خانه » فال روزانه 21 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 21 دی 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 21 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز اختصاص دادن زماني براي استراحت کردن امري حياتي براي شما به حساب مي‌آيد، وگرنه ديگر فرصتي براي تفريح کردن نصيبتان نمي‌شود. اما حتي اگر خودتان هم متوجه بشويد که چه راهي را بايد انتخاب کنيد، شايد اتفاقي رخ دهد که مجبور شويد برنامه تان را تغيير دهيد. با اين حال نبايد به خاطر چيزهاي بديهي بجنگيد؛ پس عاقلانه تر اين است که انرژي تان را براي چيزهاي مهم تر زخيره کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما دنيايي از احساسات داريد که کاملا از نظرها غايب است و امروز احتمالا مي خواهيد که اين راه را براي خودتان نگاه داريد چرا که باعث مي شود همه چيز خيلي راحتتر به نظر برسد.. ممکن است فکر کنيد که بتازگي در معرض توجه قرار گرفته ايد و فقط مي خواهيد که براي مدتي از ستاره مجلس بودن صرف نظر کنيد. از اين زمان براي جمع آوري احساسات تان استفاده کنيد و انرژي تان را شارژ کنيد براي اينکه دوباره آن را براي انجام دادن کارهاي حساسي در طي روزهاي آينده نياز خواهيد داشت.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما در حاليکه تمام مسئوليت‌هاي خانواده و کارهاي خانه را تقبل کرده‌ايد، مي‌خواهيد فرد مسئوليت پذيري باشيد، اما هروقت که مي‌خواهيد کمي تفريح کنيد اولويت‌هايتان نيز به سرعت تغيير مي‌کند! مهم نيست که چقدر تلاش مي‌کنيد، قادر نخواهيد بود از زير بار مسئوليت‌هايتان فرار کرده و به شادي و پايکوبي مشغول شويد!! به دنبال شکار يک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط نااميدي تان را بيشتر مي‌کند؛ پس خم به ابرو نياورده و هر کاري که ازتان انتظار مي‌رود را انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز شايد يک نفر ازتا درخواست پول کند يا بخواهد که کاري برايش انجام دهيد. باوجود اينکه شما نمي‌توانيد بهش جواب منفي بدهيد، ولي اگر خودتان برنامه‌هاي ديگري داشته باشيد عصباني خواهيد شد. و اگر قادر نباشيد که برنامه‌هايتان را کنسل کنيد، اوضاع پيچيده تر شده و عصباني تر خواهيد شد! البته خيلي خوب است که براي خودتان مرزها و محدوده‌هاي را مشخص کنيد، ولي در مورد اين مشکل اخير اين استراتژي کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچاريد هم بهترين کار را انجام دهيد و هم راهي را پيدا کنيد که اين فرد را خوشحال نگه داريد!!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز وقتي کارهايتان را تمام کرديد نمي‌توانيد به راحتي وقت‌تان را براي تفريح کردن با دوستانتان تنظيم کنيد. شما هنوز وظايفي داريد که حتي شايد وقتي ليست کارهاي روزانه تان را چک کنيد آنها را حس نکنيد. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هيچ کار ديگري نمي‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر ديگران نيز اينگونه است. فقط تا جايي که در توانتان هست کارهايتان را انجام دهيد و بعد هر نگراني که مانع لذت بردن از زمان حال مي‌شود را از فکرتان بيرون کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما مي توانيد درباره چيزهايي که مي خواهيد سخت گير باشيد و فرصت خود را به خاطر يک تجربه جديد از دست بدهيد حتي اگر دقيقا با تصويري از ايده هايي که در ذهن تان داريد منطبق نباشد. ممکن است از يک رابطه يا يک فرصت سرمايه گذاري عقب نشيني کنيد به خاطر اينکه آنها دقيقا با انتظارات شما هم خواني ندارند. اما بسرعت قضاوت نکنيد. هر چيز مهمي ارزش صبر کردن را دارد. بنابراين قبل از اينکه پاسخ نهايي خود را صادر کنيد چند هفته اي صبر کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

شما معمولا قادريد که با شايستگي نيازهاي خود براي داشتن يک رابطه خوب دنبال کنيد اما امروز سياره حاکم شما ونوس دوره  تنزل کننده خود را در هفتمين خانه از “معاشران” شما شروع کرده است. شما تمايل داريد که خودهمزمان که به ديگران کمک مي کنيد تا به رضايت در زندگي شان دست يابند استعدادهاي دروني خود را نيز شکوفا کنيد.  و اگرچه کليد تمرکز شما هنوز شامل آنهايي مي شود که دوستشان داريداما اکنون بيشتر مايليد که آنچه را مي خواهيد بررسي کنيد. خوشبختانه در دراز مدت اين داوري و قضاوت در مورد امکانات تان مي تواند روابط شما را استوارتر سازد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز کسي از اطرافيانتان کاري  فوق العاده شگفت انگيز انجام دهد  که شما را شوکه کند. به جاي اينکه حرفي بزنيد که بعدها از گفتن شان پشيمان شويد، بهتر است  فعلا از واکنش نشان دادن  درباره اتفاقات اخير خودداري کنيد. اجازه بدهيد ديگران بفهمند شما تا بحال  احتياط مي‌کرديد، و نياز به زمان داريد که قبل از اينکه بتوانيد پاسخ گوي مسئله‌اي باشيد آن را به خوبي بررسي کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

ممکن است امروز دوستان تان از شما نااميد شوند اما نيازي نيست که اوضاع را غير از آن چيزي که هست کنيد. در نهايت رفتار غيرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتي هيجان زده مي‌کند بنابراين نيازي نيست که مانع آنها شويد. سلاح امروز شما اين است که به طور کلي همه را قبول داريد. اجازه دهيد تا تکروي هر کس کاهش يابد و پلکاني شود براي تعاون و همکاري همه با هم!


فال دی

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین دی ماه

امروز بسيار سخت است که کارهاي روزانه کاري خود را سروقت به اتمام برسانيد به خاطر اينکه تمرکز شما بيش از هميشه پراکنده است. ماه خودنماي نشان شما در ششمين خانه از “جزييات‌تان” به رويکرد عملي شما نسبت به کارتان وارد مي‌شود. اما اين تنها در رابطه با فعاليت هاي بيش از اندازه شما نيست؛‌ بلکه درباره توانايي شما درباره يادگيري همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اينکه چه اتفاقي مي‌افتد بهترين راه براي ساختن آينده تان است!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما در حالت و خلق خوشي و تفريح هستيد و خوشبختانه بيش از آنکه فکرش را بکنيد اين کار راحت است.  تنها مشکل وقتي است که اين نکته را کشف مي‌کنيد بيشتر از آنکه انتظار داشته باشيداين کار پيچيده و دشوار است. انرژي قبلي خود را براي موضوعات ساده و بي اهميت هدر ندهيد؛ فقط با نور دروني و راهنماي خود در روز پيش برويد و صبر کنيد تا اين دشواري‌ها بگذرند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 21 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما تا به حال موضوعات احساسي خود را به زور جلو مي برديد و اگرچه هنوز به انتظار آينده هستيد اما باز هم به گذشته مي انديشيد تا بهتر بتوانيد احساسات اخير خود را درک کنيد. ممکن است درباره برنامه ها ي پيش آمده قدري مردد باشيد و اين احتياط بيش از حد مي تواند شما را برانگيزد تا راه حل هاي جايگيزيني در رابطه با آن چيزهايي که نياز داريد انتخاب کنيد. اما فکر نکنيد که اشتباهات شما را پيدا مي کنند يا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشيد که خوش بيني از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...