خانه » فال روزانه 18 آبان 1399

فال روزانه

فال روزانه 18 آبان 1399

فال روزانه


4.6
(63)

فال روزانه آنلاین 18 آبان 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز حس مي‌کنيد بر سر دوراهي قرار گرفته‌ايد. موجي از هيجان و نگراني‌ها در طول روز به سوي شما در جريان است و خيلي مهم است که به سمت هيچ يک از اين راه‌ها کشيده نشويد. اگر شما بتوانيد تضادها و واکنش‌هاي خود نسبت به اتفاقاتي که پيرامونتان رخ داده است را قبول کنيد، آرامش قبلي خود را دوباره به دست خواهيد آورد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

دوستانتان شايد بتوانند به طُرقي موقت زندگي‌تان را سرشار از انرژي کنند. آنها اگرچه مي‌توانند شادي را وارد زندگي تان کنند، اما شما بايد به اندک ماجراجويي و سبک‌سري خود در زندگي توجه بيشتري داشته باشيد. ترک کردن کارهايتان قبل از تمام کردن آنها بدين معني است که مجبور مي‌شويد آنها را کامل کنيد. البته بايد اول از همه، تمام کردن وظايف‌تان برايتان اهميت داشته باشد. اما اگر تصميم گرفتيد که تفريح کنيد، وقتي امروز عصر خودتان را در حال کارکردن ديديد غر نزنيد!!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز راهنما قابل اعتمادي نيستيد! اما ديگران هنوز ازتان انتظار دارند تصميمات مهمي‌‌بگيريد. وقتي چاره ديگري نباشد، حتي اگر مجبور شويد تمام حواس خود را متمرکز کنيد و مقاومت داشته باشيد، کارهايي که بايد انجام دهيد را انجام خواهيد داد. درباره اهداف خود غلو نکنيد، چراکه شايد فردا نظرتان عوض شود.


فال تیر

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز به طور ناگهاني احساس مي‌کنيد پرجرات تر شده‌ايد و حتي اگر بخواهيد با يک دوست يا همسر خود کار کنيد، به نظر نمي‌رسد که تصميم احمقانه‌اي گرفته باشيد. در حقيقت حس ششم‌تان امروز شما را درست هدايت مي‌کند، بنابراين اگر ايده جالبي به ذهنتان رسيد به آن عمل کنيد و به افراد ديگر نيز پيشنهاد دهيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما فکر مي‌کنيد که مي‌دانيد با افراد ديگر چگونه رفتار کنيد، اما احتمال زيادي وجود داردکه سيگنال‌ها را اشتباه بفهميد. به جاي اينکه يک‌دفعه به نتيجه کار فکر کنيد، فرضيه‌هاي خود را بررسي کنيد. ارتباط برقرار کردن مي‌تواند فاصله‌ها و سوءتفاهماتي که به وجود آمده است را رفع کند. در اين صورت حتي اگر اشتباه کنيد، اگر از اطرافيانتان درخواست کمک کنيد آنها خوشحال خواهند شد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما اكنون بايد دقيقاً روي كارهايي كه مي‌خواهيد انجام دهيد تمركز داشته باشيد. كارهاي شما همه طبق نقشه پيش مي‌روند و شما فقط براي اينكه از ملالت و خستگي جلوگيري كنيد تلاش مي‌كنيد كه كارهاي قديمي ‌را با روشي جديد انجام دهيد. مشكل اينجاست كه روش‌هاي جديد اگر در همه موارد به كار گرفته شوند ممكن است باعث اشتباه بشوند. پس خلاقيت‌تان را براي مسائل جالب‌تر ذخيره كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین مهر ماه

اگرچه شما امروز كاملاً احساس سلامتي مي‌كنيد، ولي باز هم بايد زماني را به بررسي كردن رژيم غذايي و تمرينات ورزشي‌تان اختصاص دهيد تا به تعادل آرماني خود برسيد. فكر نكنيد كه حتماً بايد كار اشتباهي انجام داده باشيد، حتي اگر هم كاري را اشتباه انجام داده باشيد باز هم اميدي به بهبود هست. بخشي از زندگي خودتان را انتخاب كرده و كاري را انجام دهد كه اثري طولاني مدت بر آن داشته باشد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین آبان ماه

يک روز شاد و هيجان انگيز منتظرتان است!!  حتي اگر انتظارش را نداشته باشيد. ارتباط ماه و اورانوس در پنجمين خانه تان يعني خانه شادي و بازي باعث مي‌شود که لذت وخوشي وارد زندگي‌تان شود، حتي اگر در برابرش مقاومت کنيد. کليد موفقيت شما اين است که آني تصميم گيري کنيد؛ اگر بيش از حد برنامه ريزي کنيد و اهل منطق باشيد اين روز شاد را از دست خواهيد داد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین آذر ماه

شايد شما فكر كنيد كه مي‌دانيد چه چيز مي‌خواهيد، اما ممكن است آن چيزي نباشد كه واقعاً بدان نياز داشته باشيد و اگرچه شما اين شانس را دارا هستيد كه به خواسته‌هايتان برسيد اما تحت هيچ شرايطي نبايد شاد بودن را فراموش كنيد. علي رغم اينكه شايد نااميد باشيد، هنوز هم مي‌توانيد لبخند را بر چهره ديگران بنشانيد. ولي به ياد داشته باشيد براي پنهان كردن نارضايتي دروني لازم نيست كه تظاهر كنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین دی ماه

امروز زندگي‌تان کمي ‌ناآرام مي‌شود، اما در عين حال مي‌تواند کاملاً نشاط آور و شاد باشد. مشکلات شما فقط ساخته و پرداخته دست خودتان خواهد بود، به خصوص اگر سعي کنيد چيزهايي که از حيطه کنترل‌تان خارجند را تحت کنترل خود در آوريد. به جاي اينکه خودتان را در صندلي راننده تصور کنيد که زندگي را هدايت مي‌کند، سعي کنيد در صندلي عقب بنشينيد و از منظره‌ها و چشم اندازهايي که مدام تغيير مي‌کنند لذت ببريد!!


فال بهمن

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین بهمن ماه

نگران شدن به خاطر فکر مردم هميشه ناراحتي اصلي و مهم شما نيست. اما امروز اگر اطرافيانتان تمام افتخاراتي که بهشان مغرور هستيد را زير سئوال ببرند شما خودتان هم به خودتان شک خواهيد کرد! خوشبختانه شما قادر هستيد ناراحتي‌ها را به سرعت فراموش کرده و مثبت بين باشيد. سعي نکنيد عملکردهاي خود را عقلاني کنيد. از منطق و دليل تراشي کردن دست برداريد و فقط به حس ششم خود اعتماد کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 18 آبان 1399 برای متولدین اسفند ماه

ماه در نشانه شما به اورانوس غير قابل پيش بيني مي‌پيوندد، بنابراين ديگران از شما انتظار ندارند که مثل الان کار کنيد. آنها از شما توقعات ديگري دارند، ولي شما هم اصلاً در خونتان نيست که مطابق با خواسته‌هاي افراد ديگر کار کنيد! امروز احساسات‌تان شما راشگفت زده خواهند کرد! حتي اگر از قبل براي خود برنامه ريزي کرده‌ايد، بهترين کار اين است که به حرف دل خود گوش کنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 63

هنوز کسی رای نداده...