خانه » فال روزانه 21 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 21 اسفند 1398

فال روزانه


2.6
(7)

فال روزانه آنلاین 21 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

وقتي که دوستان ما در ظاهر حامي‌و پشتيبان شما مي‌شوند، شما نيز مثل آنها مي‌شويد. علاوه بر اين حس خوبي نسبت به آنها پيدا مي‌کنيد و مي‌خواهيد به هر صورت که شده کمکشان را جبران کنيد. اگر بتوانيد از هر نوع رابطه انرژي مثبت بگيريد ترکيب خيلي خوبي ايجاد کرده ايد. ولي بايد کنترل روياها وتخيلات خود را در دست داشه باشيد و بببنيد چگونه مي‌توانيد آنچه در زندگي تان اتفاق مي‌افتد را بهتر کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز با برقرار کردن يک ارتباط عميق با عقيده‌هايتان مي‌توانيد قدرت فوق العاده اي کسب کنيد. اما اگر سعي کنيد با تمرکز کردن بر روي هيجانات يک حادثه بيروني انرژي تان را تقويت کنيد، نااميد خواهيد شد. وقتيکه شور و اشتياقتان هم زمان با تغيير کردن مشکلات کمرنگ شد، در جستجوي پيدا کردن معنا در اين موقعيت اخير نباشيد. فراموش نکنيد ايمان شما الان ازتان محافظت خواهد کرد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

روشنايي‌هاي ماورايي بازگشته اند و خيلي خوب است که که نسبت به خود و برنامه‌هايتان مثبت انديش باشيد. انگار که يک زنجيره قوي شما را حمايت مي‌کند و مانع دنبال کردن روياهايتان و يا حتي فکر کردن به آروزهايتان مي‌شود. شايد دوباره به اين زودي چنين فرصتي نصيبتان نشود. پس تا آنجايي که مي‌توانيد از اين موقعيت لذت ببريد، اما در نهايت نظرتان را در مورد جايي که مي‌خواستيد برويد عوض نکنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

با وجود ونوس موفق که حالا دوباره به دهمين خانه تان يعني خانه “شرايط” بازگشته است، شما ارتباط حرفه اي دوباره اي با کاري که قبلا انجام داده بوديد برقرار کرده ايد. اما حالا وقت اين نيست که بر چيزهايي که قبلا به دست آورده بوديد تکيه کنيد. حتي اگر مسير و راه شما خوب و مثبت باشد، با تنبلي کردن به هيچ چيزي نخواهيد رسيد!! الان بايد خيلي تلاش کنيد تا در آينده بتوانيد نتايج مثبت و طولاني مدت آن را ببينيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز فکر شاد و روشني داريد و بنابراين در پيدا کردن دوستهاي جديد و تقويت کردن دوستي‌هاي کهنه اصلا نبايد تعلل کنيد! البته همه چيز بازي و تفريح نيست! اگر بخواهيد به تمام وظايفتان برسيد خيلي هم سرتان شلوغ خواهد بود. وقتي به کارهايتان مي‌رسيد خيلي خودتان را نگييرد! شما مي‌توانيد اين کار را انجام دهيد، اما همه وقتتان گرفته مي‌شود.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما به اينکه جمله “همه چيز زيباست” اوضاع را خوب و روبراه مي‌گرداند شک داريد. اگرچه اين مي‌تواند يک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که ديدگاه‌هاي خود را از دست بدهيد. به خاطر نگراني براي هر چيزي که در حال تمام شدن است انرژي باارزشتان را هدر ندهيد. فقط بدون هيچ قضاوتي تمرکز کنيد. چند روز بعد شما بايد توانايي اين را داشته باشيد که به عقب برگشته و همه چيز را با ديد بهتري ببينيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

سياره بخت شما يعني ونوس دوباره به عقب برگشته، اما ارتباط زيباي آن با ژوپيتر کامکار بيشتر از قبل شما را براي اين عقب گرد آماده مي‌سازد. باهمه اين احوال کنار آمدن با محدوديت‌ها هنوز سخت است، بنابراين شما اگر در برابر وسوسه آزادي‌هاي بيش از حد سر فرود بياوريد، امکان دارد تجربيات مثبتتان بيشتر تبديل به افکار منفي بشوند. بعد از اينکه فکر کرديد يک چيز کافي است و چيز ديگر خيلي زياد است خيلي هوشيار و مواظب باشيد و يادتان باشد که خودشناسي کليد رسيدن به موفقيت‌تان است.


فال آبان

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

تمرکز کردن بر روي مقصد و هدف اغلب اوقات ساده ترين و منطقي ترين راه براي تبديل کردن افکارتان به واقعيت است. اما امروز اين کار راحت نيست، حتي اگر راه و مقصد شما روشن و واضح باشد. شما احتمالا در مسير درست قرار گرفته ايد و يک باد کيهاني قوي نيز به سمت هدف شما مي‌وزد. اما شما حتي مي‌توانيد فراتر از موثرترين راه (و بعضي وقتها هم کسل کننده) براي انجام دادن يک کار حرکت کنيد. عملکردهاي بي فکر و آني خيلي زود برايتان درسر درست مي‌کند، پس همين حالا و قبل از اينکه دست به عمل بزنيد خوب فکر کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

امروز شما براي تمام کردن تمام کارهايتان به مشکل برمي‌خوريد، چراکه در هر راهي که شما انتخاب مي‌کنيد با يک زنجيره از حوادث عجيب روبرو مي‌شويد. طبيعتا شما در حاليکه به مسائل مهم تر و ضرب‌العجل رسيدگي مي‌کنيد، مي‌توانيد اين مسائل استرس زا را به زمانهاي ديگر موکول کنيد. اما حالا که شما متوجه شده ايد، جهان نيز بخشنده تر مي‌شود، پس تسليم نشويد. صبر و استقامت بزرگترين اسلحه شما در هنگام تلاش براي رسيدن به موفقيت است.


فال دی

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

امروز شما در موقعيت دشواري قرار مي‌گيريد و نمي‌دانيد پيشنهاد تازه اي که بهتان شده را قبول کنيد يا نه؟! ممکن است اين پيشنهاد با برنامه‌هاي قبلي شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به اين دليل به پيشنهاد جواب منفي نداده و خيلي خوب در مورد آن فکر کنيد. ذهن خودتان را محدود نکنيد، چراکه هر نوع اطلاعات جديد ممکن است حقيقتي باشد که خيلي چيزها را تغيير دهد. پس قبل از اينکه جواب نهايي بدهيد تمام گزينه ها را بررسي کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما با اطمينان و اعتماد به نفس بيشتري با مردم برخورد مي‌کنيد. باوجود اينکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده ايد، وقتي که حقايق واقعي بهتان گفته مي‌شود، آماده ايد که فکر خود را تغيير دهيد. اما خوش بيني شما مي‌تواند مانع و عامل باز دارنده اي براي افراد ديگر باشد و آنها از سهيم کردن شما در افکارشان پشيمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنيد تا بتوانيد جايي براي ايجاد گفتگوهاي واقعي و اگاهانه ايجاد کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 21 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

امروز انگار شما يک فرشته نگهبان داريد که ازتان حفاظت مي‌کند! و حتي اگر در موقعيت خيلي دشواري قرار بگيريد خودش به نفع شما پادرمياني مي‌کند. امکان دارد مدتي با شرايط سختي روبرو شويد که تمام هم و غم تان شود، اما اين سختي‌ها گذرا بوده و ذهن شما را باز و آماده مي‌کنند. به چيزهايي که مي‌دانستيد شک نکنيد. قضاوت درست و عقل سليم شما در مسير درست هدايتتان خواهد کرد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 2.6 / 5. تعداد آرا : 7

هنوز کسی رای نداده...