خانه » فال روزانه 19 بهمن 1398

فال روزانه

فال روزانه 19 بهمن 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 19 بهمن 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز هر چيزي را که انتخاب کنيد باز چيز ديگري مي‌خواهيد!! اگر تصميم بگيريد که يک روز کامل را در خانه و با خانواده تان بگذرانيد، بعد مي‌گوييد: “اي کاش بيرون از خانه مي‌رفتم و با فعاليتهاي اجتماعي مشغول مي‌شدم”! اما اگر با رضايت دعوتي را بپذيريد، بعد مي‌گوييد که اي کاش در لحظه آخر قبول نکرده بودم! اگر شما بتوانيد يک بار تضادهاي احساسي دروني خود را قبول کنيد، آن وقت مهم نيست که چه کار مي‌کنيد يا به کجا مي‌رويد. خوشبختانه الان شما مي‌توانيد در هر مکاني رضايت کامل را بيابيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز احساس مي‌کنيد کسي که بهتان خيلي نزديک است جلوي شما را گرفته و بنابراين برايتان سخت است حقيقت واقعي گفته‌هاي او را متوجه بشويد. حالا شما وسوسه شده‌ايد به دوست يا فردي از اعضاي خانواده تان که بيش از اندازه مواظبتان است حمله کرده و با او دعوا کنيد!! اما اين کار يکي از راههاي غلبه کردن بر نااميدي تان است! سعي کنيد روش مثبتي پيدا کرده و استقلال خود را نشان بدهيد. اجازه ندهيد به خاطر اينکه مي‌خواهيد به سادگي در برابر موضع خود ايستادگي کنيد، کسي شما را گناهکار و مقصر بداند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما مي‌خواهيد ترسها و نگراني‌هاي خود را در برابر مسائل مالي آشکار سازيد و مي‌خواهيد بدانيد که آنها واقعي اند و يا فقط زاده فکر و خيالتان هستند. شما دوست نداريد ديگران در موردتان قضاوت کنند، بنابراين سعي مي‌کنيد عصبانيت خود را مخفي نگه داريد. البته دوستان و خانواده تان حس مي‌کنند که شما مشکلي داريد، اما آن را به زبان نمي‌آورند؛ براي اينکه مي‌دانند اين شرايط شما موقتي است. شما مجبور نيستيد تمام جزئيات را براي آنها شرح دهيد، اما اگر از نگراني‌هايتان بهشان بگوييد، اين کارتان باعث مي‌شود کمکهايي را دريافت کنيد که انتظارش را نداشتيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز ديگران شما را سرحال تر از آن چيزي مي‌بينند که واقعا هستيد، اما حتي اگر افراد ديگر هم نتوانند، شما مي‌توانيد با احساسات خود راحت کنار بياييد. به جاي اينکه اجازه بدهيد نگراني‌هايتان مشکلات و مسائل بي اهميتي را ايجاد کنند، به دوستاننتان بگوييد که حالتان خوب است و ازشان بخواهيد بهتان اجازه دهند فضايي را که براي ادامه دادن تجربيات و کارهايتان بدان نيازمنديد را ايجاد کنيد. وقتي که آماده شديد آن موقع مي‌توانيد قصه خود را براي هر کسي که بهش اطمينان داريد تعريف کنيد!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین مرداد ماه

از انتظارات و توقعات بيش از اندازه‌اي که ديگران ازتان دارند اجتناب کنيد، واکنش و عکس العمل آنها نبايد برايتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادي که بهتان نزديک مي‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون مي‌خواهيد به خودتان توجه کنيد به رفتار آنها ديگر اعتراض نکنيد. امروز اگر مي‌خواهيد به درستي کارهايتان را انجام دهيد، فقط و فقط به خودتان تکيه کنيد  و روي پاي خود بايستيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز قادر هستيد از نظر احساسي و حمايتهاي عاطفي روي دوستانتان حساب کنيد، اما از آنها توقع بيش از اندازه نداشته باشيد، وگرنه مايوس خواهيد شد! خوشبختانه شما مجبور نيستيد هر خواسته تان را دوبار تکرار کنيد؛ فقط براي مطرح کردن نگراني‌هايتان نيازمند توجه و حمايت کافي هستيد تا بتوانيد از شرايط سختي که در آن قرار داريد بيرون بياييد. در حاليکه در جستجوي راه حلي براي مشکلتان مي‌گرديد به دنبال کمال نباشيد. شما هميشه مي‌توانيد به عقب برگرديد و بعدا به جزئيات کارتان رسيدگي کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین مهر ماه

امروز حتي اگر مجبور باشيد که به مسائل مربوط به خانه رسيدگي کنيد، به راحتي در برابر فرصتهايي که پيش رويتان داريد هيجان زده مي‌شويد! پس وقتتان را هدر ندهيد، اگر عجله داريد کارهاتان را خيلي زود و اول روز انجام دهيد، آن وقت به اندازه کافي زمان داريد که کارهاي جالب و لذت بخشي را انجام دهيد. کار و تفريح هر دو بايد متعادل باشد، اما در آخر هفته برگ برنده براي بازي و تفريح است!! پس آن را از دست ندهيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین آبان ماه

امروز شما حتما بايد در محل کارتان در برنامه‌ها و خواسته‌هاي خود تغييراتي بدهيد، اين تغييرات مي‌تواند در زمينه شرايطي باشد که مرز بين موفقيت و شکست شما را تعيين مي‌کنند. گويا يک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ريزي‌هاي شما دخالت مي‌کند، اما اين دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نيست. فقط نبايد فراموش کنيد، که مشکلات کوچکي که هم اکنون با آنها روبرو شده ايد بازتاب مشکلات بزرگتري هستند که بعداً پيش رو خواهيد داشت.


فال آذر

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین آذر ماه

شايد فکر کردن منطقي بهتان جوابي را بدهد، اما صداي درونتان چيز ديگري را مي‌گويد! به جاي اينکه براي فهميدن اتفاقات روي داده در دور و برتان تفاوتهاي اين دو نگرش را حل کنيد، سعي کنيد فقط از هر دوي آنها آگاهي داشته باشيد. حتي اگر براي تصميم گيري از طرف يک نفر ديگر تحت فشار قرار گرفتيد، تنها چيزي که لازم است بهش بگوييد اين است که هنوز براي تصميم گيري آمادگي نداريد. در روز دوشنبه بعد از کسوف ماه کامل شما به جوابتان خواهيد رسيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین دی ماه

شما معمولا وظايف و مسئوليتهاي را با جديت انجام مي‌دهيد، اما امروز طوري کار مي‌کنيد که به نظر اطرافيانتان فرد بي‌مسئوليتي جلوه مي‌کنيد! حتي اگر ترجيح مي‌دهيد که کاري کاملا متفاوت از کارهايي که وعده انجامش را داده بوديد انجام دهيد، اما نمي‌توانيد از اين شرايطي که خودتان به وجود آورده ايد بيرون بياييد. اگر آرزوهايتان را بيان کنيد ممکن است نااميد شويد، اما اين دوران نيز مي‌گذرد! صبور باشيد؛ براي انجام دادن کارهايي که دوست داريد فرصتي نصيبتان خواهد شد، اما الان نمي‌توانيد آن کارها را بکنيد!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین بهمن ماه

کار کردن داخل خانه شايد به نظر شما جالب نباشد و برايتان روز عالي را به همراه نداشته باشد، اما اگر يک بار پروژه اي را داخل خانه تمام کرديد بسيار لذت خواهيد برد و به خودتان افتخار مي‌کنيد! پس وقت را تلف نکنيد، چراکه اگر کاري را به فردا موکول کنيد انجام دادن آن کار سخت تر خواهد شد. اگر در مورد وظايفي که قبول کرده‌ايد جدي عمل کنيد، در حاليکه فردا براي تفريح خانه تان را ترک مي‌کنيد و مي‌بينيد که در دوره زماني کوتاه مدت چه مقدار کار کرده‌ايد خودتان هم شگفت زده خواهيد شد!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 19 بهمن 1398 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز خيلي فکر و خيال مي‌کنيد و هيچ کس ديگري به اندازه شما در خيال و رويا به سر نمي‌برد! شما نمي‌دانيد چه کار کنيد!؟ وقتتان را با خانواده تان بگذرانيد، با دوستانتان خوش باشيد و يا فقط به کارهاي خودتان برسيد. تمام اين افکار در ذهن شما هستند! اما لزومي‌ ندارد براي روياپردازي‌هايتان محدوديتي قائل شويد و حتي لازم نيست با کسي در موردش حرف بزنيد. شما قادر هستيد در ذهن خودتان به هر جا که خواستيد سفر کنيد و هرجا که هستيد خوش بگذرانيد!


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...