خانه » فال روزانه 18 اردیبهشت 1399

فال روزانه

فال روزانه 18 اردیبهشت 1399

فال روزانه


4.6
(60)

فال روزانه آنلاین 18 اردیبهشت 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز چاشني يک بمب هستيد چرا که ماه در نشان مستبد شما قرار گرفته و ممکن است به طور غيرعمد يک موقعيت ناخوشايند را به يک موقعيت کاملا بدتر تبديل سازد. خوشبختانه كمي خودآگاهي داشتن اکنون تاثير زيادي خواهد داشت و شما را قادر خواهد ساخت که به خاطر چيزي که زياد مهم نيست عصبي نشويد و از اين موقعيت ها اجتناب کنيد. اگر در موقعيتي قرار گرفتيد که بايد آنچه را که احساس مي کنيد بيان کنيد حداقل ديگران را به خاطر مشكلات اخيرتان مقصر ندانيد و آنها را سرزنش نکنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اينکه شما با شخصي سرو کار داريد که برنامه هاي بلندمدت اش در تضاد با عقايد شماست امروز قادر هستيد مسائل را از منظري نسبتا روشن تر ببينيد. به جاي اينکه اجازه دهيد تا نااميدي و ياس تبديل به يک معامله ناخوشايند شود مي فهميد که اين گرفتاري هاي اخير سرانجام خوبه خود حل خواهد شد. طبيعتا شما بايد با خودتان رو راست بمانيد اما متکي بودن به توانايي هاي دروني باعث مي شود در مقابل ناملايمات زندگي صبور بمانيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین خرداد ماه

درگيري و ستيز سختي که قبلا براي تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنيد که شخصي درست در مقابل شما کارهاي مخفيانه اي انجام مي دهد با اين حال هيچ کس متوجه آن نمي شود و آشکارا چيزي نمي گويد. بهترين کاري که مي توانيد بکنيد اين است که تا مي توانيد خوش بين باشيد حتي اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانايي ذاتي داريد که از گفتگويي که هيچ نفعي براي تان ندارد و فقط باعث آزار شما مي شود فرار کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین تیر ماه

بعضي اوقات تمايل ذاتي شما براي اينکه خودتان را کنترل کنيد و احساسات ناخوشايند خود را بيان نکنيد خيلي سخت است و نشان ندادن افکار منفي هميشه کار مناسبي است. اما بعضي اوقات شما براحتي آن را پس مي گيريد و منجر به رفتار انفعالي- پرخاشگرانه مي شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهيد تبديل به يک انفجار عاطفي خواهد شد.تمرين کنيد تا تبديل به يک مشاهده كننده شويد. تغييرات دروني خود را انکار نکنيد. در عوض؛ زمانيکه به چيزي پي برديد آن را با ديگران در ميان بگذاريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین مرداد ماه

از ديد شما وضعيت دشوار اخير ربطي به شما ندارد. به هر حال از ديد عوالم کيهاني هر کسي مي تواند نقش شما را در اين دنيا بازي کند. با وجود اينکه شما خالق اين نمايشنامه هستيد بازيگران در کار با شما احساس نارضايتي مي کنند.اما حتي اگر آنها امروز بدخلق و ناراحت باشند باز هم باعث مي شوند تا شما در مرکز توجه قرار بگيريد. برعهده گرفتن مسئوليت باعث مي شود تا احساسات ناآرام و دمدمي مزاج خود را تا حدي آرام کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز در محل کارتان شخصي زياد با شما خوب رفتار نکند اما با اين حال روز خوبي است و شما انرژي زيادي داريد که کارهايتان را به خوبي انجام دهيد. نيازي نيست که يک جاسوس باشيد. حقيقت سرانجام آشکارخواهد شد خواه شما در پي آن باشيد يا نه! اما اگر تصميم داشته باشيد که بوسيله آشکار کردن رفتار نامناسب شخصي به پيشرفت اين جريان کمک کنيد اين جريان را بهانه اي براي توجيه اشتباهات تان در کارها قرار ندهيد. به هر حال کلمات درست موثر و التيام بخش هستند.


فال مهر

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین مهر ماه

هر چقدر امروز کسي با شما بهتر رفتار کند احساس نااميدي و ناامني شما هم بيشتر خواهد شد. اگر فکر مي کنيد ديگران در پيشرفت شما دخالت مي کنند به غريزه تان اعتماد کنيد. اما اكنون با يك با يک دشمن فرضي جنگ نکنيد؛ به حريف خيالي مشت زدن سياست موثري نخواهد بود. قبل از اينکه حرکت بعدي را آغاز کنيد صبر کنيد تا اطلاعات تان کامل شود.


فال آبان

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین آبان ماه

کار کردن امروز کاري بس پيچيده است چرا که شما آرزو مي کنيد کاش از شر کارهاي تکراري روزمره خلاص مي شديد و به کار ديگري مي پرداختيد. احساسات قدرتمندي در زير سطوح ظاهري وجودتان  کمين کرده اند و شما از اين مي ترسيد که آنها روزي حالت انفجار پيدا کنند و به ضمير هوشيار شما بيايندو ديگران بتوانند آسيب پذيري و بي تجربگي شما را ببينند. دو سياره حاکم شما يعني مريخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اينکه شما به قدر کافي قوي باشيد تا به جاي تمرکز روي تاريکي ها به روشنايي ها فکر کنيد. در اين روزها شما بهتر است که تونلي در اين تاريکي ها ايجاد کرده و بعد از آن سختي ها تمام خواهند شد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین آذر ماه

اگر به خاطر شرايط دشوار امروز نبود شما به خوبي از عهده کارهايتان برمي آمديد. کساني که در دور و بر شما هستند منصفانه رفتار نمي کنند و به نظر مي رسد مانند ابرهاي تيره در اطراف شما شناورند تا فقط روز تفريح شما را خراب کنند. شما مي توانيد اجازه دهيد ترس بر اعمال تان حکومت کند . از منفي بافي دوري کنيد تا تاثيري بر زندگي تان نگذارد. شايد بتوانيد مستقيما با مشکل خود روبرو شويد. هر گفتگويي را که مي خواهيد شروع کنيد ابتدا از درستي آن مطمئن شويد چرا که شايد اين گفتگو تاثير بسيار مهمي بر زندگي شما بگذارد.


فال دی

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین دی ماه

امروز پلوتون ظالم و بي رحم در نشان شما با مريخ حساس در جنگ است و روي زندگي شخصي شما تاثير بسيار عميقي خواهد گذاشت. ممکن است شما تصميم استواري داشته باشيد که باعث شود حتي به شرايط و دور و بر خودتان هم توجه زيادي نکنيد. اما کمبود آگاهي از خودتان اکنون مي تواند تاثير منفي شديدي روي زندگي تان داشته باشد. به ارزش هاي خود پايبند باشيد تا از نظر روحي سلامت بمانيد اما تنها اگر به تفاوتي با ديگران داريد آگاه باشيد مي توانيد موفق باشيد. مقابله شايد در اين مرحله بدرد بخورد اما توافق کليد کار شماست.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین بهمن ماه

اكنون نيازي نيست كه به سمت كارهاي خود هجوم ببريد و بخواهيد با عجله كارها را انجام دهيد، به خاطراينكه زمان كافي براي انجام آنها خواهيد داشت. واگرچه شما چيزهاي مفيدي براي يادگيري داريد، وسوسه كننده است كه  آسان ترين راه را انتخاب كنيد. درباره تصميماتي كه بايد بگيريد به مقدار كافي فكر كنيد. به خاطر اينكه نتيجه كارهاي شما بيشتر از آنچه كه شما فكر مي كنيد روي شما تاثير خواهد داشت..


فال اسفند

– فال روزانه در روز 18 اردیبهشت 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممكن است اين روزها از آشفتگي كه به آن دچار شده ايد احساس ناراحتي كنيد، و به نظرتان هم مي رسد كه  هيچ چيز نمي تواند آشفتگي و تلاطم دروني شما را حل كند. شايد بهتر است كه افكار خود را آزاد كنيد و به جاي اينكه بخواهيد مدام شرايط را كنترل كنيد اجازه دهيد امواج منفي خود به خود بگذرند و شما  آرام شويد. وقتي كه  شما مراقب تعادل شخصيتي خود باشيد پريشاني و آشفتگي هاي روحي تان ناپديد خواهد شد. سعي نكنيد همه شرايط را تحت كنترل خود درآوريد آنها را رها كنيد. رفتار معقول شما به قدر كافي دوام خواهد آورد و  ديگران از رهبري شايسته شما نهايت  استفاده مي كنند.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 60

هنوز کسی رای نداده...