خانه » فال روزانه 18 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 18 مرداد 1399

فال روزانه


4.5
(66)

فال روزانه آنلاین 18 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز بهرام- يعني سياره بخت شما- در حاليكه با نپتون تاريك روبرو مي‌شود خبرهاي زيادي را از ابعاد ديگري دريافت مي‌كند، به خاطر همين است كه مي‌تواند با دوز و كلك شما را به سوي احساساتي كه فراموششان كرده بوديد سوق بدهد. شما هنوز هم به خاطر تغيير و تحولي كه ديروز در روابط دوستانه‌تان به وجود آمد ناراحتيد، اما خيلي هم بهش فكر نمي‌كنيد و نگران نيستيد. تمركز داشتن در محل كار بر روي فعاليتهاي خاص ايده خيلي خوبي است، اما اگر اين كار تبديل به عادت بشود مخالفت ديگران را عليه شما برخواهد انگيخت. اگر شما احساس صميميت نمي‌كنيد پس الكي تظاهر نكنيد!


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما هنوز نتوانسته‌ايد خط مشي درستي كه در محل كارتان ضروري به نظر مي‌رسد را به دست بياوريد. مثل اينكه رئيس شما در شغلش ناموفق بوده است و به شما نيز توجهي نمي‌كند. اما شما جدا از ديگران و در محيطي تنها كار نمي‌كنيد، بنابراين اگر بدانيد كه ديگران چه انتظاراتي از شما دارند بهتر كار خواهيد كرد. با همه اين احوال نااميد نشويد، چون كه شايد اطلاعات معتبر وموثق به اندازه‌اي كه شما فكر مي كرديد در دسترس همگان نباشد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما با وضعيتهاي معماگونه و ضد نقيض آشنايي كامل داريد، با اين حال امروز با يك معماي غير قابل حل روبرو شده‌ايد. هرقدر كه بيشتر در مورد اين موضوع تحقيق و جستجو مي‌كنيد، كمتر مي‌يابيد!! شايد شما در جستجوي اين هستيد كه به كمك يكي از دوستان خيلي صميميتان و يا يكي از اعضاي خانواده‌تان  با ديدگاه‌هاي جديد آشنا بشويد، اما در نهايت آنها فقط شما را به اشتباه مي اندازند. پس فقط به صداي درونتان گوش دهيد- حتي اگر به هيجان نيامديد- حتماً اين كار را بكنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز شما از ديد احساسي خوب كار كرده‌ايد، اما اگر منظور خود را روشن بيان نكنيد نتيجه معكوس خواهيد گرفت. احتمالاتي كه شما را آشفته تر از هميشه كرده‌اند و شايد حتي نتوانيدآنها را تشخيص بدهيد، مشكل را پيچيده‌تر مي‌كنند. پس جلو برويد و اجازه بدهيد ديگران بفهمند شما چه نيازهايي داريد، اما به خاطر اينكه به هدفتان برسيد عملكردهاي خود را از آنها مخفي نكنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

حالا كه در اواسط ماه تابستاني مرداد هستيم، زندگي شما بايد پر جنب و جوش تر شده باشد، اما در وراي ظاهر خوب و شاد زندگي چيز ديگري نهفته است. اگر شما به خاطر اينكه عشقي در زندگيتان نداريد ناراحت هستيد، نبايد با تأسف خوردن و غصه خوردن انرژي‌تان را تلف كنيد. شما براي اينكه بتوانيد بعد از اين شادتر زندگي كنيد، نبايد به دنبال فردي مشابه و با خصوصيات اخلاقي شبيه به خود باشيد. بلكه شما بايد ياد بگيريد، حتي مواقعي كه طرف مقابلتان آنطور كه شما دوست داريد تأييدتان نمي‌كند، باز هم عشق خود را ابراز كنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

برج فلكي سنبله به همراه سه سياره ديگر دست به يكي كرده‌اند تا زندگي شما را به هم بريزند. بهرام مدعي- يكي از سياره هايي كه در نشانه شما قرار دارد- از طرف نپوتون فضايي مورد بي توجهي قرار مي گيرد و در عين حال تا زماني كه شما شك و ترديد به خودتان راه بدهيد، اين سياره هم باعث كمتر شدن ايمان و اعتقاد شما مي شود. ولي اگر از اين اتفاق درس عبرت گرفته و برنامه‌هايتان را اصلاح كنيد، مي توانيد تغيير كرده و انرژي هاي مثبت را جذب كنيد. اگر در تصميم گيري ترديد داريد، به خاطر پيدا كردن راه حل مناسب خيلي به ذهنتان فشار نياوريد. تنها كاري كه مي توانيد بكنيد اين است كه اين كار را به فردا موكول كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

به خاطر دوستانتان و طرز فكرشان راجع به خود ناراحت نشويد. هم اكنون نيز به خاطر اعتماد به نفس زيادتان، قضاوتهاي شما از قضاوتهاي افراد ديگر اهميت بيشتري دارند. هنوز بايد وقتي در حال تفسير كردن حقايق هستيد حواس خود راجمع كنيد، به خاطر اينكه شما به راحتي حقايق را اشتباهي تفسير كرده و احساستان باعث گمراهيتان مي شود. با از بن بردن صداهاي فرعي در حين صحبت كردن نحوه بيان خود را واضح تر سازيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

شما امروز با يك نفر آشنا شده ايد كه كاملاً حواستان را پرت كرده، تمام قواعد معمول و عرفي را در هم شكسته و شما را كاملاً از انزوا خارج كرده است. توانايي خاص به وجود آوردن و خلق كردن چيزهاي جديد و متفاوت، حتي اگر موضوعاتي غيرطبيعي به نظر برسند، موضوعاتي هستند كه شما دوست داريد در مورد آنها با دوست جديد خود صحبت كنيد. هر قدر كه شما بيشتر در مورد افكارتان صحبت مي‌كنيد، راه حل هاي خيلي خوبي براي مشكلاتتان كشف مي‌كنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز شما خيلي رويايي فكر مي‌كنيد، گويي كه درون ابرها زندگي مي‌كنيد! و چون حرف و عمل شما يكي نيست ديگران هم زياد انگيزه ندارند كه شما را به زندگي واقعي خود برگردانند. به نظر شما روياپردازي كردن راهي براي دور شدن از مشكلات جديدتان است، اما رويا پردازي كردن ابداً اين مشكلاتات را حل نمي كند. با كار كردن و در زمان حال زندگي كردن راحت‌تر مي‌توانيد مشكلات خود را حل كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

امروز حتي بهترين برنامه‌ريزي‌ها نيز نمي‌تواند موفقيت شما را تضمين كند، ولي با همه اين احوال خودتان را نگران نكنيد. به خاطر اينكه به اهدافتان نرسيده‌ايد انقدر از خود انتقاد نكنيد، بلكه سعي كنيد بي دقتي‌هاي خود را برطرف كنيد. به جاي اينكه به دنبال پيدا كردن مسيري مستقيم باشيد حتي مي‌توانيد از مسير خود نيز منحرف بشويد. لذت واقعي در رسيدن به هدف خلاصه نمي شود؛ بلكه مربوط به مسيري مي‌شود كه شما براي رسيدن به آن هدف مي‌پيماييد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما هيچ وقت با يك جواب ساده راضي نمي شويد و هميشه دوست داريد كه بيشتر بدانيد. اما اگر به اين نتيجه برسيد كه دقيقاً فهميده‌ايد به دنبال چه چيزي هستيد، شايد نارضايتي‌تان كمتر بشود. فراموش نكنيد وقتي كه شما وارد قلمرو احساسي خود مي‌شويد، در حاليكه به حوادثي كه پيرامونتان اتفاق مي‌افتد توجه مي‌كنيد، مي‌توانيد ظاهر اطمينان بخش خود را نيز حفظ كنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 18 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز سياره بخت شما، يعني نپتون به كمك بهرام شجاع  جان تازه اي مي‌گيرد، و شما نيز وسوسه مي‌شويد كه تفكرات خود را به واقعيت تبديل كنيد. حتي اگر در شروع كار يكي دوتا اشتباه هم داشتيد ولي باز هم تسليم نشويد. برنامه‌ريزي‌هاي اوليه شما ممكن است خوب عمل نكنند، اما اگر شما هم انعطاف پذير باشيد و هم سرسختي خود را حفظ كنيد، مي‌توانيد موفق شويد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 66

هنوز کسی رای نداده...