خانه » فال روزانه 19 اسفند 1398

فال روزانه

فال روزانه 19 اسفند 1398

فال روزانه


2
(4)

فال روزانه آنلاین 19 اسفند 1398

فال فروردین

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین فروردین ماه

تمام چيزهاي خوب و جالب در حال تمام شدن هستند!! حالا مهماني به پايان رسيده و شما بايد در مورد کاري که پيش رويتان داريد جدي باشيد. اگر تا حالا از مسائل غير قابل اجتناب شانه خالي کرديد، امروز پنجره‌هاي طفره رفتن به طرز دردناکي روي انگشت‌هاي شما بسته مي‌شود!! ديگر زمان عذر و بهانه آوردن به سر رسيده است. از حرف زدن دست بکشيد و بدون به تاخير انداختن کارتان را شروع کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوستان و يا همکارانتان با تغيير دادن نگرشتان به شما کمک مي‌کنند، چرا که آنها به سمت جدي تر شدن گرايش پيدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اينکه احساس تنهايي کنيد در مورد کارتان جدي تر مي‌شويد. اگر کمک ديگري لازم داريد ازشان بخواهيد تا از شما به خاطر بيشتر موثر بودن حمايت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما ياري برسانند!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین خرداد ماه

امروز اوضاع شما خيلي پپيچيده است چرا که مي‌دانيد بايد به وظايف اجتماعي تان برسيد و به طور کامل روي کارتان تمرکز کنيد. اما شما خيلي راحت نمي‌توانيد نه بگوييد، به خصوص اگر فرصت وقت گذراني با دوستانتان را داشته باشيد. متاسفانه حالا مسئوليت پذيري بر تفريح کردن و خوشي ارجحيت دارد. پس تفريح و بازي را به روز ديگري موکول کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین تیر ماه

شما امروز بايد نيازهايتان را براي کساني که در محل کارتان هستند توضيح دهيد، درغير اين صورت قادر نخواهيد بود به چيزهايي که مي‌خواهيد برسيد. مراقب باشيد!! به خاطر اينکه وقتي در حال کار کردن هستيد، ملحق شدن به مردم ديگر وسوسه برانگيز است. درعوض شما بايد در تمام تعاملات و برخوردهايتان رفتار و سلوک حرفه‌اي خود را حفظ کنيد. اگر حد و حدودي را مشخص کرده و به آنها هم اجازه دهيد فاصله‌اي که نياز دارند را بين خود و شما ايجاد کنند آنها نيز خوشحال ترخواهند شد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین مرداد ماه

حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومين خانه از “ارزشهاي خود” مي‌شود، شما بايد نفسي از روي آرامش بکشيد! باوجود اينکه شما الان که روزهاي سخت‌تان را پشت سر گذاشته ايد و ديگر احساس آسيب پذيري نمي‌کنيد، اما هنوز براي تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد برويد. به عنوان مثال دادن يک ساختار جديد براي يک ايده خيلي مفيدتر از از اين است که کاملا ديدگاه خود را عوض کنيد. شما قبلا اولين قدمتان را برداشته ايد، حالا فقط بايد مسير بعدي خود را پيدا کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین شهریور ماه

با ورود ماه به نشانه سخت کوش شما فرصتي نصيبتان شده است که مسئوليت پذيري خود را به همکارانتان نشان دهيد. اما اين فرصتي براي مقايسه و انتخاب دنيايي که پشت سر گذاشته ايد و آينده‌اي که انتظارتان را مي‌کشد نيست. اين فرصت بودن در زمان حال و پذيرفتن اتفاقات روي داده است. اگر يک بار احساسات غلط و نادرست خود را تغير دهيد، آن وقت آزاد خواهيد بود که به روشهاي جديد نظر خود را ابراز کنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین مهر ماه

شما امروز احساس مي‌کنيد زندگي تان بيشتر از قبل پيچيده شده و به هيچ روشي نمي‌توانيد به رضايت برسيد. ولي يادتان باشد اين به خاطر شما و يا شانس بدتان نيست! اگر شما بتوانيد نگرش خود را تغيير داده و مثبت تر فکر کنيد، خودتان هم از اينکه چه قدر سريع زندگي تان به شکل قبل برمي‌گردد، شگفت زده مي‌شويد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین آبان ماه

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خيلي سخت گير شده ايد، اما حالا گرفتن تصميم بدون استرس وارد کردن به خودتان خيلي راحت تر است. حتي اگر تصميم گرفتيد که وارد فعاليت‌هاي اجتماعي نشويد، مي‌توانيد بدون اينکه به مشکلي بربخوريد اشتباهات‌تان را جبران کنيد. نگران اين نباشيد که ديگران چه فکري مي‌کنند. شما براي دنبال کردن مسير و هدف زندگي تان به تشويق‌هاي افراد ديگر نيازي نداريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین آذر ماه

شما امروز مسئوليت‌هاي بخصوصي داريد که بايد بهشان رسيدگي کنيد، حالا چه آنها را دوست داشته باشيد چه نداشته باشيد!! اين مي‌تواند درسي هم براي شما باشد، چرا که شما نمي‌توانيد اجازه دهيد نيازهايتان جايگاه کاري و اجتماعي تان را تحت الشعاع قرار دهد. شما وقتي که بفهميد بعضي از همکارانتان اصلا نمي‌خواهند چيزي در مورد شما بدانند و فقط دوست دارند کار خودتان را انجام دهيد خيلي ناراحت و افسرده خواهيد شد. پس قبل از اينکه حوادث شيرين مربوط به آينده را خراب کنيد، وظايفتان را سريع انجام دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین دی ماه

امروز صرفا قصد و نيت شما حرف اول را مي‌زند. يک بار که آستين‌هايتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنيد، خيلي راحت مي‌توانيد حرف‌هايتان را عملي کنيد. باوجود اين شما مورد آزمايش هم قرار مي‌گيريد. آيا شما انقدر به خودتان اطمينان داريد که از تصميمي که جديدا گرفته ايد دفاع کنيد؟! خوشبختانه بهرام يعني سياره بختتان به نفع شما مبارزه مي‌کند. قوي باشيد؛ شما به پيروزي نهايي نزديک شده ايد!!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین بهمن ماه

اگرچه شما آماده شده ايد که از کارهايي که الان پيش رو داريد کناره گيري کرده و کار جديدي را شروع کنيد، اما بايد بدانيد كه فعلا بهتر است دست نگه داريد. و عجيب است که الان از درگير شدن با پروسه اجتماعي حساس بيشتر از درگير شدن با کارهاي خودتان دلزده نمي‌شويد. براي رسيدن به اهداف بلند مدتان عزمتان را جزم کنيد؛ چراکه اين کار بهتان کمک مي‌کند ديدگاه‌هاي مناسب‌تان را حفظ کنيد. تمرکز کردن روي آينده شما را قادر مي‌سازد انرژي تان را براي وقتهايي که بيشترين نياز را بهش داريد ذخيره کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 19 اسفند 1398 برای متولدین اسفند ماه

امروز ماه در هفتمين خانه تان يعني خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک مي‌کند يک ليست از عيب و ايرادهاي همسر، نامزد و يا نزديک ترين دوستتان تهيه کنيد. يا شايد هم حالا که هيچ کس نمي‌تواند در مورد نيازهايتان بهتان کمک کنيد، بيش از اندازه عيب جو شده‌ايد. آنقدر به ديگران سخت نگيريد؛ باور کنيد مشکل اصلا از آنها نيست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت‌تان در مورد خود است. انتقادهاي تند و تيز شما که براي تجزيه و تحليل کردن ديگران و خود به کار مي‌بريد به جز آزار و اذيت چيز ديگري به همراه ندارد و کمکي بهتان نمي‌کند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 2 / 5. تعداد آرا : 4

هنوز کسی رای نداده...