خانه » فال روزانه 20 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 20 آذر 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 20 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز مي‌خواهيد همه چيز را با هم داشته باشيد!! اما بايد اول ببينيد که اگر کنترل خود را از دست بدهيد چه اتفاقي مي‌افتد. در اين تحول و تغيير شايد چيزي را از دست بدهيد، اما شما يک بار که احساس آرامش و آزادي داشته باشيد، باز هم اصرار داريد که شور و هيجان خود را دوباره به دست آوريد. فراموش نکنيد اين اتفاقي نيست که يک دفعه حاصل شود، شما براي اينکه بتوانيد بين آزادي و استقلال و همچنين اهميت دادن به مسئوليت‌ها و وظايفتان تعادل ايجاد کنيد، مراحل خيلي زيادي را بايد طي کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما نمي‌توانيد به راحتي در مسير خود ثابت قدم و استوار باشيد، براي اينکه اغتشاش و بي نظمي‌ دست از سر شما بر نمي‌دارد! شما مدت‌هاست که منتظر يک لحظه آرامش بخش بوده‌ايد، اما شايد دلتان نخواهد از شور و هيجان هم دور شويد! حتي اگر احساسات‌تان در طول روز تغيير مي‌کنند، بهتر است آنها را ابراز کنيد. به جاي اينکه در فکر اين باشيد که منسجم و يکارچه رفتار کنيد بيشتر به رفتارهاي متغير خود توجه کنيد. حتي اگر نتيجه کار آنقدر که دوست داريد برايتان ملموس نباشد، ولي شما هنوز در حال پيشرفت کردن هستيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز آمادگي اين را نداريد که ترس‌هاي خود را براي ديگران بگوييد؛ چراکه آنها باور کرده‌اند شما تنها کسي هستيد که ذاتا خودتان را با تمام شرايط وفق مي‌دهيد. به هر حال شک‌ها و ترديدها شايد از آن چيزي که انتظار داشتيد بيشتر شده باشد و شما ترجيح مي‌دهيد استواري و ثبات قدم بيشتري داشته باشيد. نگران افکار ديگران نسبت به خود نباشيد و نخواهيد که طبق خواسته آنها رفتار کنيد. خودتان باشيد؛ آنها را شگفت زده کنيد و از احساسات قلبي خود حرف بزنيد!!


فال تیر

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز چيزهاي خيلي زيادي پا درهوا مانده است و شما عصباني شده‌ايد. اهميتي ندارد که چقدر برنامه‌هاي خود را سازمان دهي کرده‌ايد، براي اينکه آنها را با شرايط متغير حاضر هماهنگ و سازگار کنيد چاره‌اي نداريد جز اينکه در آنها بازنگري کنيد. البته کنار گذاشتن ايده‌هاي قديمي ‌و تنظيم کردن برنامه هاي جديد هم اکنون به مراتب راحت تر از اصلاح کردن برنامه‌هاي قبلي تان است. امروز عملکردهاي منطقي را بهتان پيشنهاد مي‌کنيم تا راحت تر بتوانيد به اهدافي که در نظر داريد برسيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما فکر مي‌کنيد که مي‌دانيد قلب‌تان شما را به کجا هدايت مي‌کند! واقعيت شما را وارد مسير پر پيچ و تابي مي‌کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان مي‌مانيد. هر وقت که فهميديد چه اتفاقي افتاده است، وانمود نکنيد که در قبال احساسات‌تان مسئوليت داريد. درحاليکه همه چيز در حرکت و تغيير است، مادامي ‌که از شادي از جاي خود نپريد، سير و سفر کردن با روياهايتان نشاط بخش و هيجان انگير خواهد بود.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما در تلاش هستيد هم موقعيت خود را حفظ کنيد و هم تغييرات اجتناب ناپذيري که هم اکنون سر راهتان قرار دارند را با آغوش باز بپذيريد، اما در اين گير و دار ظاهرا وقتي براي استراحت کردن هم پيدا مي‌کنيد!! فقط زماني که شما فکر مي‌کنيد اوضاع رو براه است و هيچ مشکلي هم وجود ندارد، يک نفر – مثل اجل معلق! – کاري انجام مي‌دهد که تمام فرضيات شما زير سئوال مي‌رود! شما نبايد بيش از حد به انتظاراتي که از ديگران داريد وابسته باشيد. پس تاموقعي که انرژي‌تان تمام نشده است خودتان را با تغييرات وفق دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز مي‌خواهيد با افراد ديگر همکاري کنيد، چرا که توانايي‌هاي خاصي داريد که مي‌تواند کمک کننده باشد. اما آنها لزوما شايد نخواهند شما را درگير کنند. فهميدن اينکه انگيزه آنها براي اين کار چيست براي شما اهميتي ندارد. سعي نکنيد در برابرشان عکس‌العمل متقابل نشان دهيد، شما خودتان کارهاي خيلي زيادي داريد، پس مشغول انجام دادن کارهاي خود شويد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

شما کارهاي خود را به بهترين نحو انجام مي‌دهيد و چشم و گوش خود را به روي تغييراتي که مدت‌ها انتظارش را کشيده‌ايد باز نگه داشته‌ايد!! اما اين تغييرات لزوما مطابق با آنچه شما در روياهايتان انتظار داشتيد نيستند و ممکن است بر شما پوشيده باشند. در چند روز آينده اگر خيلي در قيد و بند جلب توجه کردن نباشيد اتفاقات خاصي روي مي‌دهد. سعي کنيد فراتر از موانع قدم برداريد و براي ايجاد کردن برنامه‌هاي کاربردي که نيازهايتان را تامين کنند مي‌توانيد از ديگران هم کمک بخواهيد. اما زياد به خودتان سخت نگيريد. اين کار مدتي زمان مي‌برد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

حالا که ونوس هيجان زده و خورشيد در اطراف نشانه شما مي‌گردند، زندگي تان سرار از اتفاقات غير منتظره خواهد شد و کاملاً دگرگون مي‌شود. جال و جنجالي به پا مي‌شود و کشمکش‌هايي شکل مي‌گيرد! اما شما هنوز تلاش مي‌کنيد که از جنجال‌ها دوري گزينيد. اگر تلاش کنيد که احساسات صادقانه خود را مخفي نگه داشته و از ابراز کردنشان سرباز بزنيد، سرنوشت ديگري برايتان رقم مي‌خورد! شما نمي‌توانيد از اين کار شانه خالي کنيد، پس در مورد آنها صادقانه صحبت کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

اگر بيش از اندازه از خود سرسختي نشان دهيد، صدمات جبران ناپذيري را از سوي منابع بيروني وارد زندگي تان مي‌کنيد. هرچقدر که بيشتر تلاش کنيد ياد و خاطره گذشته را حفظ کنيد، اتفاقات غير منتظره بيشتري روي مي‌دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد! به جاي اينکه منتظر اين وقايع بمانيد، به خودتان تکاني بدهيد تا ميزان اين شوک را به حداقل برسانيد!!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز اورانوس، يعني سياره بخت شما و خورشيد از کنار هم مي‌گذرند و بي ثباتي‌هاي بيشتري در زندگي تان ايجاد مي‌کنند. اين اتفاق، اختلافات‌تان با ديگران، به خصوص اگر با برنامه‌هاي آنها مخالف باشيد، را تحت تاثير قرار خواهد داد. از ديدگاه آنها شما اخلال گر و بي نظم هستيد. درهر صورت فرقي نمي‌کند؛ شما بايد بدون اينکه تصميم نهايي بگيريد، مخالفت‌هايتان را ابراز کنيد. شما بيشتر از آنچه فکرش را بکنيد فرصت داريد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 20 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

حتي اگر فکر کنيد اوضاع هميشه ثابت و يکنواخت هست، ولي امروز نقش شما در محيط کار عوض مي‌شود. با تغييرات نجنگيد!؛ براي اينکه اين تغييرات آزادي و استقلالي که در جستجويش بوديد را برايتان به ارمغان مي‌آورند. ترس شما براي از دست دادن چيزهايي که داريد سبب مي‌شود که شرايط را ثابت نگه داريد، اما اين کار روند پيشرفتتان را سخت تر مي‌کند. الان فرصتي بهتان رو کرده که از نظر شخصيتي نيز خودتان را اصلاح کنيد، ولي براي اينکه به اهدافتان برسيد، نياز پيدا مي‌کنيد از بعضي از توقعات خود بگذريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...