خانه » فال روزانه 18 آذر 1399

فال روزانه

فال روزانه 18 آذر 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 18 آذر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما به مسير جديد خود اطمينان نداريد، اما بعيد به نظر مي‌رسد که حرکت خود را متوقف کرده يا فکر خود را تغيير دهيد. شما يک بار که کاري را شروع کنيد، با تمام وجود تلاش مي‌کنيد ان کار را به انتها برسانيد. اما استراتژي شما به آن اندازه که پيش بيني کرده‌ايد درست عمل نمي‌کند. از چي مي‌ترسيد؟! بخش مهمي‌ از برنامه‌هايتان را اصلاح کرده و و دوباره تلاش کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در محدوده ذهن خودتان تجربيات شگفت انگيزي داشته‌ايد، به خاطر اينکه پشت تخيلات شما احساساتي قوي و محکم نهفته است. اما شما اگر روش خود را عوض کرده و افکار پنهاني خود را با کسي که بهش اطمينان داريد در ميان بگذاريد، زندگي تان خيالي تر و رويايي‌تر هم مي‌شود! اگر به راحتي آنها را ابراز کنيد، مطمئناً روزي پويا و دلنشين تر خواهيد داشت!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز حتي اگر شغلتان هم ايجاب کند، نمي‌توانيد يک جا بنشينيد!! حتي اگر راهي براي همکاري کردن با دوستانتان در طول روز پيدا نکرديد، بايد خستگي و بي حوصلگي را از ذهن خود بيرون کنيد؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرايط لازم هستند. آنها همچنين مي‌توانند شما را به داشتن ايده‌هاي مثبت تشويق کنند، بنابراين به دقت به حرف‌هايشان توجه کنيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین تیر ماه

مواظبت کردن از کساني که دوستشان داريد کاري است که خوب از عهده‌اش بر مي‌آييد، بنابراين کاملاً طبيعي است که امروز در محل کار هم اين کار بکنيد! شما احساس خيلي خوبي به خودتان خواهيد داشت، چراکه مي‌توانيد بدون نگران شدن به خاطر اولويت‌هايتان کارتان را انجام دهيد. تمام کاري که شما بايد انجام دهيد اين است که در جامعه حضور داشته باشيد و به خودتان هم توجه کنيد!


فال مرداد

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز حتي اگر لازم شد که از مدرسه يا سرکارتان جيم شويد، در هر شرايطي دلتان مي‌خواهد تفريح کنيد!! اما شما درصورتي مي‌توانيد واقعاً تفريح کنيد که وظايف‌تان را انجام نشده رها کنيد. تنها فکر کردن در مورد نتيجه کار براي غلبه کردن بر يک مانع کفايت نمي‌کند. باوجود اين با دسته بندي کردن کارهايتان در بخش‌هاي کوچک و پشت سر هم به راحتي مي‌توانيد کار خود را تمام کنيد و بعد از آن مي‌توانيد با آرامش به تفريحتان نيز برسيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین شهریور ماه

اگر شما دوست داريد در نوعي از منافع شراکتي سهيم شويد امروز روزي فوق‌العاده است! امروز مي‌توانيد توانايي‌هاي بزرگ تان را به شريک خود نشان دهيد. قدرتمندي ماه برج قوچ به شما اين توانايي را مي‌دهد که بتوانيد با ايمان کامل به خود ابراز وجود کنيد. اما شما هنوز هم مجبوريد در مقابل وسوسه‌هاي دروني خود مقاومت کنيد، فقط در اين صورت مي‌توانيد عرصه بازي را از آن خود سازيد!


فال مهر

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین مهر ماه

امروز فعاليت‌هاي خيلي زيادي داريد که بايد يکي پس از ديگري بهشان بپردازيد و اصلا وقت نداريد بينشان استراحت کنيد. شما احساس نااميدي مي‌کنيد چرا که فکر مي‌کنيد همه مردم از اتفاقات روي داده خبر دارند الا شما!! شما با سئوال کردن مي‌توانيد چيزهاي زيادي بفهميد و اگر اين کار را بکنيد مي‌فهميد که ديگران به آن اندازه‌اي که شما فکر مي‌کرديد اطلاعات ندارند!!


فال آبان

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین آبان ماه

شما پوسته در حال آوردن چيزهاي جديد به زندگي خود هستيد! امروز با وجود ماه برج ميزان پيشرو در ششمين خانه تان – يعني خانه فعاليت‌هاي روزانه- اين عمل را بيشتر روي تغيير دادن عادت‌هاي قديمي ‌اجرا مي‌کنيد. به جاي اينکه کارتان را به همان روش ديروز يا حتي پريروز انجام دهيد، سعي کنيد با روشي کاملاً متفاوت کارهايتان را انجام دهيد. اما با دقت عمل کنيد، براي اينکه شما امروز روز پر مشغله‌اي داريد و ممکن است آشفتگي‌ها و نگراني‌هايتان را نيز بيشتر کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین آذر ماه

شما احساس مي‌کنيد موج جديدي از انرژي به زندگي تان سرازير شده است، اما اول مجبوريد شرايط نامطلوبي را تجربه کنيد. شايد شما از برخورد کردن با اين شرايط اجتناب کنيد، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتناعتماد به نفستانمي‌شود. به طور طبيعي وقتي که بيشتر براي خودتان ارزش قائل هستيد، مي‌توانيد حتي بيشتر از سطح توقع ديگران کار کنيد. پس همين الان آستين‌ها را بالا بزنيد و دست به کار شويد!


فال دی

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین دی ماه

امروز حتي کساني که خيلي بهتان نزديک هستند نمي‌توانند بفهمند که شما چقدر حساس هستيد، چرا که شما مي‌توانيد با درگير کردن خود و سخت کار کردن نقاط ضعفتان را پنهان کنيد. متاسفانه شما با احساس مسئوليت کردن در برابر کارهايي که خارج از حوزه نفوذتان هستند بيش از حد انتظارات ديگران را برآورده مي‌کنيد. حتي اگر لازم شد کمتر کار کنيد، بهتر است که حد و حدودتان را بدانيد و با انجام دادن کارهايي که در آنها تخصص داريد، توانايي خود را نشان دهيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین بهمن ماه

امروز انرژي‌تان کمي ‌فروکش مي‌کند!! پس بهتر است يک نفس عميق بکشيد و آرام تر کار کنيد. سپس ماه برج ميزان پرسرعت وارد سومين خانه تان – يعني خانه کارهاي ضروري- مي‌شود و سرعت زندگي تان را افزايش مي‌دهد. شايد ابتدا اينگونه به نظر نرسد، اما بعد بسياري از گرفتاري‌هاي شما حل مي‌شود! اگر خود را براي چنين روزي آماده کرده باشيد مي‌توانيد کار خود را روي غلتک بيندازيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 18 آذر 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز آماده هستيد که تاکتيک جديدي را در مسائل مالي خود استفاده کنيد. شايد روش‌هاي قديمي ‌پول خرج کردن آنطوري که قبلا جواب مي‌داد نباشد و شايد هم شما ديدگاه جديدي براي پس انداز کردن پول‌هايتان داشته باشيد. خوشبختانه امروز افکار شما کاملاً واقع بينانه است، پس مي‌توانيد براي هر يک از مشکلات خود راه حلي در ذهن تصور کنيد و بعد براساس آن عمل کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...