خانه » فال روزانه 2 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 2 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 2 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

شما يک پروژه را فقط به خاطر اينکه ببينيد از عهده اش بر مي‌آييد يا نه شروع کرده ايد، بنابراين بايد قبل از اينکه براي اجراي پروژه ديگري تصميم گيري کنيد مدتي صبر کنيد. به جاي اينکه به خاطر حوادث آينده که هنوز اتفاق نيفتاده خودتان را نگران کنيد، از وقتتان استفاده کرده و براي کارهاي آينده خود زيربناي بهتري را پي ريزي کنيد. شايد در ظاهر پيشرفتهاي شما به نظر نيايد؛ ولي تلاشهاي شما تا چند هفته آينده به ثمر خواهند نشست.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بر سر دوراهي قرار مي‌گيريد. شما مي‌دانيد که سريع عکس العمل نشان دادن کار عاقلانه اي است و از طرف ديگر مي‌خواهيد قبل از اينکه برنامه‌هايتان وارد مراحل بعدي بشوند مدتي صبر کنيد. اما علي رغم اينکه شما نسبت به پيروزي خود مطمئن نيستيد، ونوس يعني سياره بخت شما نوري سبز رنگ دريافت مي‌کند. حتي اگر وسوسه شده ايد که دلتان را به دريا بزنيد، بايد بدانيد صبر و شکيبايي پيشه کردن کليد موفقيتتان است.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما در حاليکه شما با آرامش در حال کار کردن هستيد، اتفاق غير منتظره اي رخ مي‌دهد و مثل يه مانع و سد جلوي راهتان را مي‌گيرد. اما دليل اين که شما به مقصد و هدف خود نمي‌رسيد فقط اين نيست که خيلي آهسته کار مي‌کنيد. خيلي وقتها اگر وقت گذاشته و کاري را درست انجام دهيد خيلي موثرتر از اين است که بعدا بخواهيد همان کار را دوباره انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

شما امروز به هيچ وجه نمي‌خواهيد با کسي جرو بحث کنيد، اما اگر يک نفر بخواهد برايتان تصميم گيري کند، بايد کمي ‌محکم تر و قاطعانه تر برخورد کرده و اعتماد به نفس بيشتري داشته باشيد. شما در زمينه کارهاي خود مي‌توانيد به نتيجه گيري و فرجام درست و منطقي برسيد و اگر اين تصميم گيري را به افراد ديگر واگذار کنيد مطمئنا اين کار در آينده تلاشهايتان را ضايع خواهد کرد. پس بزرگ فکر کنيد؛ اين نوع نگرش هم اکنون عالي و باشکوه است. اگر مجبور شديد براي دور نگه داشتن ديگران از زندگي شخصي تان مرزها و حد و حدودي براي خود ايجاد کنيد، اين کار را با مهرباني و ملايمت انجام دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما قادر هستيد نقش موثر خود را حفظ کرده و کارهاي سازنده اي که ديروز آغاز کرده بوديد را ادامه دهيد،  اما اگر بخواهيد بيش از اندازه مسئوليت قبول کنيد و يا اگر بخواهيد به اميال خود ميدان دهيد، لزوما بايد به استعدادها و توانايي‌هاي خود توجه کنيد. امروز فکر کردن در مورد يک موضوع قبل از اينکه آن را با صداي بلند به زبان بياوريد امري حياتي است. خويشتن داري کار راحتي نيست، اما اگر کمي ‌آرام تر نباشيد، واقعه اي غير منتظره شما را در نيمه راه متوقف خواهد کرد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

در حاليکه قدرت شما در صبر کردن تا موقع رسيدن به وقت مناسب مورد آزمايش قرار  مي‌گيرد،  شايد مجبور شويد که با مسائل و کارهاي مشابه ديگري روبرو شويد. خوشبختانه اکنون طبيعت واقع بينانه تان شما را به انحراف نخواهد کشانيد، پس پيروي کردن از غريزه‌هايتان نبايد براي شما امري هراس انگيز باشد. اما از وعده‌ها و فرصتهاي بزرگ بدون ضرر و زيان هم دوري کنيد. بهتر است به جاي اينکه فکر کنيد همه چيز کامل است، مسائل نهاني و پشت پرده را هم تجربه کنيد (يا حداقل بفهميد چه چيزهايي از شما پنهان شده‌اند). چک کردن واقعيتها در امروز شما را از سرخوردگي‌هاي فردا نجات مي‌دهد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

امروز مسائل غير قابل پيش بيني ديوانه تان مي‌کنند!! چراکه شما مي‌دانيد موضوعي شگفت در شرف وقوع است ولي نمي‌دانيد که آن چيست! بنابراين آماده شدن براي چنين رويدادي امري غير ممکن است. بهترين استراتژي براي شما اين است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشيار باشيد. درحال حاضر براي شما هيچ چيز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق مي‌افتد نيست.


فال آبان

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

شما از کارهاي سخت متنفر نيستيد و در حقيقت منتظر فرصتي هستيد که کارهايي که توانايي انجامش را داريد مشخص کنيد. خوشبختانه شما خرگوشهايي داريد که از آستينهايتان بيرون مي‌آوريد و مي‌توانيد با کارهاي جادويي تان ديگران را شگفت زده کنيد!! شما مي‌توانيد فراتر از انتظارات و خواسته‌هاي افراد ديگر سازندگي خود را حفظ کنيد. نگران اين نباشيد که جواب کارهاي خوبتان را همين امروز ببينيد؛ براي ديدن نتيجه کارتان بايد مدتي صبر کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

شما امروز وارد مرحله جديدي شده ايد و عجيب اينکه با اين شرايط احساس آشنايي مي‌کنيد. باوجود اينکه شما قبلا در چنين جايگاهي نبوده ايد، ولي مثل اينکه در روياهايتان قبلا چنين موقعيتي را ديده بوديد. باهمه اين احوال ممکن است برنامه‌هاي جديد شما به ثمر نرسد. اگر قرار ملاقات مهمي ‌را از دست داديد ناراحت نشويد؛ به همين زودي مي‌توانيد دوباره براي اين جلسه برنامه ريزي کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

شما شايد شغل موقتي داشته باشيد که رو به پايان است و يا شايد رويايي آشکار شده که به مانع برخورد مي‌کند. اين اتفاق مثل اين مي‌ماند که شما در يک بزرگ‌راه رانندگي کنيد و به يک منطقه مسکوني برسيد و مجبور شويد سرعتتان را کم کنيد. اما دلسرد نشويد؛ حتي اگر به سرعتي که دلتان مي‌خواهد حرکت نکنيد ولي به موفقيت خواهيد رسيد. پس در مسير خود باقي بمانيد، شما زودتر از آنچه فکرش را بکنيد به هدفتان خواهيد رسيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

اگر امروز با افراد ديگر به مشکل برخورده‌ايد، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشيده و به تنهايي کاري را انجام دهيد. اين سخن به اين معنا نيست که شما هميشه فرد تنهايي هستيد؛ بلکه بدين معني است که شايد امروز افراد ديگر بخواهند کاري انجام دهند که زياد مورد علاقه شما نباشد. از تعيين کردن مرزهايي براي خود هراس نداشته باشيد و اجازه بدهيد ديگران هم بفهمند که شما چه کارهايي را دوست داريد انجام دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 2 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

کشمکش داشتن با همکاران و يا بحث و جدل کردن با رئيستان از نظر شما لزوماً کار پسنديده‌اي نيست. باوجود اين اگر يک نفر سعي کند جلوي پايتان سنگ انداخته و مانع رسيدن به اهدافتان شود شما بايد از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بايستيد. همچنين بهتر است دليل لجبازي و مقاومت اين افراد را بفهميد. روش عاقلانه‌اي که بايد در پيش بگيريد اين است که با آرامش و به آهستگي کارهايتان را بکنيد، بنابراين آنها ديگر کمتر از شما مي‌ترسند!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...