خانه » فال روزانه 20 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 20 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(57)

فال روزانه آنلاین 20 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز روياپردازي کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ براي شما تبديل به سرگرمي‌دوست داشتني شده است، اما اگر اين روياها منجر به هيچ چيز نشد نااميد و ناراحت نشويد. امروز اينکه روياهايتان درک شوند يا نه اصلا اهميت ندارد! اما خيلي مهم است که آنها را به واقعيت نزديک تر کرده و با سرعت خيلي زياد و حتي زيادتر از سرعت نور دست به کار شويد!! فقط فراموش نکنيد که بايد گاهي وقتها به عقب برگشته و کارهايي که ديروز شروع کرده بوديد را تمام کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما شايد به طور خاصي حس و ادراک قوي اي پيدا کرده باشيد و يا شايد هم خيال مي‌کنيد که قدرت بدني خيلي فوق العاده‌اي داريد!! قدرتهاي مثبت کمک مي‌کند که ناراحتي احساسي خود و يا افراد ديگر را التيام بخشيد. اما لطفا بعد از اين کار دچار اين توهم نشويد که همه کار مي‌توانيد انجام دهيد!! شايد قدرتهاي فوق طبيعي شما واقعي باشند، اما هميشه در دسترس شما نيستند. شايد هم آنها را از دست بدهيد فقط براي اينکه بفهميد جهان خيلي بزرگ است و رازهاي خيلي زيادي است که هنوز آنها را نشناخته ايد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

اگر شما مدتي از نظر سطح انرژي در سطح بالاي بوده باشيد، امروز به نقطه اوج مي‌رسيد، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما بايد سعي کنيد به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رويي و خوش بيني فوق العاده شروع به صحبت کنيد. اما اگر گزافه گويي کنيد، چاله‌اي خواهيد کند که درنهايت خودتان هم به داخلش مي‌افتيد!! پس سعي نکنيد قولي که نمي‌توانيد از عهده اش بربياييد به کسي بدهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

اگر همکارانتان امروز نتوانند بفهمند که شما چه کار مي‌کنيد، پس نمي‌توانند از کارآيي شما انتقاد کنند. شايد شما روش خود را عوض کرده تا آنها را گيج کنيد، بنابراين از ديد آنها خارج مي‌شويد. متاسفانه اين تاکتيک باعث مي‌شود ذهن کساني که با شما صميمي‌ترند منحرف شود. از تصورات خلاقانه به عنوان وسيله اي محرک استفاده کنيد تا الهام بخش آنها براي رسيدن به روياهايشان باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

تقويم اجتماعي شما نشان دهنده اين مطلب است که اين ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعاليت در سال براي شما مي‌باشد. بخشي از انگيزه اصلي شما مي‌تواند اين باشد که شما اکنون نمي‌خواهيد تنها باشيد. همکاري کردن با يک گروه براي شما از اينکه به راه خودتان برويد جالبتر است. به منظور اينکه بتوانيد بهترين بازيکن تيمي در حد امکان باشيد مسائل شخصي خودتان را هم بيان کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما فداکاريهاي شخصي که براي روشن نگه داشتن چراغها در مسير کاري شما لازم هستند آگاه مي‌شويد. به محدوديتهايتان فکر کنيد و تصميم بگيريد که براي داشتن امنيت مالي و موفقيتهاي حرفه‌اي از چه چيزي حاضريد چشم پوشي کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

شما فرصت رشد کردن در امري را داري که شما را فراتر از محدوديتهاي خود خواسته خودت دام مي‌اندازد. وقتي که خورشيد به سمت نشان‌هاي يکي از ماهها حرکت مي‌کند، به طور طبيعي با نشانه ماه شما هماهنگ مي‌شود. حتي اگر نمي‌توانيد مسافرتي حقيقي داشته باشيد، حداقل در ذهنت به جاهايي که مي‌خواهي سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقايد جديد استقبال کنيد، فلسفه‌هاي ديگر را ياد بگيريد و در مورد علوم متافزيک مطالعه کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

اکنون خورشيد به سوي هشتمين خانه صميمت در ماه شما حرکت مي‌کند، و مي‌تواند فعاليتهاي اساسي شما را فعال و غني سازد. شما معمولاً دوست داريد بفهميد که چه کاسه‌اي زير نيم کاسه است، چه چيزي در اين راز نهفته است، و  در سمت ديگر ماه چه خبر است. خودشناسي با تحقيق کردن در مورد خود انسان به دست مي‌آيد. از کلام استفاده کنيد تا راه ورود را بيابيد، اما سپس از احساستان استفاده کنيد تا به جوهره واقعي برسيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز “کنترل کردن” مهم ترين مساله مورد توجه براي شما است، بخصوص اگر  کارهاي خيلي زيادي پيش رو داشته باشيد که بايد به همه شان هم برسيد. رئيستان بهتان دستور مي‌دهد و شما چاره ديگري به جز “چشم” گفتن نداريد!! باهمه اين احوال فقط “چشم” گفتن و عمل نکردن شما را به جايي نمي‌رساند! همانقدر که جذاب و خوش برخورد هستيد! همان قدر هم بايد در کارتان جدي بوده و به تمام قولهايي که داده بوديد عمل کنيد!


فال دی

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

شما يک بار ديگر با تناقض و تضادهاي بين ايده‌هاي خوب خود و آنچه پيرامونتان مي‌گذرد روبه رو شده ايد. شما وقتي که مي‌بينيد قادر نيستيد با کار سخت و زياد و روشهاي تکنيکي به سادگي هر مشکلي را حل کنيد به خودتان شک مي‌کنيد. اما زياد خوب نيست که با تجزيه و تحليل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنيد. فقط از جايتان بلند شويد و هرچه در توانتان است انجام دهيد. شما واقعا از نتيجه کار شگفت زده خواهيد شد!!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز ظاهرا شريک کاريتان و يا دوست صميمي‌تان در تلاشهاي سخت زياد شما را همراهي نمي‌کند. شايد اولين عکس العمل تان اين باشد که سريع مقابله به مثل کرده و يا در برابر اين “آتش دوستانه” از خودتان دفاع کنيد! اما اين کار عاقلانه ترين نوع برخورد نخواهد بود؛ چراکه آنها به شما دقيقا همان پيامي ‌را خواهند گفت که نياز داريد براي بيشتر موثرتر بودن بشنويد. پس به دقت به حرفهايشان گوش دهيد و بعد راه حل جديدي براي کارهايي که قبلا انجام داده بوديد کشف کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما هر کاري که مي‌کنيد حتي اگر به نظر خودتان کار درستي هم باشد، مدام به در بسته مي‌خوريد!! شما مي‌توانيد به راحتي در مورد خودتان بيشتر از هر چيز ديگر صحبت کنيد، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور داريد بر پايه واقعيت استوار نيست. به جاي سريع حرکت کردن و  سکندري خوردن بهتر است که کمي ‌سرعت خود را کم کنيد! حالا  ثابت قدم بودن و تامل کردن براي شما سودمند تر از خودستايي کردن و خيالبافي است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...