خانه » فال روزانه 22 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 22 آبان 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 22 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستيد که نمي‌توانيد اصلا فکرتان راتغيير دهيد. اما شما به خصوص براي فرار کردن از وظايفتان مي‌خواهيد مسافرت برويد و برايتان فرقي نمي‌کند به کجا برويد، ولي بايد از کساني که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌هاي ديگر زندگي تان نيز نگاهي بيندازيد. خوشبختي شما بستگي به اين دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگي‌ها گريبان گيرتان شده است وفق دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

بازگشت ماه به نشانه‌تان در حالي که با احساسات‌تان مرتبط است، همراه با مشکل خواهد بود. اما شور و هيجان شديد شما باعث خاموش شدن ديگران مي‌شود، چراکه آنها از اظهارات رک و بي‌پرده شما مي‌ترسند. حتي اگر احساسات‌تان خيلي شديد هستند، فقط به خاطر اينکه آسان‌ترين راه را انتخاب کرده باشيد، آنها را پنهان نکنيد. عاقلانه است که وقتي براي خواسته‌هايتان از ديگران درخواستي مي‌کنيد، ملايم تر رفتار کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز ميزان عصبانيت شما زيادتر مي‌شود! براي اينکه نمي‌توانيد از دست ابعاد غير منطقي و نامعقول احساسات خود فرار کنيد. باوجود اينکه شما سخنان منطقي را به راحتي قبول مي‌کنيد، ولي الان وقت اين است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پيامي‌ که از ضمير ناخودآگاه‌تان منشعب مي‌شود را به کار بگيريد. تبادل نظر کردن با يک دوست مورد اطمينان کمک‌تان مي‌کند ترس‌هايتان را شناخته و بر آنها پيروز شويد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

شما معمولاً قبل از اينکه کاري را شروع کنيد، در موردش فکر مي‌کنيد. عجيب اينکه به جاي اينکه کارهاي جديدي انجام دهيد بيشتر در حال تغيير دادن همان کارهاي قبلي خود هستيد. فراموش نکنيد که ممکن است شور و هيجان‌تان به مذاق افراد ديگر خوش نيايد، پس بهتر است کمي‌ از ميزان آن کم کنيد. اگر نتوانستيد در همان دفعه اول منظور خود را برسانيد دوباره سعي کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما فکر مي‌کنيد که قادر خواهيد بود با آرامش و سکوت تمام شور و هيجانات اخير را سپري کنيد و هيچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد ديگر وجود ماه در دهمين خانه تان يعني خانه موقعيت‌هاي اجتماعي را کشف خواهند کرد. سعي نکنيد به خودتان سختگيري کرده و از مقابل چشم‌هايي که پيش از اين نيز به شما خيره شده بودند فرار کنيد. حتي اگر فکر مي‌کنيد آگاهي کامل داريد زماني که احساسات خود را بيان مي‌کنيد تا جايي که امکان دارد طبيعي رفتار کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز به خودتان اطمينان کامل داريد، اما احساسات‌تان هنوز ممکن است بين شما و آنچه نياز داريد اتفاق بيفتد فاصله بيندازد. اگر کاري کنيد که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظريات دقيق و زيرکانه‌تان و توانايي‌هايتان تبديل به تنبلي غير معقول خواهد شد. البته لازم نيست که خيلي کار کنيد؛ فقط راهي را بيابيد که به مدد آن تغييرات کوچکي را در فعاليت‌هاي روزانه تان ايجاد کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز ونوس يعني سياره فرمانرواي شما حسابي شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است ديگران را در عشق و زيبايي تان شريک کنيد! اما شما وقتي که يکبار شروع به ابراز کردن احساسات‌تان بکنيد، شايد قادر نباشيد آنها را کنترل کنيد. به هر حال ريسک کردن و باز کردن سفره دلتان هم اکنون مهم ترين کاري است که مي‌توانيد انجام دهيد. حتي اگر چيزهايي که آرزويش را داريد به دست نياورديد، افراد ديگر مي‌فهمند که دقيقاً چه خواسته‌هايي داريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز ونوس جذاب و لوتوي تيره يعني سايره فرمانرواي‌تان، در يک رديف قرار مي‌گيرند و توجه شما را به سمت احساسات عاشقانه جلب مي‌کنند. اما شما بيشتر سعي مي‌کنيد که احساست خود را مخفي کنيد. به جاي اينکه احساسات خود را انکار کنيد، بدون اينکه به نتيجه کار فکر کنيد به راحتي در مورد آنها صحبت کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما مي‌توانيد هر موقعيتي كه به نظرتان خيلي مهم و جدي آمده است را به اندازه كافي توجيه كنيد، ولي تصميم گيري‌هاي جديتان بيشتر از آن چيزي كه فكر مي‌كرديد نيازمند دقت و تمركز هستند. اين سخن بدين معني نيست كه شما فرد دودل و شكاكي هستيد، بلكه بدين معني است كه اوضاع نسبت به آن چيزي كه در ظاهر به نظر مي‌رسد پيچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پيچيده و دوپهلويي كه اكنون به شما رسيده به راحتي آشفته و نگران مي‌شويد. بايد بيشتر وقت بگذاريد، با عجله به دنبال جواب نهايي گشتن فقط اوضاع را بدتر مي كند و مشكلات بيشتري را به همراه دارد.


فال دی

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

در حالي كه اهداف بلند مدت شما برايتان مهمتر و پررنگ تر مي شوند، شما لازم مي‌دانيد دقيقاً بفهميد كه دنبال چه چيزي هستيد. حتي اگر شما كاملاً به دنبال ايده‌هاي خود نرفته‌ايد، ولي هم اكنون صحبت كردن در مورد امكاناتي كه پيش رويتان قرار دارد امري لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات ديگران هراس نداشته باشيد، فقط به خودتان امكان اين را بدهيد كه در مورد تخيلات خود صحبت كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

خيلي خوب است كه قبل از اينكه پروژه جديدي را شروع كرده و قدم جديدي برداريد، زمان كافي براي فكر كردن بر روي گزينه‌هايي كه مي‌توانيد انتخاب كنيد اختصاص دهيد. شما بايد به دقت تصميمات خود را سبك و سنگين كنيد، عمل كردن از روي غريزه و بدون تعمق شما را به جايي نمي رساند. اگر لازم شد تصميم فوري و عجله‌اي بگيريد، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسي كرده و خوب مورد ارزيابي قرار دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 22 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

همين چند روز پيش شما مي‌خواستيد شناخت حرفه‌اي خود را بيشتر کنيد، اما امروز کاملاً ديدگاه متفاوتي داريد. نگراني‌هاي شما تغيير کرده است و به جاي نگران بودن به خاطر زمان حال بيشتر به فکر آينده هستيد. به هر حال حتي اگر الان بيشتر وقتتان را به پروراندن روياهايتان اختصاص داده‌ايد، لازم است که حتماً فردي منطقي باشيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...