خانه » فال روزانه 2 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 2 دی 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 2 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز اصلا دوست نداريد با هزينه و خرج ديگران به اهداف خود برسيد. شايد اعتقاد داشته باشيد که اگر ديگران موفق شوند شانس و احتمال موفقيت شما به خطر افتاده و کمتر خواهد شد. اما اين موضوع حقيقت نداشته و بر اساس تفکرات اشتباهاتي که راجع به مسائل رقابتي داريد به وجود آمده است. هم اکنون اگر افراد ديگر شکست بخورند رسيدن به اهدافتان آسان تر نخواهد شد. حقيقت اين است که هرکسي مي‌تواند برنده باشد!!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما تصميم گرفته‌ايد که از شهر خارج شده و يا حداقل کار ماجراجويانه‌اي انجام دهيد. شما زماني صرف کرده‌ايد و براي مسافرت‌هاي دنباله دار به مکان‌هاي دور افتاده برنامه ريزي کرده‌ايد. اگر تمايل داشته باشيد که براي ديدن مکان‌هاي مذهبي به خارج از شهر برويد، ممکن است برنامه‌هايتان به هم بخورد. شما مي‌توانيد مطالعه را دربرنامه روزانه خود قرار داده و با اين کار با روح و روان خود به سفر برويد!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز که پلوتو و خورشيد در هشتمين خانه تان هم تراز مي‌شوند، بايد مسائل مالي پرخطر خود را به درستي هدايت کنيد. اگر اقدام به انجام دادن کارهاي خانه بکنيد، مي‌توانيد به خوبي از عهده‌اش بربياييد. اما از برنامه‌هايي که بايد خيلي زود انجام شوند بايد مثل طاعون دوري کنيد! با سخت کار کردن و و رسيدگي کردن فقط به يک کار موقعيت خود را بهتر کنيد. اما حرص و طمع داشتن خيلي بيشتر از آنچه حدس بزنيد برايتان دردسرساز خواهد بود.


فال تیر

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز ظاهرا يک فرد بخصوص موي دماغتان شده است! اما او شايد بدين خاطر وارد زندگي تان شده است که نقش يک کاتاليزور دگرگون کننده را ايفا کند! اين شخص مي‌تواند بازتاب و منعکس کننده بخشي از وجود شما باشد که شما تا به حال نمي‌خواستيد اين بخش را بشناسيد. حتي اگر فکر مي‌کرديد که مي‌توانيد شرايط را ثابت نگه داريد، بايد بدانيد که تغييرات پويا پيش از اين وارد زندگي تان شده‌اند و تلاش شما بي فايده خواهد بود.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز ايده‌هاي احمقانه را جدي مي‌گيريد!! مثل رژيم گرفتن در زماني که دور و بري‌هاي ما در حال ترتيب دادن جشن و مهماني هستند! اما شما حال و هواي مهماني نداريد؛ چرا که مي‌خواهيد به برنامه هايتان سر و ساماني بدهيد. چيزي که شما مي‌خواهيد داشتن کمي‌ تفريح و سرگرمي‌ نيست؛ شما فقط نياز داريد که به فکر سلامتي تان باشيد و در اين زمينه به دنبال محرکي هستيد که بتوانيد کاري انجام دهيد. غريزه‌هاي دروني خود را دنبال کنيد، اما در مسيري که پيش گرفته‌ايد لذت بردن را فراموش نکنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز رشک و حسادت داشتن مي‌تواند مسائل عاشقانه و رمانتيک را تحت تاثير قرار داده و بهشان لطمه بزند و شما هم هدايت کننده اصلي اين شرايط هستيد! از يک طرف اوضاع خيلي ساده است، شما مي‌دانيد که چه مي‌خواهيد و براي رسيدن بهش برنامه‌اي نيز داريد. اما عشق هميشه از قوانين تبعيت نمي‌کند. فقط به خاطر هيچ و پوچ به خودتان سخت نگيريد. عجيب اينکه خود جوش بودن زماني کاربرد دارد و برايتان مفيد است که حواستان و فکرتان روي آينده متمرکز باشد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز استرس‌هاي مربوط به خانه شما را از انجام دادن وظايف مهم‌تان در محل کار باز مي‌دارد. اما احساسات شما بهتان مي‌فهمانند که شما قبل از اينکه بخواهيد در جاي ديگري سازنده بايد بايد به اين وظايق بپردازيد. دوري کردن از مسائل شخصي انتخابي دائم و هميشگي براي شما نيست، براي اينکه بي توجهي به آنها باعث مي‌شود ياس و نااميدي‌تان باعث سقوط و فروپاشي احساسي شود. فاش کردن رازها کار خيلي سختي است؛ اما هم اکنون مي‌تواند اقدام بازدارنده‌اي باشد که شما بهش احتياج داريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

شما معمولاً عادت داريد نسبت به ساير مردم با شور و هيجان بيشتري روابط شخصي خود را تجربه کنيد. اما گاهي اوقات دوري کردن از اين روابط عاقلانه‌تر از نزديک شدن به آنها است. متاسافانه شما حتي اگر نتوانيد به راحتي در مورد احساسات جريحه‌دار شده خود صحبت کنيد، ولي باز هم نمي‌توانيد آنها را پنهان کنيد. ولي اگر بتوانيد يک بار خيلي محتاطانه ناراحتي‌هاي خود را فاش کنيد، خوشبختانه آينده روشني برايتان انتظار مي‌رود.


فال آذر

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

اگر امروز يک نفر طوري با دارايي و مايملک شما رفتار کند که انگار به خودش تعلق دارد، شما خيلي خيلي ناراحت خواهيد شد!! بنابراين ناگهان حالت تدافعي به خود گرفته و آن فرد را دشمن خود مي‌دانيد، براي اينکه امروز گرايش خيلي شديدي که به وسايلتان داريد باعث مي‌شود آنها را جزئي از هويت خود بدانيد. ولي فراموش نکنيد وابستگي بيش از حد به وسايل‌تان در اين موقعيت اصلا رفتاري منطقي نيست. اگر شما نتوانيد چيزهايي را که داريد با ديگران قسمت کنيد، به هيچ وجه نخواهيد توانست با اين افراد به راحتي کار کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین دی ماه

اگرچه شما اكنون احساس بهتري نسبت به خود داريد، اما هنوز براي نزديك شدن به مسئله‌اي كه باعث دردسر و ناراحتي شده است آمادگي نداريد. آزار دادن خود باعث مي‌شود شما كاهي را تبديل به كوهي كنيد! بنابراين از افكار خود آگاهي كامل داشته باشيد. تمركز كردن و توجه كردن به اثرات مثبت عشق ورزيدن به مراتب خيلي بهتر و سالم تر از توجه كردن به اثرات منفي ترس مي‌باشد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما اكنون نمي‌توانيد آهسته و يكنواخت حركت كنيد، براي اينكه ديگران خواسته‌هاي خيلي زيادي از شما دارند. آنها حتي شايد فكر مي‌كنند كه شما مي‌خواهيد تمام وقت‌تان را با آنها بگذرانيد. حتي اگر شما دوست داشته باشيد كه در خوشي‌هايشان با آنها همراه باشيد، اما ايده انجام دادن اين كار از خود عمل جذاب تر است. اگر فكر مي‌كنيد كه بعداً از انجام دادن اين كار پشيمان مي‌شويد، در فعاليت‌هاي گروه خاصي شرکت نكنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 2 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز اگر يک فرد توانا و قدرتمند بر شما سخت گيري کند، اين تعامل و برخورد رودررو و دونفره ممکن است به مذاق شما خوش نيايد. خوش بختانه هم اکنون تعاملات افراد گروه خيلي مهربانانه تر شده است، اما حالا که خورشيد در يازدهيمن خانه تان يعني خانه دوستان به پلوتو ملحق شده است، هر فردي نيز ميزان شور و هيجان خاص خودش را دارد. به جاي اينکه فکر و حواس خود را روي افراد ديگر متمرکز کنيد، تا جايي که امکان دارد بيشتر از آنها به احساسات خود توجه کنيد. متمرکز کردن انرژي خود بر روي چيزهاي مثبت بيشتر از آن چيزي که فکر مي‌کرديد بهتان کمک مي‌کند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...