خانه » فال روزانه 18 اسفند 1399

فال روزانه

فال روزانه 18 اسفند 1399

فال روزانه


4.5
(63)

فال روزانه آنلاین 18 اسفند 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است سعي کنيد که امروز با يک فريب راحت خود را دلخوش کنيد اما واقعيت مي‌تواند بسرعت تمرکز شما را برگرداند و شمارا به شدت تکان داده تا از خيالات خام خود بيرون بياييد. اگر تا کنون در خيال پردازي‌هاي خود غرق بوده ايد الان ديگر اين راه برازنده‌اي براي ادامه زندگي نيست. از اشتباهات گذشته خود درس بگيريد. حتي اگر به شدت به زمين خورديد بلند شويد گرد و غبار را از خودتان بتکانيد و سعي کنيد رويکردديگري نسبت به زندگي داشته باشيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

روياهاي شما درباره زندگي حرفه اي تان ممکن است امروز از کنترل شما خارج شود. به نظر مي‌رسد اهداف شما در همين نزديکي‌ها قرار دارند و شما بزودي به آنها خواهيد رسيد. اما بعد اتفاقي پيش مي‌آيد که خودتان را متفاوت از هميشه مي‌بينيد. مثل اين است که روي الاکلنگ قرار داريد اما مطمئن باشيد که اوضاع هميشه اينگونه نمي‌ماند. و بعد از اين شما رويکرد ديگري نسبت به آن چيزهايي که مي‌خواهيد به آنها دست پيدا کنيد خواهيد داشت.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین خرداد ماه

سياره حاکم شما عطارد امروز به دنياي خيال انگيز وارد مي‌شود و باعث مي‌شود روح و روان شما بالاتر از حدو مرزهاي هميشگي برود. اکنون حتي مادي ترين افکار شما با پرده اي منقش به نظرهاي خلاقانه پيوند خورده است که شما را به سمت آينده اي بهتر راهنمايي مي‌کند و جالب اينجاست که شما واقعا مي‌فهميد که اگر واقعا مشتاق رسيدن به روياهايتان هستيد بايد بيش از اينها تصورات تان را جدي بگيريد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین تیر ماه

براي شما سخت است كه امروز دروني ترين افکار خود را با ديگران در ميان بگذاريد حتي اگر افکارتان خيلي آزاردهنده شده باشند و شما نياز داشته باشيد که آنها را از ذهن تان بيرون آورده و با ديگري تقسيم کنيد. ممکن است احساس کنيد مجبوريد که آنها را براي خودتان نگاه داريد زمانيکه مي‌بينيد آنهايي که اطراف شما هستند ممکن است خود واقعي شما را بعد از اين کار بشناسند. با ساکت ماندن کاري درست نمي‌شود. در عوض از کلمات براي گفتن داستاني که به اندازه کافي براي ديگران جذاب باشد استفاده کنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز کسي براي شما يک داستان بسيار بلند تعريف کند و شما اصلا متوجه اغراق کردن او نشويد. معمولا شما دروغگويي را دوست نداريد. اما موضوع اصلي اين است که شما چگونه مي‌توانيد عمدا خود را فريب دهيد تا داستان دروغي را باور کنيد. روياپردازي مهم است اما نکته لازم و ضروري اين است که بدانيد واقعيت چيست و خيال و رويا کجاست.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین شهریور ماه

با وجود اينکه شما ممکن است روي فعاليت‌هايي که مجبوريد براي پيشرفت شخصي خود انجام دهيد متمرکز هستيد اکنون وارد مرحله اي شده‌ايد که روابط تان در اولويت قرار گرفته است. ممکن است امروز صحبت کردن با يک دوست درباره تصورات شما کار دشواري باشد به خاطر اينکه شما در وهله اول بي‌اساس و سست ظاهر مي‌شويد. مقاوم باشيد؛ اگر شما استوار باشيد ديگران نيز شما را همانگونه مي‌بينند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین مهر ماه

ممکن است شما بدنبال عشق و يا همسر خود باشيد. اما خيلي هم آسان از اين افکار و احساسات خودخسته مي‌شويد. مخصوصا اگر هميشه به دنبال تنوع باشيد و آرزوي چيز جديدي داشته باشيد. به جاي اينکه سعي کنيد امروز همه چيز را تغيير دهيد سعي کنيد در روابط خود تغيير و تحولات کوچکي ايجاد کنيد. حتي يک تغيير کوچک مي‌تواند اثرات بزرگي در زندگي تان داشته باشد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین آبان ماه

احتمالا شما درست از اتفاقاتي که در خانه يا در ميان اعضاي خانواده تان مي‌افتد خبر نداريد. حتي شايد مشتاق آن نباشيد که بدانيد قضيه چيست به خاطر اينکه بعضي اوقات بهترين کار اين است که اوضاع را به حال خود رها کنيد تا خودشان حل شوند. اما ممکن است براي درگير شدن شما دير شده باشد. يکباره شما واکنش نشان مي‌دهيد و قادر نيستيد که ادعا کنيد چيز مهمي‌درباره اتفاقاتي که دارد مي‌افتد نمي‌دانيد. با صداقت واکنش نشان دهيد و با قلبي مطمئن براي آينده اي خوش قدم برداريد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین آذر ماه

ممکن است شما امروز مانند يک کاشف ظاهر شويد اما  نه به خاطر ظاهر و لباس؛ بلکه به خاطر رفتار شجاعانه و دليرانه تان! حس كنجكاوي شما بالاست و اشتياق شما براي هيجان قابل جلوگيري نيست. از کمي‌تفريح داشتن در اين راه نترسيد به خاطر اينکه ديگران نيمه ماجراجويانه شما را مي‌بينند. اشتياق شما امروز واگير دار است  پس مطمئن شويدو آن  را در اطراف تان پراکنده کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین دی ماه

برنامه ريزي کردن براي آينده احتمالا بارزترين کاري است که شما امروز انجام مي‌دهيد. با اين وجود شما ممکن است اجازه دهيد اکنون ديگران برنامه ريزي و مديريت کنند و  ترجيح مي‌دهيد خودتان بيشتر کارها را  انجام دهيد. متاسفانه براي تان سخت است که مثل مربي روي نيمکت و بيرون از ماجرا بنشينيد. پس مطمئن شويد که قادريد کارهاي بيشتري اکنون انجام دهيد زيرا شما وظيفه  داريد که يک مشاور باشيد به جاي اينکه يک مشارکت کننده فعال باشيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما تمام تلاش تان را براي كنار آمدن و تحمل كردن همه شرايط انجام داده ايد و اكنون احساس مي‌كنيد كه در رابطه با ناتواني خود براي انجام دادن همه كارها در آستانه سقوط هستيد. اكنون،  به هر حال،‌ به نظر مي‌رسد نوسانات در راه ديگري هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستيد. اكنون اولويت بخشي به كارهاي تان بسيار مهم است،‌ براي اينكه شما بدانيد چقدر مهم است كه پيش برويد و روي آنچه كه بعدها پيش مي‌آيد حركت كنيد. شما هميشه مي‌توانيد به عقب باز گرديد و شكست خود را جبران كرده و آن را بعدها انجام دهيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 18 اسفند 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز عطارد وارد نشان شما مي‌شود؛ و شما را به راهي رهنمون مي‌کند که به سمت روشن فکري و مثبت انديشي برويد. اما اين تغييرات فقط درباره موضوعات روحي و رواني نيست بلکه آنها درباره ايجاد يک زندگي روشن و عالي است که به شما معني ببخشد. براي شما فقط رويارويي با حقيقت کافي نيست شما همچنين مي‌خواهيد که بدانيد چرا اين افکار شما را به يک مسير تازه هدايت مي‌کنند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...