغيير دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

افكار جديدي براي پول درآوردن امروز در سر شما بوجود آمده است، اما مشكل است كه اينها را بخواهيد به عمل در آوريد. به جاي اينكه روي كارهاي سختي كه مفهوم پيچيده اي هم دارند تمركز كنيد، مي توانيد به آساني ايده هاي زيركانه خود را به اجرا در آوريد. با اين كار، كنترل بيشتري بر روي آنها خواهيد داشت. انظباط فردي ممكن است در دنيا متفاوت باشد، پس تصميم تان را بگيريد و روي رفتاري كه باعث رسيدن شما به اهداف جهاني تان مي شود تمركز كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

ماه كامل مي تواند شما را امروز در باران يا برف به رقص در آورد ، اما اين نكته حياتي است كه شما نبايد نسبت به وظايف كاري و خانوادگي خود بي توجه باشيد. اين مهماني آنقدر طولاني نمي شود كه شما بخواهيد غير مسئولانه رفتار كنيد. وسوسه ها شما را احاطه كرده اند اما شما مي توانيد به خود تلقين كنيد كه در دام آنها نيفتيد. در عوض، عاقل باشيد و از نيروي ترغيب كننده خود براي جلب حمايت ديگران استفاده كنيد تا شما را براي رسيدن تدريجي به اهداف اجتماعي ياري كنند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

بزرگ فكر كردن در رابطه با كارتان است ممكن است باعث شود ديگران مراقب شما باشند، و شما نياز داريد كه براي لحظاتي برنامه هايتان را به عقب انداخته تا كمي راجع به آن تامل كنيد. شما نبايد در جنگي شركت كنيد كه مطمئن هستيد كه در آن بازنده خواهيد بود و اوضاع روحي خودتان هم بهم مي ريزد. اما از روياهايتان دست نكشيد. وظيفه شما اين است كه راهي براي رسيدن به موفقيت پيدا كنيد و از برنامه هايتان هم براي رسيدن به موفقيت دست نكشيد. تعادل ممكن است اين روزها براي شما امكان پذير نباشد، اما ايستادگي و مقاومت مي تواند شما را به آرزوهايتان برساند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما از نقش بازي كردن خسته شده ايد مخصوصا اينكه نقش كسي را بازي مي كنيد كه از شما خيلي جدي تر است و شما آن را دوست نداريد. اما امروز فرصت اين را داريد كه اثبات كنيد تبديل به يك آدم جديد و متعالي شده ايد. زياده از حد صادق بودن با ديگران ممكن است اين روزها براي شما دردسر آفرين باشد. و الان متوجه شده ايد كه اين تنها راه عاقلانه ايست كه داريد. يك راه براي رسيدن به آن هدف اين است كه خود را در ميان مردمي كه بانشاط و عاطفي هستند رها كنيد. از ته دل خنديدن بهترين درمان براي شماست.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما با راه حل هايي كه پيش رو داريد موافق هستيد، اما هنوز هم با انتخاب هاي بسياري روبرو هستيد. اخيرابه خاطر كارهاي زيادي كه براي انجام دادن داريد احساس پريشاني و نگراني مي كنيد، مخصوصا اگر بدانيد كه بايد بعضي آشفتگي هايي كه در زندگي تان وجود دارند را محدود كنيد. خوشبختانه، شما از اتصال عطارد و پلوتون كمك دريافت مي كنيد؛‌و سرانجام مي توانيد هر كاري را كه در ذهن تان به آن فكر مي كنيد انجام دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما از مردد بودن و بي تصميمي خود شرمنده هستيد، اما اين به خاطر اين است كه شما معمولا ايده هايتان را تعديل مي كنيد و آنها را تا نيمه انجام مي دهيد. امرز بايد آماده باشيد كه راه تان را عوض كنيد زيرا زمان زيادي نداريد تا ذهن تان را سر و سامان دهيد. به ياد داشته باشيد، در درگيري بايد صريح باشيد تا به حق خود برسيد. پس تصميم بگيريد و حركت كنيد!.


فال آبان

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

مقايسه خود با ديگران زياد براي شما مفيد و ضروري نيست. اما احتمالا برايتان امروز سخت خواهد بود كه از چنين رفتاري اجتنتاب كنيد چونكه مي خواهيد براي دست يافتن به يك وجهه بهتر مبارزه كنيد. ارزيابي شخصي كار دشواري است زيرا بهترين امتيازات شما ممكن است به چشم تان نيايد. به خودتان اين امكان را بدهيد كه افكارتان را تغيير دهيد، اما زياد جدي و سرسخت نباشيد، حتي اگر ديگران با اين تغييرات شما احساس راحتي نمي كنند.


فال آذر

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز ماه برج جوزا کمي ‌زندگي‌تان را پيچيده مي‌کند. برنامه ريزي کردن براي مسافرت‌هاي آينده زياد کار جالبي نخواهد بود، مگر اينکه بتوانيد کمي ‌رويايي باشيد. اگر بخواهيد روي اطلاعاتي که قرار است بهتان برسد تکيه کنيد، به جايي نمي‌رسيد. هم اکنون از جزئيات دست کشيده و روي ايده‌هاي بزرگ تمرکز کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

ورود ماه به ششمين خانه جزئيات باعث مي شود كه احساس كنيد سر شما از شدت كار دارد مي تركد. اگرچه شما از اينكه هميشه مشغول باشيد لذت مي بريد، اما از اينكه كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد و هيچ كدام از آنها به خوبي انجام نشده اند خوشتان نمي آيد. عطارد آهنين وارد نشان شما مي شود، بنشينيد و ليستي از كارهايي كه بايد به پايان برسانيد تهيه كنيد.وظايف تان را در اولويت قرار دهيد و بعد به سر كارتان بازگرديد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

مطمئن باشيد، امروز مي توانيد تا مي توانيد به خودتان خوش بگذرانيد، اما نگراني هاي جدي هم كه داريد اكنون كم رنگ تر نمي شوند. شايد به خاطر اين باشد كه مي دانيد كه حتي سطوح كوچكي از مشكلات مي توانند معناي عميقي در درون خود داشته باشند…. و شما مي خواهيد اگز لازم است از آنها سر درآوريد. به تدريج پيش برويد. تنها فوريت آن خود شما هستيد. هر كسي مي تواند خوشحال و شاد باشد اگر به خود بيش از حد فشار و استرس وارد نكند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 22 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

ماه كامل امروز در نشان شما مي تواند شما را تا هر جا كه بخواهيد بكشاند. در كارتان مسئوليت هايي داريد كه به شما استرس وارد مي كنند و شما نياز داريد كه از فرضيات خود تان براي انجام آنها بهره بگيريد. اما تمايل داريد كه براي كنترل كردن امور، همه چيز را تغيير دهيد- در جهان فردي و شخصي خود، زندگي خانوادگي و حتي تمرينات و مراقبه هاي روحي و رواني تان- سعي كنيد فرضيات شخصي خود را بر كسي تحميل نكنيد؛ از طرف ديگر، از آنها عقب نشيني هم نكنيد. انكار و تكذيب فقط پريشاني شما را بيشتر مي كنند، پس صادق باشيد كه جهان برايتان پر از آرامش و صلح شود.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...