خانه » فال روزانه 20 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 20 مرداد 1399

فال روزانه


4.6
(64)

فال روزانه آنلاین 20 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

عذر و بهانه ديگر قابل قبول نيست؛ شما بايد به مجموعه پيچيده‌اي از حقايق، روابط و آرزوهايتان كه تا الان دست و پاي شما را بسته بودند توجه كنيد. در مورد وجود آنها اصلاً نبايد شك كنيد؛ مطئناً تعداد آنها خيلي زياد است. خوشبختانه امروز شما در عين حال كه حتي بيشتر از توان يك انسان معمولي تلاش مي‌كنيد، قادر هستيد كه مثل اشعه هاي ليزر فكرتان را متمركز كنيد!!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما زماني كه ابراز وجود مي‌كنيد از روش خاص خود پيروي مي‌كنيد كه اين موضوع باعث شده در حال حاضر شما بيشتر از اينكه از خود خلاقيت نشان دهيد به طور اتوماتيك و خودكار اين كار را انجام دهيد. با همه اين احوال اين روزها شما حتي اگر محافظه كار هم به نظر بياييد، ولي در كارهاي خود ابتكار به خرج مي‌دهيد. عملكرد شما مي‌تواند كاملاً الهام دهنده باشد، با اين حال رفتار خونسردانه شما و نگرشهاي گزينشي‌تان باعث مي‌شود ديگران فكر كنند كه شما خودتان جلوي پيشرفت خود را مي‌گيريد. نگران طرز فكر آنها نباشيد؛ چون كه جوجه را آخر پاييز مي شمارند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز اطرافيانتان زياد به موفقيت خود اهميت نمي‌دهند. يا شايد هم هدفهايشان انقدر غير واقعي و نامعقول است كه شكستشان حتمي است؛ ولي آنها خيالشان راحت است. شما نمي‌توانيد وظايف كس ديگري را به گردن بگيريد، ولي در مورد انتخابهاي خود خيلي عاقلانه عمل مي‌كنيد. ولي خيلي هم مسئوليت قبول نكنيد؛ براي اينكه اگر از ميزان توقع و خواسته‌هاي خود كم كنيد، مي‌توانيد همه كارهايتان را انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

براي شما سخت است كه فكرتان را فراتر از محدوده معين آسايش خود بسط بدهيد، اما امروز حتماً بايد اين كار را بكنيد. حتي اگر لازم شد دست از مخالفت برداريد فرصت رشد شخصي را از دست ندهيد. اينك مبارزه كردن با الگوهاي هميشگي‌تان به خصوص اگر منطقي به نظر برسند كار ساده اي نيست.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

مهماني‌اي كه ترتيب داده بوديد كنسل شده است، اما شايد هم تا موقعي كه زندگي شما روي غلتك بيفتد به تأخير افتاده باشد. شما با وجود اينكه مثل كارتون هانسل و گرتل كه پشت سر خودشان خرده‌هاي نان ريخته بودند، دور انديش بوده‌ايد، ولي باز هم مسير زندگي خود را گم كرده‌ايد و نمي‌دانيد چه كار كنيد. همه چيز تغيير كرده است و شما هيچ نشانه‌اي پيدا نمي‌كنيد. لازم نيست به تمام نشانه‌ها توجه كنيد تا بفهميد به كجا قرار بود برويد، و بهترين راه اين است كه خودتان را به آنجا برسانيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

حالا كه بهرام در نشانه شما به سر مي برد فكر شما هم از اين شاخه به آن شاخه مي‌پرد. بهرام در خانه برج سنبله قرار دارد و در عين حال بهتان كمك مي‌كند تا يك سري از اطلاعات متناقض را بررسي كنيد. اما هنوز هم تصميم گرفتن برايتان كار راحتي نيست، چرا كه شما احساسات خود را سركوب كرده‌ايد و در عين حال به ترديد و دودلي‌تان افزوده شده است. پس يكي دو روز صبر كنيد، آن موقع ايده‌هاي بهتري در مورد اينكه چه كاري بايد انجام دهيد به ذهنتان مي‌رسد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز بايد هنگام صحبت كردن در جمع خيلي حواستان را جمع كنيد، چون امكان دارد يكي از دوستان صميمي‌تان منظورتان را اشتباه متوجه بشود. اگرچه شما منظور خود را خوب بيان مي‌كنيد، ولي قدرت شما در قطع كردن سر و صداها و گفتن حقيقيت ممكن است افراد ديگر را ناراحت كند. همه از شما انتظار دارند كه درستكار باشيد، اما حالا كه موقعيت خوب است و شما هم خودتان را مي‌شناسيد پس اين را بهشان بگوييد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز شما وقتي به خاطرات روزهاي قبل فكر مي‌كنيد، در حاليكه يادتان مي‌آيد كه چيزي را در خانه گم كرده‌ايد، حسرت گذشته را مي‌خوريد. اما زندگي واقعي اين است كه به جاي سير كردن در گذشته، به چيزهايي كه در حال حاضر داريد و به پروژه‌هايي كه قبول كرده‌ايد فكر كنيد. اگر از نظر احساسي نياز به حمايت داريد مي‌توانيد روي دوستان قابل اعتماد خود حساب كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز كه ماه كاملاً در نشانه شما قرار گفته است مي تواند براي شما درس عبرتي باشد، به خصوص اگر لازم باشد كه درس مهمي را از كيوان سخت كوش ياد بگيريد. شما مي توانيد تفريح و سرگرمي را به يكي دو روز ديگر موكول كنيد، اما مسائل زيادي است كه بايد رويشان كار كنيد و تا موقعي كه آنها را تمام نكرده‌ايد نبايد دست از تلاش برداريد. سعي نكنيد سختي‌هاي كار را پنهان كنيد؛ بگذاريد اين شرايط آشكار باشند و دست به كار شويد. هرچه زودتر كارتان را شروع كنيد زودتر هم تمامش مي‌كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

امروز كه ونوس و بهرام هر دو همراه با كيوان سخت كوش در برج سنبله قرار دارند، شما شوخ طبعي خود را از دست داده‌ايد. براي همين مثل هميشه نمي توانيد از روزتان لذت ببريد، ولي اين اتفاق در نهايت به نفعتان خواهد بود. نگران آينده نباشيد؛ امروزتان را بسازيد، آينده هم به زودي از راه مي رسد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

گاهي اوقات شما از قرار گرفتن در گفتگوهاي احساسي پرهيز مي‌كنيد، اما حالا كه بهرام در هشتمين خانه شما- يعني خانه صميميت و دوستي- قرار دارد، شما عاشق قرار گرفتن در فضاهاي احساسي شده‌ايد. اما هنوز هم احساس آسيب پذيري مي‌كنيد و به خاطر همين نمي‌توانيد به اندازه كافي از اين موقعيت لذت ببريد. با وجود اين نگذاريد ترسهاي دروني‌تان شما را از تجربه كردن زيبايي‌هاي عشق محروم كند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 20 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

با وجود بهرام- و همچنين سه سياره ديگر- در هفتمين خانه شما، يعني خانه‌اي كه به دوستان و همكارانتان اختصاص دارد، خيلي سخت است كه به آرزوهاي شخصي‌تان اهميت داده و در جستجوي اهداف خود بودن را توجيه كنيد. اما با توجه كردن به نيازهاي دوستان و اعضاي خانواده‌تان به راحتي مي‌توانيد خودتان را راضي نگه داريد. با تحسين و تمجيد كردن از كساني كه دوستشان داريد آنها را حمايت كنيد، اما خودتان را نيز فراموش نكنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...