خانه » فال روزانه 20 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 20 بهمن 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 20 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز تقريبا براي انجام دان هر کاري آمادگي داريد، اما بعد از دادن جواب مثبت به شک مي‌افتيد! شايد دليل شک شما اين باشد که نسبت به سختي‌ها و مشکلات کارتان اطلاعات خيلي زيادي داريد. يا شايد موقعيتهاي قبلي به يادتان آمده که شما بدون فکر و انگيزه تصميم مي‌گرفتيد و بعد به دردسر افتاده و اوضاع را خراب تر مي‌کرديد! داشتن کمي‌خويشتن داري براي داشتن روزي خوب و آرام کفايت مي‌کند!.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما احساس مي‌کنيد که لازم است براي موضوع مهم و حساسي که در خانه پيش آمده وقت بگذاريد و بهش توجه کنيد. شايد در محل کار انقدر کار و برنامه داشته ايد که تا حال نتوانسته ايد براي خانواده تان به اندازه کافي و به نحو موثري وقت بگذاريد. مطئمن شويد که قبل از اينکه افراد خاص زندگي تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برايتان اهميتي ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌ايد. پس همين امروز از کساني که دوستشان داريد قدرداني کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما عاشق اين هستيد که يک روز کامل را با بي خيالي و خوشگذراني بگذرانيد! اما همه چيز آنطوري که شما انتظار داريد پيش نمي‌رود! زياده خواهي که باعث شکست و نااميدي تان مي‌شود کار خيلي راحتي است. ايده‌ها و آرزوهاي جاه طلبانه به دليل مغايرت داشتن با حقيقت تلخ و واقعي قابل مديريت کردن نيستند. پس بهتر است قبل از اينکه مشکلات و سختي‌هاي نامطلوب سد راهتان شده و در نيمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبي برداريد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

شما راحت تر هستيد که براي نشان دادن عشقتان به جاي دادن هديه‌هاي گران قيمت و ايما و اشاره، با مهرباني و توجه کردن به فرد مورد نظرتان اين کار را بکنيد. اما امروز کمي‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهرباني و عشق ورزيدن زياده روي مي‌کنيد. شما به قدري طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه مي‌کنيد که آرزو مي‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشيد!! الان اصلا لزومي ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زياده روي کنيد؛ اگر طبيعي رفتار کنيد مطمئنا بهترين نتيجه را خواهيد ديد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز از وسوسه‌ها دوري کنيد که روز ناراحت کننده اي نداشته باشيد! براي اينکه اگر زيادي ريسک پذير باشيد ممکن است فقط شخصي که خيلي دوستش داريد را از خودتان برنجانيد. اين مشکلي واقعي است که از ميزان فعاليتهايتان مي‌کاهد، براي اينکه ظاهرا همه چيزها براي شما مهم تر از اين مشکل هستند و به نظر مي‌رسد که شدت احساسي شما از رفتار‌هاي افراطي حمايت مي‌کند. بااين حال وقتي به اواسط هفته نزديک تر مي‌شويم, شما آرزو مي‌کنيد که اي کاش همه رازهايتان را فاش نکرده بوديد! فراموش نکنيد که لازم نيست همه روياها و خيالات خود را با ديگران در ميان بگذاريد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما خودتان به اين درک رسيده ايد و فهميده ايد که از موضوع و مسئله اي مربوط به گذشته زندگي تان فرار مي‌کنيد. اما مشکل اين است که عقل و منطق نمي‌تواند جايگزين عمل شود. از نظر تئوري شما مي‌دانيد که چه مي‌خواهيد. اما در عمل هنوز درگير اين هستيد که بفهميد در رابطه تان با ديگران چه جور آدمي‌ هستيد و در نتيجه خودتان را محدود کرده ايد. شجاع باشيد و تمام امکاناتي که قبلا بهش فکر نمي‌کرديد را مجسم کنيد. باور داشته باشيد که هر چيزي مي‌تواند اتفاق بيفتد، پس همانگونه خواهد شد!


فال مهر

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز هديه اي که مي‌توانيد به دوستانتان بدهيد اين است که بهشان نشان بدهيد چگونه مي‌توانيد با همديگر ساعتهاي به ياد ماندني اي داشته باشيد! اما براي رسيدن به اين خوشي بهترين راه اين نيست که در موردش صحبت کنيد. از اين مثال پيروي کنيد؛ با انجام دادن کارهايي که حس خوبي بهتان مي‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانايي‌هاي خود را نشان دهيد. اگر تسليم شده و عقب نشيني کنيد, آن وقت ميدان را به حريف واگذار کرده ايد و نشان مي‌دهيد که از توانايي کمتري برخورداريد. فرصتها را بقاپيد؛ افراد ديگر نيز از شما تبعيت خواهند کرد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز به شدت نياز داريد که تنها باشيد، اما تا موقعي که وظايفتان را به طور کامل انجام نداده ايد، شايد نتوانيد در خلوت خودتان تنها باشيد. البته شما بيشتر از اينکه به فکر خودتان باشيد، به فکر عمل کردن به قولهايتان و کمک کردن به ديگران هستيد. خيلي عجيب است! شما دوست داريد يکدفعه جهش داشته باشيد، کارهاي لازم را انجام دهيد و بعد يکدفعه عقب نشيني کنيد! خوشبختانه شما مي‌توانيد دو روش متفاوت را تجربه کنيد، پس از کارتان عقب نشيني نکنيد!


فال آذر

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما فهميده ايد که تبعيت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست داريد کارهايي انجام دهيد که با قانون مغايرت دارند! حالا شما نمي‌توانيد جلوي چنين تمايلات هيجان انگيزي را بگيريد. شما انقدر هيجان زده شده ايد که نمي‌دانيد چه کاري درست است و چه کاري غلط!! پس همين الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذيريد، افکار فيلسوفانه خود را براي بعد بگذاريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

امروز شما مي‌خواهيد همه اطرافيانتان بفهمند كه شما چقدر هوشيار بوده و حواستان جمع است، شما حسابي خودتان را به زحمت انداخته و هر کاري مي‌کنيد تا آنها عمل شما را ببينند. سهيم کردن افرادي که بهتان نزديکند در روند و پيشرفت کاريتان نشاط آور و روح افزا مي‌باشد، اما اگر در مورد کارهايي که انجام مي‌دهيد ناممطئن باشيد، به تدريج کارهايتان پيچيده تر مي‌شود. نگران عکس العمل افراد ديگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشيد. فقط به حس خود اطمينان کنيد و بدانيد که شما را به مسير درستي هدايت مي‌کند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز زياد صبور نيستيد! چرا که افراد ديگري هستند که نيازمند توجه و مراقبت بيشتري بوده و در اولويت قرار دارند. شما از وقتي که فهميده ايد که تنها فرد در ميدان بازي نيستيد، نمي‌فهميد که چرا برخي از مردم موقعيت خود را بيش از اندازه بزرگ مي‌کنند! باهمه اين احوال الان بهتر است که به خاطر داشتن صلح و آرامش با افراد ديگر مخالفت نکنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 20 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز خيلي کار داريد، اما ديگران از مسئوليتهايتان اطلاعي ندارند و نمي‌دانند بايد وظايفتان را انجام دهيد. کار کردن زياد هيچ اشکالي ندارد، اما اجازه ندهيد نياز شما براي جلب توجه و ديده شدن مانع از سازندگي تان بشود! متعادل بودن هميشه ايده خوبي است. اگر شما تا موقعي که کاملا کارهايتان را تمام نکرده ايد سکوت اختيار نکرده و حرف بزنيد، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهاي مثبت بهتان کمک مي‌کند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...