خانه » فال روزانه 2 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 2 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 2 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

حالا که ماه وارد خانه ششم شما يعني خانه سلامتي شده است، شما خيلي نگران اوضاع جسماني خود هستيد و به فکر بهتر کردن وضعيت سلامتي خود افتاده‌ايد. اگر احساس خوبي نداريد از انجام دادن کارهاي سخت پرهيز کنيد. براي مثال به جاي اينکه ناگهان از همين الان به جاي غذا شروع به خوررن هويج و سبزيحات کنيد، کم کم رژيم غذايي خود را تغيير بدهيد! هيمشه قدم‌هاي کوچک نتايج بزرگي در پي دارد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز براي انتخاب کردن يک تفريح و يا سرگرمي‌جديد روز مناسبي است، ولي بايد تفريحي را انتخاب کنيد که قبلاً در موررش فکر کرده باشيد. اگر سرگرمي‌شما برايتان مفيد هم باشد که چه بهتر!! اگر چه الان شايد وقت مناسبي براي باغباني نباشد، اما شما مي‌توانيد در گوشه‌اي از حياطتان باغچه‌اي کوچک و زيبا ترتيب دهيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

به جاي اينکه کارهايتان را به خانه آورده و در خانه هم کار کنيد، مي‌توانيد براي مدتي از زير کار فرار کنيد و براي تفريح از خانه خارج شويد. شما حتي اگر وظايف خيلي زيادي هم داشته باشيد، دوست نداريد تمام روز را کار کنيد. به هرحال شما نمي‌توانيد کاملاً بي خيال وظايف و تعهدات خود بشويد. اگر قولي مي‌دهيد بايد حتماً بهش عمل کنيد. بعد از اين کار شما مي‌توانيد به بچه‌هايي که در محوطه شني پارک بازي مي‌کنند بپيونديد!!


فال تیر

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز با خواهر و برادر و يا با يکي از دوستان نزديکتان مجادله‌اي لفظي خواهيد داشت. اما نبايد اجازه بدهيد که اين حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌هاي قديمي‌ لنگه نداريد! ولي از تجربيات هيجان انگيز و به يادآوري خاطرات روزهاي سخت لذت مي‌بريد. ولي نبايد فراموش کنيد که که زندگي کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته شيرين‌تر است.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

شايد امروز فردي شاد و پر نشاط وارد زندگي‌تان شده و زندگي‌تان را از اين رو به آن رو کند. اگر اين اتفاق افتاد سعي نکنيد که ماجراهاي احساسي را تحت کنترل خود درآوريد، فقط هر جا شما را به دنبالش کشيد همراهش برويد. اما تا زماني که اين کار را نکرده‌ايد نبايد انتظار رابطه‌اي عاشقانه را داشته باشيد. هنگام قضاوت کردن در مورد خود و ديگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نکنيد بهتر است.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز بهترين روز براي بذرپاشي و آماده شدن براي اهداف و آرمان‌هايتان مي‌باشد. براي اينکه ديروز ماه جديد شرايط مناسبي براي صحبت کردن در مورد ايده‌هاي جديد را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما احمق هستيد نگران نشويد، به خاطر اينکه شما قوانين و اصول آنها را قبول نداريد. فقط به خودتان قول دهيد که با هر سازي برقصيد!!


فال مهر

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز ماه دردوازدهمين خانه‌تان يعني خانه خودآگاهي معنوي قرار دارد و شما هم وقت و فرصت کافي براي فکرکردن و تعمق کردن در مسائل معنوي را داريد. اما اين موضوع ربطي به حوادث اجتماعي و يا نمايش‌هاي متملقانه ندارد. راه‌هاي خيلي زيادي براي نيايش کردن وجود دارد. راهي را پيدا کنيد که براي شما مناسب باشد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

مهم نيست که امروز چقدر کار داريد- چه از نظر پروژه‌هاي کاري و چه از نظر وظايفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتي خالي پيدا کنيد، بنشينيد و در مورد امکاناتي که پيش رويتان قرار دارد فکر کنيد. ماه هنوز در خانه يازدهم شما يعني خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما مي‌خواهد که ذهنتان را از سياست‌هاي کاري دور نگه داريد. نگران هفته آينده نباشيد. چه بخواهيد چه نخواهيد آينده فرا مي‌رسد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

شما در عين حال که در بين دوستان و خانواده‌تان نقش يک راهنماي شجاع را بازي مي‌کنيد، لازم است اهل عمل هم به نظر بياييد. اما فقط انجام دان کاري که به نفع همه باشد کافي نيست، چراکه براي اينکه بتوانيد براي انجام دادن کارهايي که دوستشان داريد دواطلب شويد به پول هم نياز داريد. فقط نبايد کارهايتان را به گردن ديگران بيندازيد. وقتي شما کنترل خود را از دست مي‌دهيد آنها کاملاً مي‌فهمند و با اين رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت مي‌کنند. کمتر به ظاهر خود توجه کنيد و بيشتر به صداقت و درستي اهميت بدهيد تا بتوانيد از کمک افراد پشتيبان سخاوتمند خود استفاده کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

اگر به مسافرت رفتن فکر مي‌کنيد و يا مي‌خواهيد براي پيک نيک از خانه خارج بشويد، امروز براي برنامه ريزي کردن روز مناسبي است. خوشبختانه اکنون که شما زياد ماجراجويي و ريسک پذيري را دوست نداريد راحت‌تر مي‌توانيد با اوضاع و شريط کنار بياييد. امروز وقتي در مورد يکي از افراد فاميل صحبت مي‌کنيد مي‌توانيد به شايعات بي اساس در مورد او گوش بدهيد. اين سخن بدين معني نيست که شما دنبال فضولي کردن در زندگي خصوصي مردم هستيد!! بلکه مي‌توانيد کارهاي لذت بخش‌تر ديگري هم انجام بدهيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما دنبال معامله‌اي تجاري هستيد، حتي اگر روزهاي قبل هم کار خاصي نکرده باشيد، امروز بهترين فرصت براي گرفتن تصميم نهايي است. چيزي که اهميت دارد اين است که زودتر دست به کار شده و عزم خود را جزم کنيد. امروز روز خوبي براي يادآوري خاطرات گذشته نيز است؛ ولي با فکرکردن به حواث تلخ که هيچ سودي هم برايتان ندارند خودتان را ناراحت نکنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 2 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز فکر مي‌کنيد که به آخر خط رسيده‌ايد؛ در حاليکه از شدت نااميدي ميزان استرس و ناراحتي شما بسيار افزايش پيدا کرده است و وسوسه شده‌ايد که همه چيز را به حال خود رها کرده و فرار کنيد. اما فرار کردن راه حل مناسبي نيست. براي اينکه اگر امروز از اين مشکلات فرار کنيد، درجاي ديگر و روز ديگر به سراغ شما مي‌آيند. پس بهترين راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...