خانه » فال روزانه 20 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 20 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 20 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز در حالي که در مورد احساسات خود با افراد ديگر صحبت مي‌کنيد اعتقاد داريد که نسبت به هميشه عميق‌تر هستيد و نمي‌توانيد غير از فعاليت‌هاي مثبت کار ديگري انجام دهيد. اين موقعيت در ظاهر خيلي عالي ديده مي‌شود، اما نکته منفي نيز وجود دارد. شما قصد داريد شرايط نامطلوبي که بايد در موردشان صحبت کنيد را پوشانده و خوب جلوه دهيد. از قدم گذاشتن به تاريکي‌ها نترسيد، در چنين جاهايي جادو در انتظار شماست!!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز يک فرد پرهيجان و پرشور و نشاط مي‌تواند در زندگيتان نقش خيلي مهمي‌ داشته باشد، شايد شما در ابتدا سعي کيند که از او دور شويد، اما نيازي به فاصله گرفتن نيست. مطمئناً شما قصد داريد از روابط ساده دوستانه لذت ببريد، اما الان خودتان هم مي‌دانيد که فرصتي نصيبتان شده که به يک رابطه دوستانه جديد شکل دهيد، اين رابطه مي‌تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه‌هاي خاص و جديد اجتناب نکنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

فعاليت‌هاي منظم يکسان و يکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتي گاهي اوقات بي انگيزه مي‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالي هستند. امروز وقتي با مسئوليت‌هايي روبرو مي‌شويد که هميشه ازشان فراري بوديد، ممکن است حتي لذت هم ببريد! پس فکر خود را بازسازي کنيد تا احساسات امروز خود را دقيقاً به ياد بياوريد، بنابراين در آينده هروقت که نسبت به هر چيزي حس خوبي نداشتيد، با به ياد آوردن امروز مي‌توانيد دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

انرژي خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهميد چه کاري قرار است انجام دهيد. هرکاري را که شروع کرديد، خيلي محافظه کارانه و پيرو اصول عمل نکنيد. ريسک کردن کمک مي‌کند توجه خود را فراتر از روياهايتان بسط دهيد، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل داريد پرجرات بوده و جسارت داشته باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

شايد افراد ديگر فکر کنند که شما را مي‌شناسند، اما امروز حتي دوستان صميمي ‌و يا خانواده‌تان نيز شايد نتوانند کاملاً احساسات‌تان را درک کنند. اين حرف به اين معني نيست که شما از قصد احساسات خود را مخفي مي‌کنيد و يا اينکه حال و حوصله نداريد! بلکه فقط به اين معني است که احساسات شما امروز عميق‌تر از قدرت فهم و درک اطرافيان‌تان است و شما هم نمي‌خواهيد موضوعي را فاش کنيد که باعث شود بيشتر احساس ضعف و آسيب پذير بودن بکنيد. لازم نيست در مورد فعاليت‌هاي خود قضاوت کنيد، دنياي درون‌تان مال خودتان است و حق داريد هر موقع دلتان خواست آن را با ديگران سهيم شويد!


فال شهریور

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز مي‌توانيد همراه با فردي که دوستش داريد موفقيت‌هاي بيشتري کسب کنيد، اما لازمه اين موفقيت‌ها اين است که روي کارهاي خودتان نيز برنامه ريزي کرده و حساب باز کنيد. بدون شک سريع عمل کردن کليد موفقيت‌تان است و باعث مي‌شود ديگران شما را تحسين کنند، پس تا جايي که مي‌توانيد در لحظه حال حضور داشته باشيد. به جاي تجزيه و تحليل کردن شرايط و بررسي کردن تمام گزينه‌ها بهتر است که به حرف دلتان گوش دهيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

شما امروز مي‌توانيد با يک ديدگاه تازه و جديد به اتفاقاتي که پيرامونتان رخ مي‌دهد نگاه کنيد. ايده‌هاي ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌ايد و ظاهراً ديدگاه‌هاي جديدي به دست آورده‌ايد. اگر ايده‌اي داشتيد، به خاطر ترس يا قضاوت‌هاي منفي ديگران از آن صرف نظر نکنيد. به تنهايي کارهاي که مثبتي که در نظر داريد را انجام دهيد و اجازه دهيد ديگران هم بفهمند که چه فکري داريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز خودتان تعيين مي‌کنيد که برنامه جديدي را به فعاليت‌هاي معمولي روزانه خود اضافه کنيد و در عمل کردن به اين ايده جديد کاملاً آزاد هستيد. قبول کردن راهنمايي‌هاي همکاران برايتان کمي ‌سخت است، اما در چنين مواقعي بهترين کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان مي‌دهند، بلکه به خاطر اينکه نصيحت‌شان را قبول کرده‌ايد تحسين‌تان هم خواهند کرد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز حتي اگر مجبور بوديد که به سر کارتان برگرديد، نمي‌توانيد در برابر وسوسه‌هاي دروني‌تان بي تفاوت بمانيد. در حقيقت شما مي‌توانيد بدون اينکه ديگران متوجه بشوند و بدون اينکه فعاليت‌هاي روزانه تان را تحت شعاع قرار دهيد، عازم سفري در دنياي درونتان بشويد. حتي مواقعي که در کهکشان‌هاي دور و دراز ذهن خود سير مي‌کنيد، منطق را پيشه خود سازيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

حتي اگر شما شغل ايده‌آلي نداشته باشيد، امروز اطرافيان‌تان از توانايي‌تان براي پافشاري کردن بر روياهاي‌تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش‌هاي روشن و کاربردي‌اي داريد که مي‌توانيد از سيندرلاي فقير تبديل به يک پرنسس در مجلس رقص بشويد!! اجازه ندهيد نگرش‌هاي منفي افراد ديگر وارد مسيرتان شود، براي اينکه به کمک همين روش و شيوه مي‌توانيد حتي به بيشتر اهداف غير طبيعي خود نيز برسيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز براي اينکه در محل کار براي اينکه وظايف خود را شفاف سازيد و همچنيين براي اينکه آزادي‌هاي خود را حفظ کنيد، بايد به صورت رودررو با افراد ديگر کار کنيد. در مورد کارهايي که مي‌توانيد انجام دهيد و کارهايي که فراتر از توانايي‌هايتان است رک و بي پرده سخن بگوييد و از اين کار نترسيد. اگر به جاي همکارانتان با رئيس خود به گفتگو بنشيند، شانس به دست آوردن چيزهايي که نياز داشتيد بيشتر مي‌شود. فقط مطمئن بايد بدانيد که چه موقع بايد عقب نشيني کنيد. با سخت گيري کردن و حرص خوردن هيچ چيز به دست نمي‌آيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 20 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالايي داريد که مشتاق اين هستيد که در محل کار به مدارج بالاتر برويد. باوجود اين ممکن است يک نفر با سخنان تند و تيز خود به شما هجوم آورد و يا اينکه بر شما سخت گيري کند که کارهايتان را با روش ديگري انجام دهيد. خوشبختانه شما از نظر فکري اينقدر قوي هستيد که مي‌توانيد از انتقادها به نحو موثر و مثبتي استفاده کنيد. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند، بايد از فعاليت‌هايتان نتايج مثبتي بگيريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...