خانه » فال روزانه 18 مهر 1399

فال روزانه

فال روزانه 18 مهر 1399

فال روزانه


4.6
(64)

فال روزانه آنلاین 18 مهر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز گفتگو با ديگران شما را به جاهايي مي‌كشاند كه خودتان اصلاً انتظارش را نداريد، ولي بايد دوست داشته باشيد كه پايتان را از مرزهاي خود فراتر بگذاريد. از نظر تئوري اين كار بايد برايتان آسان باشد، چراكه شما هميشه از ايده‌هاي جديد استقبال مي‌كنيد، ولي حالا وقتي كه مي‌بينيد با موقعيت جديد خود آشنايي نداريد احساس ترس مي‌كنيد. شما بايد خودتان را به اين جريان بسپاريد، اگر بخواهيد مقاومت كنيد اوضاع بدترمي‌شود.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه شما فرد آينده نگري هستيد، اما ظاهراً نمي‌توانيد از وقت‌هاي آزاد خود استفاده كرده و به مسافرت يا پيك نيك برويد. شايد الان وقت اين فرا رسيده كه بفهميد ديگران مي‌توانند براي مدتي بدون شما و به تنهايي خودشان از پس كارها بربيايند. حتي اگر براي اين كار مجبور شويد با يكي از همكارانتان بحثي جدي داشته باشيد، بدانيد كه اگر فقط يك بار بهشان بگوييد كه نياز به استراحت داريد مي‌توانيد نظر موافق آنها را جلب كنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین خرداد ماه

هم اكنون راه‌هاي خيلي زيادي براي خلاقيت وجود دارد و اين امكان براي شما به وجود آمده كه برخي از اين روش‌ها را امتحان كنيد. امروز تلاش شما براي متفاوت بودن بهتان كمك مي‌كند تا در جمع بدرخشيد، چرا كه شما به روش‌هاي مختلفي ايده‌هاي خود را مطرح مي‌كنيد. اما اگر ديگران فكر كنند يكي از ايده‌هاي شما باز همه بهتر است شما به دردسر خواهيد افتاد، چرا كه آن وقت از شما مي‌خواهند روي همان يك ايده تمركز كنيد. خوشبختانه شما توانايي اين را داريد كه حرف خود را به كرسي بنشانيد و همين توانايي اجازه تغيير كردن را به شما مي‌دهد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین تیر ماه

اگرچه شما با وابستگي‌ها و تعلقات عاطفي آشنايي كامل داريد، ولي امروز اين وابستگي شما را به مسيري كاملاً متفاوت مي‌كشاند. شما فهميده‌ايد كه حساسيت شديدتان عملي خوب و قابل تحسين است، چرا كه به دليل مهرباني تان نمي‌توانيد نسبت به ناراحتي‌هاي افراد ديگر بي اعتنا باشيد. اگر شما قبول كنيد كه نبايد انتظار تلافي و جبران داشت، آنوقت به اين افراد ياد مي‌دهيد كه چگونه نوع تازه‌اي از دوست داشتن را تجربه كنند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز وقت اين رسيده كه از انزوا بيرون بياييد. امروز شما به راحتي مي‌توانيد خودتان را با دوست‌هايتان سرگرم كنيد، چراكه احساس مي‌كنيد از نظر احساسي تامين هستيد. اگر شما جرات و شهامت تغيير كردن را داشته باشيد، ابراز كردن نظريات‌تان شما را در مسير غير قابل پيش بيني‌اي قرار مي‌دهد. ارتباط برقرار كردن كليدي است كه درهاي عشق و دوست داشتن را به رويتان مي‌گشايد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین شهریور ماه

امروز توجه كردن به جزئيات زندگي روزانه برايتان در اولويت قرار دارد، كه البته كاري غير معمول و خارج از كارهاي روزانه تان نيست. البته فعاليت‌هاي روزانه شما اين روزها شبيه به هم و شبيه روزهاي قبلي نيست، چراكه شما دنبال راه‌هاي جديدي هستيد كه خستگي ناشي از يكنواختي را از تنتان بيرون كنيد. از تغيير دادن زندگ خود نترسيد، چراكه احساس شادابي كه بعد از آن حاصل مي‌كنيد، مهم تر از هر ترس و تغييري است.


فال مهر

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین مهر ماه

شما هميشه با رضايت خاطر مسائل پيچيده‌اي كه احساسات شما را تحت تاثير مي‌گذارند را مي‌پذيريد، اما امروز بيشتر از هميشه مشتاق خطر كردن هستيد. درحاليكه به فكر امنيت خود نيز هستيد، اعتراف كردن به رفتارهاي حاكي از نافرماني تان مي‌تواند باعث راحتي و آسايش خاطر شما شود. اين سخن بدين معني نيست كه حالا دنبال امنيت و مكان‌هاي امن باشيد، بلكه بايد به منظور داشتن تجربه اي به ياد ماندني ريسك كردن را بپذيريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز جريان هواي شديدي از سوي خورشيد به سمت پلوتو يعني سياره بخت شما مي‌آيد و شما با حس‌هايي كه تا بحال برايتان پوشيده بود آشنا مي‌شويد و يا بخشي از وجودتان را كه به فراموشي سپرده بوديد دوباره آشكار مي‌شود. اگر نتوانيد در مورد اين حس‌هاي جديد خود با كسي صحبت كنيد اصلاً اهميتي ندارد. الان چيزي كه مهم است ميل و علاقه تان براي رفتن به سفري دور و دراز به تنهايي و فقط مخصوص به خودتان است.


فال آذر

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز شما سرتان خيلي شلوغ است، ولي بيشتر ترجيح مي‌دهيد استراحت كنيد. اولين حركت و كشش شما به سوي تفريح و خوشي متمايل است، اما شما به صرافت مي‌دانيد كه چيزهاي وسوسه كننده به روش‌هاي گوناگون شما را در بوته آزمايش قرار مي‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسليم نشويد؛ در عوض به سراغ كارهايتان كه روي هم تلنبار شده برويد.


فال دی

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز فوايد داشتن دوستاني كه شما و شغلتان را حمايت مي‌كنند را درك خواهيد كرد. امروز وقتي يكي از همكاران بدون هيچ چشم داشتي كار خودش را رها مي‌كند تا به شما كمك كند حسابي شگفت زده خواهيد شد! به جاي اينكه تظاهر كنيد خودتان مي‌توانيد همه كارها را انجام دهيد و به جاي فاصله گرفتن از او با مهرباني و با لبخندي بر روي لب كمك او را قبول كنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر امروز شما نسبت به قبل بي حوصله‌تر شده‌ايد نگراني به خود راه ندهيد، براي اينكه اين موضوع وقتي كه ماه به نشانه شما بازمي‌گردد نمونه بارزي است. نسبت به احساس‌هايتان آگاهي داشته باشيد، با وجود اين اينگونه به نظر مي‌رسد كه شما نسبت به آنچه كه در پيرامون‌تان اتفاق مي‌افتد بي‌اهميت هستيد. ممكن است قادر نباشيد حوادث بيروني را اصلاح كنيد، اما مطمئناً بر روي عكس العمل‌هاي خودتان كنترل كافي داريد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 18 مهر 1399 برای متولدین اسفند ماه

اگرچه امروز روياهاي شما كاملاً غيرواقعي هستند، ولي شما دوست نداريد از آنها دست بكشيد. درحقيقت شما خيلي هيجان زده شده‌ايد. شما خودتان فكر مي‌كنيد كه روياهايتان كاملاً واضح و روشند، اما در حيقيت از تاثيراتي كه ديگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع نداريد. باوجود اين هروقت كه با طرفداران خود صحبت مي‌كنيد و نظر آنها را مي‌پرسيد حتماً به حرفشان هم گوش بدهيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...