خانه » فال روزانه 2 1399

فال روزانه

فال روزانه 2 1399

فال روزانه


4.7
(56)

فال روزانه آنلاین 2 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین فروردین ماه

عصباني شدن به خاطر دلايل واهي فقط تلف کردن انرژي است، اما شما قادر نيستيد با پنهان کردن فشارها و سختي‌هاي زندگي احساسات خود را بروز ندهيد. مخفي کردن احساسات منفي شايد عکس العمل‌هاي بد را به تاخير بيندازد، اما اين تاخير در دراز مدت تاثير بدتري خواهد گذاشت. بهترين کار اين است که به تحولات دروني خود اعتراف کنيد و تاجايي که امکان دارد با نرمش و مهرباني سفره دلتان را باز کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

سياره بخت شما يعني ونوس در چرخه قهقرايي خود قرار گرفته است و شما در اين سال جديد وسوسه شده‌ايد که به جاي ابراز کردن آرزوهايتان آنها را براي خود دروني سازيد. باوجود اين امروز وقتي که از سوي يک منبع قدرتمند محدوديت‌هايي برايتان ايجاد مي‌گردد، از رسيدن به آرامش دروني نااميد مي‌شويد. سرکشي و نافرماني فقط تلف کردن وقت و انرژي است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهاي بيروني که بهتان تحميل مي‌شود پيروز نخواهيد شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعي کنيد با بديهيات نجنگيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز وقتي که ماه وارد هفتمين خانه تان يعني خانه رابطه‌ها مي‌شود، ظاهرا اطرافيان شما از انجام دادن کارهاي ساده و پيش پاافتاده خسته شده اند! خوشبختانه اکثر آنها خوش بين و مثبت انديش و حتي گاهي اوقات الهام بخش هستند. شما از ارتباط برقرار کردن با آنها سود خواهيد برد؛ چراکه شما را براي رفتن به سوي ايده هاي بزرگ تشويق مي‌کنند و با ايمان و اعتقادشان بهتان انگيزه مي‌دهند. ولي يادتان باشد شما هم درعوض مي‌توانيد با سهيم کردن آنها در افکار مثبتتان نقش موثري در زندگي آنها ايفا کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین تیر ماه

شما شايد تا مدت خيلي کوتاهي بتوانيد ايمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشيد، اما اگر يکبار وانمود کنيد که همه چيز روبه راه است-وقتي که در واقع اينگونه نيست- از اين کار خسته و دلزده خواهيد شد. به جاي اينکه باسرپوش گذاشتن بر روي همه چيز عدم اطمينان خود را پنهان کنيد، سعي کنيد صادق بوده و موقعيت خود را براي افراد ديگر به طور دقيق شرح دهيد. اين استراتژي براي شما زحمت زيادي ندارد. مزيت ديگر اين کار اين است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببينند، بيشتر دوستتان خواهند داشت.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین مرداد ماه

باوجود اينکه در سال جديد خوشي‌ها و لذت‌هاي جديد به زندگي تان راه پيدا کرده است، ولي اکنون شما احساس سرخوردگي مي‌کنيد! شايد شما دوران سخت و پرتنشي را پشت سر گذاشته باشيد، اما حالا آسمان نوراني تر شده و افق‌هاي روشنتري پيش رو داريد! اما مشکلات هم کمين کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هايتان از دستتان در برود دلسرد و نااميد خواهيد شد. با رد کردن و ناديده گرفتن واقعيات زندگي فقط اتفاقات غير قابل اجتناب را به تاخير مي‌اندازيد. شما مي‌توانيد با هوشمندي و آگاهي نگرش‌هاي منفي را در خود شناسايي کرده و آنها را به افکار مثبت تبديل کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین شهریور ماه

شايد امروز دوست داشته باشيد کارت تبريک سال نو براي يکي از دوستان قديمي‌تان بفرستيد، اما اين کار مقدماتي مي‌خواهد که شما بهش فکر نمي‌کرديد! شما نمي‌توانيد به راحتي عميق ترين احساسات خود را به زبان بياوريد، براي اينکه امروز فقط نبايد در مورد عشق و علاقه تان صحبت کنيد، بلکه بايد در عمل هم عشق خود را ثابت کنيد. پس از انجام دادن کارهاي جديد براي نشان دادن علاقه خود ترس نداشته باشيد!! و در سال جديد در رفتارتان تجديد نظر کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین مهر ماه

شما در سال گذشته انقدر روي نقش خود در جامعه و يا فعاليت‌هاي کاري خود تمرکز کرده بوديد که مسائل خيلي بزرگتر و مهم تر را از دست داده بوديد. الان زمان اين نيست که به جاي فکر کردن به زمان حال به فکر آينده بوده و ديدگاه هاي خود را تغيير دهيد. البته در سال جديد شما باز هم بايد با وظايف و مسئوليت‌هايتان روبرو شويد، اما مي‌توانيد به طور هم زمان با اهميت دادن به روياها و آرزوهاي قديمي‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بوديد، اين کار را انجام دهيد و همچنين به نقش خود در خانه و خانواده نيز بيشتر توجه کنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز فقط به فکر بازي و تفريح هستيد، اما واقعا گيج شده‌ايد و نمي‌دانيد چگونه به چيزهايي که مي‌خواهيد برسيد. به خاطر تغييرات ايجاد شده در سال جديد سياره بخت‌تان شما را در مسير درست قرار مي‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تيره و تار باعث مي‌شود، گاهي هم به مانع بربخوريد. براي رسيدن به اهدافتان عجله نکنيد. اگر خيلي مشتاقيد که همين حالا به جايي که مي‌خواهيد برسيد، نااميدي و ترس دردسرساز مي‌شود. درعوض تصميم بگيرد که در سال جديد آرام تر حرکت کنيد و در طول راه نيز از تجربيات خود لذت ببريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین آذر ماه

اين روزها شما شما زياد دوست نداريد در جمع حاضر شويد! براي اينكه به جاي جلب توجه كردن بيشتر به نتيجه اعمالتان اهميت مي‌دهيد. با وجود اين شايد تا آخر عيد کمي تغيير کنيد! شما امسال دوست داريد كارهاي زياد و مهمي انجام دهيد و براي انجام دادن اين كارها توانايي كافي نيز داريد. ولي قبل از اينكه تصميمي بگيريد در موردش خوب فكر كنيد، براي اينكه شما کسي نيستيد که به خاطر رضايت ديگران و جلب توجه کردن کاري را انجام دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز در خيال و رويا غرق شده‌ايد و موقعي به مشکل برمي‌خوريد که نتوانيد فرق بين رويا و واقعيت را تشخيص دهيد. شما مي‌توانيد با فکر کردن در مورد زندگي‌اي که خودتان برگزيده‌ايد از روياهايتان استفاده بهينه ببريد. جزئيات تصوير ايده آلي که براي سال جديد ترسيم کرده ايد را تصور کنيد، اما فعلا در موردش با کسي حرفي نزنيد. درحاليکه قدم به قدم در کارتان پيشرفت مي‌کنيد، بر روي مقصد و نتيجه کار تمرکز کنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز ماه وارد نشانه تان شده است و شما مهربان‌تر و منعطف‌تر شده‌ايد! اما حتي اگر احساس دلسوزي و دل رحمي مي‌کنيد، در حاليکه فاصله بين آروزهاي ايده‌آل و موقعيت جديد خود را مي‌بينيد، اين حس همچنين مي‌تواند باعث سقوط و تنزل شما شود. امسال شما دو راه پشت سر و دو نگرش پيش روي خود داريد که مي‌توانيد يکي را برگزينيد. گزينه‌هاي خود را به دقت بررسي کنيد، شما در حاليکه نسبت به وقايع روي داده واکنش نشان مي‌دهيد، آينده خود را نيز انتخاب مي‌کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 2 1399 برای متولدین اسفند ماه

اين روزها شما خيلي به سمت و سوي خيال پردازي کشيده مي‌شويد، براي اينکه وقت‌هايي که شما زياد درگير کار و امور اداري نيستيد افکارتان حول و حوش موضوعات خيالي و رويايي دور مي‌زند. با اين حال دوستان نزديک و افراد خانواده تان بهتان اجازه نمي‌دهند به طور کامل از واقعيت فرار کنيد، اما باز هم نمي‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما بايد زندگي خيالي خود را با واقعيت‌هاي دنياي بيرون تطبيق دهيد و منطقي تر رفتار کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 56

هنوز کسی رای نداده...