خانه » فال روزانه 21 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 21 مرداد 1399

فال روزانه


4.6
(64)

فال روزانه آنلاین 21 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

مهم نيست كه شما چه تصورات خوب و خوشي براي انجام دادن كارهاي حيرت‌آور داريد، آنچه كه اهميت دارد اين است كه شما مجبوريد به سختي كار كنيد و جان بكنيد. ممكن است وسوسه شويد با شجاعت كامل از زير كار فرار كنيد، ولي اين فكر خوبي نيست. فقط بايد تحمل كنيد و دم نزنيد و هرآنچه كه از شما انتظار مي‌رود را انجام دهيد. امروز براي ريسك كردن وقت مناسبي نيست.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

خصلت آرام بودن و ثبات قدم شما باعث برنده شدنتان در مسابقه نمي‌شود، چرا كه شما امروز خيلي حس رقابتي نداريد. شما معمولاً مي‌خواهيد كارهايي را انجام دهيد كه قبلاً تعهد داده بوديد، براي اينكه برايتان خيلي مهم است كه هميشه آدم قابل اعتمادي باقي بمانيد. اما شايد لازم نباشد كه اين كارها را به خاطر بردن گوي سبقت از ديگران انجام دهيد؛ اسم اين كار رقابت نيست؛ فقط كاري را انجام دهيد كه فكر مي كنيد بهترين كار است.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز يك نفر بهتان حرفهاي خيلي خوبي مي‌زند، بنابراين بايد اين حرفها را آويزه گوش خود كنيد. ابتدا تمام حقايق را بررسي كنيد تا بفهميد كه چرا حرفهايي كه قبلاً زده‌ايد با واقعيت تناقض دارد. به همه حرفها گوش دهيد، بنابراين شما قادر خواهيد شد قبل از اينكه يك برنامه را به كار ببنديد تمام نقصهاي مهم آن را متوجه بشويد. حتي اگر همه چيز خوب و عالي به نظر مي‌رسد، فراموش نكنيد كه فقط نبايد  يك روي سكه را ببينيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز شايد دوست نداشته باشيد با آرامش و به همان روشي كه قبلاً كارهايتان را انجام مي‌داديد كار كنيد. شما دوست داريد كار جديدي بكنيد، اما نمي دانيد چه روشي بهترين روش است. پس نظر همكارانتان را هم بپرسيد، به خاطر اينكه افراد ديگر از زاويه ديد ديگري به كار شما نگاه مي‌كنند. اينك حتي تغييرات كوچك در روش كاري و اصلاح كردن نگرشتان، مي‌تواند به اندازه كافي رضايت خاطر شما را فراهم آورد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما اصلاً نمي توانيد از دست مشكلات و مسائل عاطفي فرار كنيد؛ اين مشكلات هرجا كه برويد مثل سگي كه پاي آدم را گاز مي‌گيرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهيد مشكلات عاطفي كه مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها كنيد، مطمئناً اين گاز!! به شما صدمه مي‌زند. با قبول كردن جايگاه خود در زندگي نقطه ضعفهاي خود را بپذيريد، اما سعي نكنيد با بازنگري كردن گذشته خود بينش جديدتان را تغيير دهيد. در عوض آينده خود را رقم بزنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

اگر روزها خيلي سريع مي گذرند، شما اين قدرت را داريد كه حركت آن را كند كنيد. البته اين سخن به معني اين نيست كه مي توانيد تقويم را دستكاري كنيد و يا اينكه بعضي از فعاليتها را از برنامه كاريتان حذف كنيد. شما مي توانيد با كاستن از استرسهاي دروني ناراحتي‌ها و مشغوليتهاي روزمره‌تان را كمتر كنيد. گرفتن يك تصميم ساده و 15 دقيقه در روز تفكر كردن مي تواند به خود شما امكاناتي كه داريد را نشان دهد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز با قاتي كردن رويا و واقعيت با يكديگر حسابي عقلتان را از دست مي‌دهيد!!! به علاوه در حال حاضر مي‌توانيد خيلي خوب داستان سر هم كنيد، اما شما همچنين مي‌توانيد ديگران را متقاعد كنيد آنچه كه به نظر شما واقعي است را باور كنند. اين مي‌تواند تركيب قدرتمندي از عشق باشد، براي اينكه رابطه‌اي كه برپايه اعتماد باشد مي‌تواند كوه‌ها را هم از جا دربياورد. ولي بهتر است كه روياپردازي را رها كنيد و به واقعيت نزديك بشويد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز شما زياد به وظايف اجتماعي خود اهميت نمي‌دهيد، براي اينكه واقعاً دلتان نمي‌خواهد كه انرژي‌تان را به خاطر افراد ديگر تلف كنيد. شما ترجيح مي‌دهيد بهترين چيزها را براي يك شخص خاص و يا فقط براي خودتان تنها نگه داريد. هنوز هم انجام دادن كاري كه شما را از انزوا بيرون بياورد مفيد خواهد بود. پس بهتر است به جاي اينكه در تنهايي به سر ببريد با ديگران همكاري داشته باشيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

ابراز كردن احساسات خود در مقابل ديگران شايد آنها را خسته كند، ولي در عين حال كساني را كه دوستشان داريد را به شما نزديك‌تر مي‌كند. امروز شما به جاي اينكه روش و شيوه خود را تغيير دهيد، بيشتر دوست داريد بحثهاي فلسفي داشته باشيد و همچنين كمتر به مسائل عاطفي توجه مي‌كنيد. اما بعضي وقتها خيلي خوب است كه آنچه در دلتان داريد را بيرون بريزيد، حتي اگر اين تبادل نظر خيلي ارزشمند و مفيد نباشد.


فال دی

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

پنهان كردن احساساتتان كاري محتاطانه به نظر مي‌رسد، به خصوص اگر دوست داشته باشيد فرد تأثير گذاري باشيد. اما وقتي شما احساسات خود را سركوب نكنيد، شادتر ، سالم تر و در محل كار فرد مهم‌تري خواهيد بود. باوجود اين زياد هم خوب نيست كه با صحبت كردن در مورد پيشرفتهاي شخصي‌تان همكارانتان را خسته كنيد. حقيقت را به آنها بگوييد، اما حس كنجكاوي آنها را  كاملاً ارضا نكنيد تا بعداً پشيمان نشويد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

فكر كردن زياد به دوستانتان باعث شده شما تصميم بگيريد تمام دوستان و قوم و خويش خود را براي يك مهماني به خانه‌تان دعوت كنيد. اما هركسي را كه مي شناسيد دعوت نكنيد، چون احتمال دارد همه آنها به خانه‌تان بيايند و جمع كوچك شما تبديل به جمعيت خيلي زيادي شود. پس اگر تصميم گرفته‌ايد در ترتيب دادن مهماني پيشتاز باشيد، قبل هر چيز زمان كافي بگذاريد و براي آن خوب برنامه‌ريزي كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 21 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما تمايل داريد عضو يك گروه شويد و به خاطر همين امروز با فداكاري كردن در محل كار مي‌خواهيد ديگران را تحت تأثير قرار دهيد. هيچ مشكل حادي وجود ندارد: اتفاقات خيلي زيادي در زندگي خصوصي شما رخ داده است و در عين حال در محل كار نيز تقاضاهاي زيادي ازتان مي‌شود. فراموش نكنيد كه مجبور نيستيد بين زندگي شخصي و كاري خود يكي را انتخاب كنيد. شما اگر هم از نظر فكري و هم احساسي براي آنها زمان بگذاريد مي‌توانيد به هردوي آنها برسيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...