خانه » فال روزانه 21 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 21 آذر 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 21 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

هم اکنون خيلي طبيعي است که در جستجوي پيدا کردن راه هايي براي باز کردن سفره دلتان باشيد، اما در اين صوت ممکن است حس آزادي و استقلال خود را از دست بدهيد. باوجود اينکه شما سعي مي‌کنيد که از ديدگاه‌هاي افراد ديگر پيروي نکنيد، ولي بهتر است لجاجت و عصبانت بي دليل نداشته باشيد. کمي ‌خويشتن داري زندگي را براي تمام کساني که با شما درارتباطند شيرين تر مي‌سازد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما معمولاً فرد قابل اطميناني هستيد، اما امروز اوضاع فرق مي‌کند!! امروز احساسات شما تغيير کرده، ديگران نگران شما هستند و نمي‌دانند بهتان اطمينان کنند يا نه؟! شايد از مسئوليت‌ها و اجبارهايي که وجود دارد مي‌ترسيد و از اين ترس خود رنج مي‌بريد. فرار کردن هيچ مشکلي را حل نمي‌کند؛ شما اگر نتوانيد با ترس‌هاي خود روبرو شويد، در يک دور باطل خواهيد افتاد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز اعتماد کردن به همکارانتان شايد کار پوچ و بيهوده‌اي باشد، چراکه آنها تمايلي ندارند در مورد مسائل واقعي صحبت کنند. حتي اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بي خيالي هم باشيد، ولي هم اکنون بيشتر از قبل براي افراد ديگر ابراز نگراني مي‌کنيد. به جاي اينکه به آدم‌هاي ديگر اعتماد کنيد، به قضاوت و شعور خود متکي باشيد. اگر يک نفر بيش از حد سرکش و گستاخ بود، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانيد او را سر جاي خود بنشانيد تا از مسير اصلي‌اش منحرف نشود.


فال تیر

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

حتي اگر کاملاً نااميد شده باشيد و از شدت ياس دست‌هايتان را به آسمان هم برده باشيد، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چيزهايي که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نيز برنامه‌هاي احتمالي چيده و بيش از اندازه کار کرده‌ايد. متاسفانه هر چقدر بيشتر برنامه ريزي کرده و بر طبق آنها فعاليت مي‌کنيد اوضاع خراب تر مي‌شود. پس بايد توقعات خود را پايين آورده و بعد دست به کار شويد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

برنامه‌هاي اجتماعي شما آنقدر زياد و پرمشغله شده است که حتي براي کار کردن هم وقت پيدا نمي‌کنيد! ظاهراً ديگران نيز تلاش مي‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظايفتان دوري کرده و به تفريح کرده مشغول شويد. اما شما آگاه تر از اين هستيد که بهشان جواب مثبت دهيد! از طرف ديگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدوديت‌هايتان را براي آنها تعريف کرده باشيد، ديگر لزومي ‌ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز آنقدر تند کار مي‌کنيد که انگار در يک لحظه در دو جا حضور داريد!! اما اين سرعت سر سام آور و گيج کننده آنقدر زياد است که مانع شما شده و اجازه نمي‌دهد يک لحظه هم يک جا بنشينيد. ولي در نهايت به نفعتان است. اولين قدمي ‌که بايد برداريد اين است که بفهميد نمي‌توانيد هميشه سرعت بالاي خود را حفط کنيد. باوجود اين حتي اگر تا چند روز آينده اتفاقي نيفتاد، بايد سرعت خود را کمتر کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز ايده‌هاي خوب به سرعت برق از ذهن شما مي‌گذرند، اين سرعت به قدري زياد است که اصلا نمي‌توانيد آنها را در برنامه ريزي‌هايتان اجرا کرده و به نتيجه مطلوب برسيد. اگر شما بخواهيد کارهايتان را تکميل کرده و ايده‌هايتان را تحت پوشش در بياوريد، مجبوريد با آرامش فکر کنيد. مهم نيست که هم اکنون چه افکار روشني به ذهنتان مي‌رسد، مهم اين است که بتوانيد در همان لحظه آن را دنبال کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

ظاهراً شما وارد بحثي شده‌ايد که خيلي سهل و آسان است، اما اين فقط ظاهر قضيه است و در پشت پرده اتفاقات ديگري مي‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب مي‌کنيد تا بتوانيد با سرمايه يکي از دوستانتان در مورد موضوعي مالي تصميم مهمي ‌بگيريد. ولي سازمان دهي کردن افکارتان را چند روز به عقب بيندارزيد؛ اگر سرعت خود را پايين بياوريد، دوباره مي‌توانيد به حس ششم خود اطمينان کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز حواستان به فروشنده‌هايي که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتي اگر خودشان هم حرف‌هاي خود را باور نداشته باشند مي‌توانند شما را مجاب کنند! حتي اگر چيزي براي خريدن وجود ندارد، باز هم به افرادي که خيلي سريع صحبت مي‌کنند و به شما مجال فکر کردن نمي‌دهند، اعتماد نکنيد. شايد لحن صحبت آنها صميمي‌ باشد و شما احساس امنيت کنيد، اما يادتان باشد که قرار نيست آنها همه چيز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!


فال دی

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

امروز ماه برج جوزا کمي ‌زندگي‌تان را پيچيده مي‌کند. برنامه ريزي کردن براي مسافرت‌هاي آينده زياد کار جالبي نخواهد بود، مگر اينکه بتوانيد کمي ‌رويايي باشيد. اگر بخواهيد روي اطلاعاتي که قرار است بهتان برسد تکيه کنيد، به جايي نمي‌رسيد. هم اکنون از جزئيات دست کشيده و روي ايده‌هاي بزرگ تمرکز کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما مي‌خواهيد ديدگاه مثبت و خوش بينانه خود را حفظ کنيد، اما امروز هيچ چيز به آن اندازه که در ظاهر به نظر مي‌رسد خوب و زيبا نيست. حالا شما بايد انرژي بيشتري صرف نشان دادن چهره مثبتي بکنيد که پيش از اين به خاطرش خودتان را خسته کرده بوديد. مطمئنا اگر بتوانيد به هر چيزي که مانع از لذت بردنتان شده است پايان دهيد، اوضاع بهتر مي‌شود. لازم نيست تظاهر کنيد؛ چرا که ديگران شما را همان طوري که هستيد قبول دارند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 21 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

علاقه‌مندي به سازمان دهي کردن مسائل خانوادگي شما را از فعاليت‌هاي کاري دور کرده و توجه شما را بيشتر به مسائل خانه معطوف مي‌کند. اگرچه شما فکر مي‌کنيد کارتان به آخر رسيده است، اما به زودي ورق برگشته و با مشکل پييچده تري روبرو مي‌شويد. حتي اگر تحت فشار قرار گرفتيد که اين موضوع را پيگيري کنيد، شما خودتان را کنار بکشيد. هم اکنون ابراز کردن نظريات‌تان عاقلانه ترين کاري است که مي‌توانيد انجام دهيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...