خانه » فال روزانه 20 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 20 اسفند 1398

فال روزانه


3.5
(8)

فال روزانه آنلاین 20 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

شما به سختي كارتان را شروع کرده ايد وحتي قبل از آن هم احساس خستگي مي‌کرديد. متاسفانه واقعا مسئله اين نيست که روياهاي شما چگونه واقعيت مي‌يابند؛‌ مسئله اين است که الان زمان مناسبي براي ترک کار و روياپردازي نيست. اما براي آن چيزهايي که مي‌خواهيد تلاش کنيد و تسليم نشويد. فقط روياها و تصورات تان را براي مدتي کنار بگذاريد. زمانيکه تمام تعهدات و وظايف تان را انجام داديد زمان آن را داريد که کمي‌هم به فکر استراحت و خيال پردازي بيفتيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بيشتر از هميشه درباره عشق و افسانه جدي هستيد و ممکن است بدنبال راه‌هايي باشيد که علاقه تان را در مسير يک رابطه هيجان انگيز امتحان کنيد يا اينکه بدنبال ايجاد رابطه‌اي جديد با شخص ديگري باشيد. اما وضعيت غمگين و محزون شما مي‌تواند در سر راه شما براي رسيدن به هدف هايتان مانع ايجاد کند. با اين حال يک هوشياري ناگهاني مي‌تواند همه چيز را در يک لحظه تغيير دهد. اگر با حقيقت برخورد کرديد سعي نکنيد با آن بجنگيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

اگر شما در زندگي شخصي تان تعهدي داريد معمولا آن را به هر چيز ديگري ترجيح مي‌دهيد. اما اگر اتفاق کاملا غير منتظره در محل کارتان  افتاد ممکن است دليلي براي توجيه آن داشته باشيد اما باز هم مجبوريد که به قول و قرار خود بازگرديد. بعضي اوقات مشکلات براي دليلي اتفاق مي‌افتند حتي اگر ما نتوانيم بفهميم چرا! به جاي تلاش براي جنگيدن با آن سعي کنيد به طرز موثر و مفيدي در برابر اين شرايط واکنش نشان دهيد. امروز  اتخاذ يک مسير پر پيچ و خم فلسفي بي فايده است؛ فقط کافي است اهل عمل باشيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

اگر تمام اهداف امروز شما تغيير کرد ممکن است باز هم قادر نباشيد که فهرست قرار ملاقات‌هاي سابق خود را تغيير دهيد. اما اين ارزش استرس وعصبانيت را ندارد؛ فقط دقيقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌ايد مطابق وظايف تان پيش برويد. نيازي نيست که کسي بداند شما چه فکر مي‌کنيد؛‌ حتي اگر قلب شما با کاري که داريد مي‌کنيد در ارتباط است. اما سعي کنيد براي مدت زيادي افکار خود را در قلب تان نگاه نداريد براي اينکه زمانيکه آنها را بيرون مي‌ريزيد احساس راحتي و آزادي بيشتري خواهيد کرد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز زيادي به خودتان سخت بگيريد حتي اگر به نظر مي‌رسد ديگران با حرفها و کارهاي دلگر کننده خود شما را تشويق مي‌کنند. ممکن است شما تلاش کنيد تا کلمات خوش بينانه دوستان تان را ناديده بگيريد يا حتي بدتر صداقت و وفاداري شان  را زير سئوال ببريد. تفاوت ديدگاه‌ها و نظرات ممکن است ايجاد يک بحران را شتاب ببخشد و باعث مي‌شود شما  به قضاوت خود شک کنيد. بهترين سياستي که مي‌توانيد اکنون اتخاذ کنيد اين است که اجازه دهيد تا اختلاف آرا و نظرات آشکار شوند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

ماه کامل در نخستين خانه از “ويژگي‌هاي فيزيکي” شما احتمالا استرس را در بدن شما افزايش مي‌دهد. اينکه شما چگونه قادريد که با اين انرژي مشتاقانه خود در حرکت باشيد يک معما است اما اميدواري شما بستگي به اين دارد که يک مسئله حياتي و مهم را چگونه حل مي‌کنيد. سعي نکنيد تا اين موضوع را به زور حل کنيد. زمانيکه ديگران مي‌بينند اقبال و شانس شما تحت فشار است از شما پيروي خواهند کرد. به هر حال شما تصميم داريد که نقش رهبر را براي آنها ايفا کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

شما ممکن است امروز خستگي و ملال خاصي را تجربه کنيد و دشوار است که اين انرژي منفي را از خود دور کنيد. ممکن است تصميم داشته باشيد که مسائل شخصي خود را با شخص ديگري در ميان بگذاريد با اين حال هر چه بيشتر صحبت کنيد باز هم نمي‌توانيد به ياد بياوريد که منبع اين مشکل روحي تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنيد تا احساسات مدفون شده خود را احيا کنيد آنها بيشتر از شما فرار مي‌کنند. فقط آرام باشيد و سعي نکنيد تا چيزي را تغيير دهيد. موفقيت شما ممکن است همين حوالي کمين کرده باشد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

ماه کامل امروز در يازدهمين خانه از “اهداف بلند مدت” شما روياهاي شما را تحريک مي‌کند وبه  روح و روان شما نيرويي دوباره مي‌بخشند. اما همچنين آن شما را از ريسک کردن باز مي‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما يادآوري مي‌کند که قمار و ريسک  كردن يک راه ميانبر است و سخت کوشي تنها راه رسيدن به آن چيزهايي است که مي‌خواهيد. در ضمن اتصال خورشيد – اورانوس ادامه مي‌يابد تا شما را با خوش بيني غير منتظره‌اي وسوسه کند.  به جاي اينکه سعي کنيد اول راه جديدي را انتخاب کنيد و بعد آن را امتحان کنيد اکنون يک راه آزموده شده را انتخاب کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

حتي اگر شما تنها کارمند جدا از ديگران در يک سازمان بزرگ هستيد باز هم قدرت و استعداد آن را داريد که روي پاهاي خود بايستيد و با سخت کوشي خود يک سياست عالي را در پيش بگيريد. ممکن است خودتان را مانند يک مزاحم افراطي ببينيد اما راه هاي جايگزين را جستجو مي‌کنيد تا همان کار را انجام دهيد. اکنون اعمال شما ممکن است به طور معکوس در چشم ديگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر بيايد. آنها فکر مي‌کنند که شما ايده هاي معقولي داريد اما بعضي چيزها ممکن است نظر آنها را تغيير دهد. شمانيازي به اين نداريد که روش و شيوه خودتان را امروز تغيير دهيد؛ فقط از هر دو طرف قضيه آگاه باشيد و نقطه وسط و مياني را هدف بگيريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

اتصال ماه کامل با سياره حاکم شما “کيوان” تاكيد مي‌کند که شما بايد منحصرا روي کارتان تمرکز کنيد. اما شما همچنين مخفيانه درباره يک ماجراجويي هيجان انگيز خيال پردازي مي‌کنيد. اما اکنون ايده‌هاي رمانتيک خود را درباره سفر دور دنيا کنار بگذاريد. به جاي  اينكه امروز خيال يک سرزمين بيگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذاريد سعي کنيد تا فرهنگ‌ آن را ياد بگيريد؛ غذاهاي آنهارا امتحان کنيد و زبان آنها را نيز ياد بگيريد. اين تنها راهي است که مي‌توانيد حس سفر دوستي خود را ارضا کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

رابطه متقابل شما با ديگران ممکن است به خاطر ترس غير منصفانه باشد. اگر شما از اين مي‌ترسيد که شخصي سعي کند تا شما را تحت کنترل خودداشته باشد بعد ممکن است شما به روشني انگيزه درست او را متوجه نشويد. با وجود اينکه نگراني‌هاي اخير شما ادامه نخواهد داشت هنوز بهتر است که سئوال‌هاي ضروري را بپرسيد تا هر گونه شک و شبهه‌اي را از بين ببريد. محتاط بودن در مذاکرات تان اکنون مي‌تواند سياست عاقلانه‌اي باشد و ديگر نيازي نيست تا خود را براي يک مدت طولاني از پيشرفت عقب بيندازيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 20 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

ماه کامل امروز تضاد کاملي در نشان بيكران شما ايجاد مي‌کنند. حتي اگر شما بايد به عنوان بخشي از “گروه” باشيد مجبور هستيد که براي آنکه واقعاهستيد بايستيد. اما در اين کار افراط نکنيد؛ با خودتان صادق باشيد بدون اينکه لازم باشد که بعدا ساکت شويد. شما الان بين اينکه منعطف باشيد يا نه در ترديد هستيد. تمرين کردن ميانه رو بودن تاثير مثبت و مهمي بر روز شما خواهد داشت.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 3.5 / 5. تعداد آرا : 8

هنوز کسی رای نداده...