خانه » فال روزانه 18 بهمن 1399

فال روزانه

فال روزانه 18 بهمن 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 18 بهمن 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین فروردین ماه

اگر ديروز روز بسيار بدي را گذرانده‌ايد يا ديشب اصلا نتوانستيد خوب بخوابيد  و شب آرامي‌نداشتيد خيالتان راحت باشد؛ امروز اوضاع بهتر خواهد شد. به هر حال امروز روزي است که شما مي‌توانيد با احساسات تان کنار بياييد؛ به خاطر اينکه اين بهترين کاري است که مي‌توانيد بکنيد؛ چرا که اگر آنها را انکار کنيد در موقعيت بدي قرار خواهيد گرفت. از شرايط سخت و دشوار فقط به اين خاطر که موقعيت ناجوري است فرار نکنيد. از شجاعت ذاتي خود مطمئن شويد و بعد از اينکه احساسات تان سد راه تان شدند آنها را مديريت کنيد؛ پس صبر نکنيد تا اوضاع بهتر شود؛ حرکت کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز قادر هستيد درعالم رويا از سرزمين هايي ديدن کنيد که هرگز در عالم واقعيت آنها را مشاهده نکرده‌ايد. تفاوت بين دنياي دروني و بيروني شما باعث مي‌شود که اين روزها دچار آشفتگي و پريشاني شويد و شما زماني مي‌توانيد وظايف تان را به خوبي انجام دهيد که زندگي تان دچار آشفتگي و پيچيدگي کمتري باشد. به هر حال بهترين کاري که مي‌توانيد بکنيد اين است که به زور تلاش نکنيد تا اين دو واقعيت زندگي تان را ناديده بگيريد. سعي کنيد آنها را با هم بپذيريد. اگر بتوانيد براحتي بر احساسات خود کنترل داشته باشيد، روزتان بسيار زيبا و جذاب خواهد شد. پس سعي نکنيد تا احساسات خود را بر مبناي اتفاقاتي که معلوم نيست بيفتد يا نه، بنا کنيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما از انجام دادن کارهايي را که پشت سر هم برايتان بوجود مي‌آيند خسته شده‌ايد، خوشبختانه، با تمرکز به روي اهداف بلند مدت خود مي‌توانيد قدر و ارزش لحظه حال را دريابيد. اما اين کار مي‌تواند يک سياست کاملا ماهرانه و در عين حال فريبنده باشد چرا که درست نيست که آنچه اکنون اتفاق مي‌افتد را ناديده بگيريد. بين کارهاي که الان در دست انجام داريد و کارهايي که قبلا شروع کرده بوديد تعادل برقرار کنيد و اگر طرحي به سرانجام نرسيد آن را براي مدتي رها کنيد تا بعدا سر فرصت به آن بپردازيد. بهترين کار براي پيشبرد کارهايتان اين است که به موقعيت‌هاي موجود واکنش نشان دهيد و مطئمئن باشيد که به هدف تان خواهيد رسيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین تیر ماه

بازگشت ماه به نشان حساس شما بدون شک مي‌تواند تمام روياهاي شما را به واقعيت تبديل کند، اما نيازي نيست که شما کار خود را رها کنيد. شما مي‌دانيد که کمبود اعتماد به نفس شما از ترس‌هاي قديمي‌تان سرچشمه مي‌گيرد و ربطي به اوضاع و احوال کنوني شما ندارد ولي خاطر جمع باشيد که همه چيز براحتي حل خواهد شد. اگر شما براي کنترل کارها و اوضاعتان درگير هستيد، اين پيچيدگي بايد کمي حل شود و به جاي پناه بردن به احساسات تان آنها را رها کنيد و بگذاريد به حال خود شان باشند.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز پشت آن لبخندي که بر چهره داريد مشکلي را پنهان کرده‌ايد و مايل نيستيد که احساسات واقعي تان را براي کسي آشکار کنيد. به نظر مي‌رسد نيازمند زمان بيشتري هستيد تا بتوانيد احساسات تان را با موقعيت هماهنگ سازيد. شما در خفا و پنهاني بهتر مي‌توانيد اجازه دهيد آنها دوره خود را بگذرانند و همه چيز به روال گذشته باز گردد. متاسفانه مجبوريد که تا زمانيکه به امور شخصي و دروني تان مي‌پردازيد به وظايف اجتماعي که داريد نيز عمل کنيد. شما به خوبي مي‌دانيد چه زماني بايد پيشرفت خود را به اطلاع ديگران برسانيد و آنها را در موفقيت خود سهيم کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است بعضي اوقات درباره زمان بندي که براي روز خود داريد مراقب و هوشيار باشيد اما بهر حال ممکن است بخواهيد اين شلوغي و آشفتگي را به پايان برسانيد. اگر زماني احساس کرديد که نياز داريد کمي‌خلوت کنيد و تنها باشيد کار دلخواه خود را انجام دهيد. مراقبت از روح و روان خود بسيار مهمتر از انجام وظايف اجتماعي است. اگر از خودتان مراقبت نکنيد ديگر چيزي نداريد که به ديگري پيشکش کنيد. پس مراقب خودتان باشيد!


فال مهر

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز بخواهيد از ديگران مواظبت کنيد، حتي ممکن است آرزو کنيد کاش شما تنها کسي بوديد که مي‌توانستيد ديگران را تربيت کنيد. بسيار سخت است که بخواهيد احساسات خود را کنار بگذاريد و کاري را که ديگران ازتان انتظار دارند را انجام دهيد، زماني که کاري را شروع مي‌کنيد مي‌بينيد راحت تر به نظر مي‌رسد. به خاطر اينکه شما به قدر کافي حساس هستيد که کاري را قبل از اينکه کسي از شما بخواهد انجام دهيد. فقط در اين فرايند و پيشرفت خود را فراموش نکنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز آرزوهاي بزرگي در سر داريد و خوش بيني ذاتي که هميشه همراه شما است باعث مي‌شود بتوانيد اهداف تان را به مرحله عمل برسانيد. البته شما نياز داريد که با انجام کارهاي لازم کنار بياييد. اما رفتار مثبت شما مي‌تواند بين شما و تمام مردم دنيا تفاوت ايجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشيد از اينکه مي‌بينيد در راهي که براي رسيدن به اهداف تان در پيش گرفته‌ايد به هيچ مانعي برخورد نمي‌کنيد متعجب خواهيد شد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین آذر ماه

اگر شما درگير مسئله مالي با ديگران هستيد امروز درصدد دفاع از موقعيت خود برمي‌آييد. خوشبختانه به نظر مي‌رسد اين درگيري تبديل به مشکل بزرگي نمي‌شود اما شما بايد به عمق ماجرا پي ببريد و از سطوح ظاهري آن بگذريد تا به عميق ترين معني آن دست يابيد. اگر اين کار را نکنيد، آتش زير خاکستر باقي مانده و بعدها دوباره شعله ور خواهد شد. به ياد داشته باشيد بهتر است که مشکلات الان خود را نشان دهند تا بعدا؛ زيرا اکنون زمان کافي براي حل آنها داريد!


فال دی

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین دی ماه

شما سعي مي‌کنيد که از ايجاد يک درام احساسي جلوگيري کنيد اما شايد الان ارزشي نداشته باشد که براي دوري از آن تلاشي بکنيد. اگر بتوانيد مقاومت دروني خود را پشت سر بگذاريد ممکن است از اينکه مي‌بينيد تغيير رفتار شما بسرعت نتيجه داده و پي آمد خوشايندي داشته است متعجب شويد. فقط به خاطر اينکه احساسات شخصي از نزديکان تان  فقط ظاهري است  و انسان دو رويي است ناراحت و آزرده نشويد ؛ به ياد داشته باشيد که اين مشکل شما نيست.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین بهمن ماه

به نظر مي‌رسد شما امروز با احساسات خود درگير شديدي داشته باشيد به خاطر اينکه به نظر مي‌رسد در گذشته زيادي ريسک کرده‌ايد. با اين وجود،‌ شما مي‌توانيد بوسيله آنچه که در ذهن داريد  در مسيرتان راهنمايي شويد. اگر نيازهاي شما برآورده نشدند شما ممکن است ترديد کنيد که آيا بهتر است آنها را داشته باشيد يا نه و اين آسيب پذيري شما را مي‌رساند. از کار به عنوان راهي براي فراموش کردن احساسات تان استفاده نکنيد. در نهايت، در تماس بودن با کارهاي ملايم و شيرين مي‌تواند احساس انزوا و گوشه گيري شما را کاهش دهد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است احساس کنيد که امروز بسيار سرزنده و شاد هستيد، اما الان مردد هستيد که‌ آيا ترس از پذيرفته نشدن را نشان بدهيد يا خير. به جاي اينکه در ميان عده زيادي از مردم وانمود کنيد که داراي اعتماد به نفس زيادي و در ميان آنها شاد و خرم هستيد، سعي کنيد زمان فراغت تان را با يکي دو تا از دوستان نزديک تان بگذرانيد. سر و صداي کمتر در محيط پيرامون تان باعث مي‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بيرون بيايد و شروع به بازي و تفريح کند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...