خانه » فال روزانه 21 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 21 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(58)

فال روزانه آنلاین 21 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز برنامه کاري خاصي داريد ولي احتمالا اين برنامه شما را از رسيدن به اهداف تان باز نمي‌دارد. ممکن است کارهاي سخت گيرانه شما به نظر ديگران وسواسي برسد، اما شما قادر خواهيد بود که حتي اگر آسان گير هم نباشيد اين گونه جلوه کنيد. اگرچه احتمالا تصميمات استوار شما اكنون به نفع تان عمل خواهى كرد، عاقل باشيد و بدانيد که کي بايد در روزتان از آن بهره بگيريد. زمان به آن سرعتي که شما فکر مي‌کنيد بسرعت نمي‌گذرد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

ورود ماه به هفتمين خانه از “شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن يک مخالفت و درگيري خواهد شد. سرسختي و لجاجت تان مي‌تواند به شما کمک کند تا امروز اين درگيري را به نفع خود تمام کنيد،‌ اما احتمالا بهاي زيادي را براي آن پرداخت مي‌کنيد. پيروزي شما يک موفقيت توخالي است اگر احساسات و عواطف بر شما چيره شوند. براي موقعيت خود يک دليل متقاعد کننده بياوريد، اما بعد بايد مشتاق باشيد که روش خود را تغيير داده و در ميان راه به ديگران ملحق شويد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما اين توانايي را داريد که حقيقت را بوسيله انتخاب درست کلمات تان دست کاري کنيد. شما بسيار باهوش هستيد و مي‌توانيد حتي بدون اينکه متوجه باشيد نظرات ديگران را تغيير دهيد. متاسفانه، ممکن است از تاثير خود کاملا آگاه نباشيد. شما مي‌توانيد تاثير مثبتي بر ديگران  داشته باشيد، بنابراين قبل از اينکه دهان تان را باز کنيد و حرفي بزنيد درباره چيزي که مي‌خواهيد بگوييد کاملا بينديشيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

ممکن است آماده باشيد که با بيان کردن درست و دقيق احساسات تان به ديگران اجازه دهيد دقيقا بدانند که شما چه فکر مي‌کنيد. اما اينها احساسات کاملا پيچيده‌اي هستند، پس آسان نيست که بخواهيد آنها را کنترل کنيد. آنها با خود جذابيت‌هاي خيالي بسياري دارند، تمايلات و ترس‌ها، و هيچ كسي نمي‌تواند اختلاف بين آنها را متوجه شود. با اين وجود، ريسک کردن و استفاده از تجربيات تان مي‌تواند بين شما و تاثير اعمال اخيرتان مانع ايجاد كند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما قادريد که نيمه خوب هر اتفاقي را ببينيد، ‌حتي در موقعيتي که ديگران فکر مي‌کنند موقعيتي بسيار پيچيده است. اين به معني اين نيست که شما آنها را انکار مي‌کنيد؛ بلکه تنها اين است که شما مي‌توانيد در يک زمان واقع بين و خوش بين باشيد. اين قابليت به شما امتياز خاصي مي‌دهد که شما را از همکاران تان متمايز مي‌کند،‌ به خاطر اينکه آنها بيشتر مشتاقند که از روش شما پيروي کنند. چرا که مي‌بينند شما طرحي واقعا عملي داريد  که همه چيز را امکان پذير مي‌سازد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

سياره حاکم شما عطارد امروز فاصله زيادي با ژوپيتر ايجاد مي‌کند، به شما اين امكان را مي‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاريکي شروع کنيد. در يک نگاه ممکن است نگران شويد که داريد در راهي مي‌رويد که شما را به دام بيندازد. اما بعد از بررسي‌هاي دقيق، مي‌فهميد که مي‌توان اين موقعيت را به فرصتي تبديل کرد که قدرت مثبت انديشي تان را به ديگران اثبات کند. اجازه ندهيد تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها براي تقويت نيروي تان استفاده کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

با وجود اينکه ممکن است در رابطه با رابطه اخيري که داريد اميدوار باشيد،‌ احساسات تان تحريک شده است و باعث شده تا هر اتفاقي که امروز مي‌افتد را بسيار مهمتر فرض کنيد. شما ترجيح مي‌دهيد تا اکنون ملودرام‌هاي زندگي تان را به حداقل برسانيد، اما به نظر مي‌رسد آنها شما را هر کجا که مي‌رويد تعقيب مي‌کنند. به جاي تلاش براي جلوگيري از اينکار،‌سعي کنيد دريچه قلب تان را باز بگذاريد تا احساسات خود را بيان کرده و از اين طريق به آرامش برسيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

ديدار ماه از نشان شما نشان دهنده اين است که تا دو روز احساسات شما شدت مي‌يابند،  با اين حال تغييراتي که در حال تجربه کردن شان هستيد مي‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشيد و با چسبيدن به عادات يا رابطه‌هاي قديمي به آن واکنش نشان دهيد اما آ نها ديگر نياز شما را تامين نمي‌کنند. اما اين درباره اين نيست که ديگران را ناديده بگيريد و نسبت به احساسات شان بي اعتنا باشيد؛‌ بلکه بايد روشي اتخاذ کنيد که نيروي  تان را تقويت کنيد تا منجر به تکامل شما شود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

ممکن است اين روزها با شخصي از نزديکان تان احساس ناراحتي  کنيد اگر چه ممکن است اين احساس پريشاني و اضطراب مستقيما به اين شخص ربطي نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسي که حد و مرزهاي احساسي تان زير پا بگذارد احساس ناراحتي کنيد. ممکن است دوست داشته باشيد که در وهله اول احساسات تان را براي خودتان نگاه داريد اما بعداز ظهر شرايطي پيش خواهد آمد که مجبور مي‌شويد احساسات خود را با ديگران در ميان بگذاريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

امروز ديگران به شما توانايي و نيرويي مي‌دهند؛ بدون اينکه حتي خودشان بفهمند چه کمکي به شما کرده اند! البته اين موضوع به اين معني نيست که آنها کار خاصي مي‌کنند، فقط اين را بدانيد که وقتي که نياز به کمک داشتيد مي‌توانيد به آنها تکيه کنيد، به خاطر اينکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما ياري تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نيازي به کمک آنها پيدا نخواهيد کرد،‌ به خاطر اينکه تا زمانيکه رفتار خوب مثبتي در رابطه با کارهايي که انجام مي‌دهيد داشته باشيد تلاش‌هايتان نتيجه خواهد داد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز در رابطه با زندگي وسيع تر و عاقلانه تر فکر مي‌کنيد حتي اگر دليلش را هم ندانيد. ديگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه مي‌کنند،‌ به خاطر اينکه خوش بيني شما به آنها نيرويي مي‌دهد که باعث مي‌شود براي ادامه کارشان انگيزه پيدا کنند. ضمنا با وجود اينکه شما مي‌توانيد به تنهايي و کاملا کار خود را انجام دهيد، با اين حال احساس مي‌کنيد که گيج و پريشان شده ايد. در نارضايتي و ناخشنودي غرق نشويد. در عوض، به اين فکر کنيد که چگونه مي‌توانيد براي ديگران خوب و موثر واقع شويد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 21 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشاي شما مي‌نشينند. به نظر مي‌رسد دست نامرئي وجود دارد که در موقعيت‌هاي پيچيده و دشوار راه را براي شما روشن مي‌کند. اکنون براي اين کمک و ياري نجنگيد، حتي اگر نفهميد اين کمک از کجا براي تان رسيده است. مطمئن شويد که اعمال شما از طرف ديگران حمايت مي‌شود، بنابراين با شهامت باشيد و ريسک کمک به ديگران را بپذيريد. در اين راه مي‌توانيد منافع و شانس و اقبالي از ژوپيتر دريافت کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 58

هنوز کسی رای نداده...