خانه » فال روزانه 19 دی 1399

فال روزانه

فال روزانه 19 دی 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 19 دی 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین فروردین ماه

ناراحتي و نااميدي شما ناگهان به نقطه اوج خود رسيده و شما انقدر کفري مي‌شويد که نمي‌توانيد احساسات واقعي خود را پنهان کنيد. متاسفانه نشان دادن خشم و عصبانيت اصلا شما را به اهدافتان نزديکتر نمي‌کند، اما شما دلتان نمي‌خواهد که جلوي خشمتان را بگيريد. اگر سعي کنيد که احساسات خود را مخفي کنيد، آنها از بين نمي‌روند، اما اگر کمي‌درنگ کنيد مي‌توانيد با رفتاري مناسب تر و مثبت تر ترسهاي خود را ابراز کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما مي‌خواهيد بدانيد که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند يا نه. چرا که مي‌خواهيد فعاليتهايتان بر اساس و پايه واقعيت شکل بگيرند. متاسفانه امروز شما در حاليکه اطلاعات بيشتري جممع مي‌کنيد احساساتتان نيز تغيير مي‌کنند. به جاي سرسختي کردن و پافشاري کردن بر روي ديدگاه‌هايتان، درحاليکه روز مي‌گذرد واکنشهاي شما نسبت به گذشته کمتر قابل پيش بيني هستند. تا موقعي که مجبور نشده‌ايد هيچ تصميم بلند مدتي نگيريد؛ جوابي که حالا مي‌دهيد لزوماً آخرين جواب شما نخواهد بود!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز احساسات شما شبيه باد بهاري شده است که از اين سو به آن سو مي‌وزد! اگرچه براي شما جالب است که با افکارتان از اين سو به آن سو پرواز کنيد مثل اينکه سوار بر يک کايت هستيد، ولي شما هيچ وقت نفهميديد که يک تغيير و تحول ناگهاني باعث مي‌شود روي زمين سقوط کنيد! از تنوع و فراواني امکانات خود لذت ببريد، اما تا موقعي که براي فکر کردن فرصت داريد فقط به يک روش بسنده نکنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین تیر ماه

مثل اينکه موضوع يا مورد خيلي بااهميتي در حال به انتها رسيدن است، بيهوده تلاش نکنيد تا براي مدت زمان بيشتري آن را نگه داريد. هم اکنون دست کشيدن از يک آرزو، يک ايده و يا يک برنامه نشانه شکست خوردن نيست. اما آمادگي شما را براي اجازه دادن به ورود پتانسيل‌هاي جديد به زندگي تان نشان مي‌دهد. اگر براي حفظ کردن ديدگاهي که مدت زمان زيادي به دردتان نخورده مبارزه کنيد، حتي نمي‌توانيد فکر خود را تغيير دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین مرداد ماه

شايد امروز يک نفر کمکش را از شما دريغ کرده و تنهايتان بگذارد، اما نااميدي واقعا بهترين کار نيست. شايد براي اينکه بتوانيد اشتباه و بي دقتي همکلاسي يا همکارتان را مخفي کنيد خودتان به تنهايي دست به کار شويد، اما بهتر است به جاي اينکه به افراد ديگر اعتراض کرده و آنها را مقصر بدانيد خودتان دست به کار شده و همه چيز را درست کنيد. اما اجازه ندهيد تمرکزتان از موضوع اصلي منحرف شود،  براي اينکه يکي از بزرگترين توانايي‌هاي شما اين است که مي‌توانيد با دقت و تمرکز نسبت به حوادثي که در لحظه حال به وقوع پيوسته واکنش نشان دهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز مي‌توانيد در طيف گوناگون و گسترده اي از حقايق غرق شويد، حقايقي که با ديگران مخالف کرده و تناقض دارند. شما احساس مي‌کنيد که مجبوريد حقيقت را از توده انبوهي از اطلاعات بيرون بکشيد، اما هروقت که فکر مي‌کنيد مي‌دانيد چه اتفاقي افتاده، همان لحظه مي‌فهميد که فکرتان اشتباه بوده است. حتي اگر نااميد شديد تسليم نشويد. به کار خود ادامه بدهيد، فقط فراموش نکنيد که براي شناختن واقعيت به زمان زيادي احتياج داريد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین مهر ماه

شما با گرفتاريها و مشکلات بيگانه نيستيد. روي هم رفته، درجستجوي تعادل و سازگاري بودن براي فرد متولد برج ميزان، يعني ماه مقياسها و پيمانه‌ها، امري طبيعي است. هم اکنون شما در تلاش هستيد که بر روي جزئيات زمان حال تکيه کرده و براي رفتن به مرحله بعدي به غريزه خود تکيه مي‌کنيد. اما پيدا کردن يک حد تعادل از آنچه شما حدس مي‌زديد مشکل تر است. صبور باشيد؛ فردا موفقيتهاي تازه تري به دست مي‌آوريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین آبان ماه

هم اکنون عضو يک گروه شدن، براي کار يا بازي، شايد کار خيلي آساني نباشد،  براي اينکه شما احساس مي‌کنيد در جمع آنها مثل يک بيگانه هستيد. درحقيقت شما فکر مي‌کنيد افراد ديگر زياد از ايده‌هاي شما استقبال نمي‌کنند، اما شما خودتان هم در اين عدم پذيرش نقش داريد. امکان دارد شما زماني که وظايف خودتان را توضيح مي‌داده ايد نتوانسته‌ايد به آن خوبي از عهده وظايفتان بر بياييد. نبايد حالت تدافعي داشته باشيد و به جاي اينکه منتظر بمانيد، نقش و مسئوليتهاي خود را براي خود و ديگران شفاف سازيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز امکان دارد شما بيش از اندازه روي ايده اي پافشاري کنيد، که اين موضوع آنقدرها هم که فکر مي‌کرديد برايتان خوب نيست. اگر شخصي با اطلاعات کافي بهتان پيشنهاد داد که فرضيه و يا ايده شما زياد هم خوب نيست، سعي نکنيد نقش سخنران و نصيحت کننده را بازي کنيد. در عوض سعي کنيد که از حرفهايي که خودتان مي‌زنيد درس بگيريد. اصلاح کردن يک بازي به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.


فال دی

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین دی ماه

امروز شما حتما بايد در محل کارتان در برنامه‌ها و خواسته‌هاي خود تغييراتي بدهيد، اين تغييرات مي‌تواند در زمينه شرايطي باشد که مرز بين موفقيت و شکست شما را تعيين مي‌کنند. گويا يک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ريزي‌هاي شما دخالت مي‌کند، اما اين دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نيست. فقط نبايد فراموش کنيد، که مشکلات کوچکي که هم اکنون با آنها روبرو شده ايد بازتاب مشکلات بزرگتري هستند که بعداً پيش رو خواهيد داشت.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما مي‌خواهيد ديگران باور داشته باشند که شما همه چيز را تحت کنترل خود داريد و کارهاي خيلي زيادي  از دستتان بر مي‌آيد. اما زياد از خودراضي نشويد، براي اينکه اعتماد به نفس بيش از اندازه نيز مي‌تواند مشکلات خودش را به همراه داشته باشد. بهترين کار اين است که با ديدي مثبت همراه با واقع بيني به آينده نگاه کنيد، اما خودتان را براي برنامه‌هايي که امروز و فردا به وقوع مي‌پيوندد نيز آماده کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 19 دی 1399 برای متولدین اسفند ماه

از انتظارات و توقعات بيش از اندازه اي که ديگران ازتان دارند اجتناب کنيد، واکنش و عکس العمل آنها نبايد برايتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادي که بهتان نزديک مي‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون مي‌خواهيد به خودتان توجه کنيد به رفتار افراد ديگر اعتراض نکنيد. امروز اگر مي‌خواهيد به درستي کارهايتان را انجام دهيد، فقط و فقط به خودتان تکيه کنيد  و روي پاي خود بايستيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...