خانه » فال روزانه 17 مرداد 1399

فال روزانه

فال روزانه 17 مرداد 1399

فال روزانه


4.6
(62)

فال روزانه آنلاین 17 مرداد 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما آرزو مي‌كنيد كه اي كاش ديروز اختيار خود را از دست نداده بوديد. حتي اگر كارتان اشتباه هم نبوده باشد، اشكالي ندارد كه كمي‌خودتان را تغيير دهيد. لزومي ‌ندارد به خاطر اعتماد به نفس متكبرانه خود ديگران را برنجانيد. در حال حاضر بيشتر لازم است كه با ملايمت و نرمي ‌رفتار كنيد. البته اين ملايمت به حرفهايي كه مي‌زنيد مربوط نمي‌شود بلكه بيشتر به نوع حرف زدنتان ارتباط دارد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز يك نفر وارد زندگيتان شده است كه از شما طلب عشق و محبت مي‌كند. شما دوست نداريد ديگران فكر كنند حتي قبل از اينكه براي انجام دادن كاري در موردش با شما مشورت كنند، شما آن كار را انجام خواهيد داد. فقط به خاطر اينكه فكر مي‌كنيد مخالفت كردن كار درستي است اين كار را نكنيد، چرا كه اين فكر شما اصلاً هم درست نيست! به جاي اينكه ديد منفي خود را نشان بدهيد، اگر تا جايي كه در توانتان است به اطرافيانتان كمك كنيد نقش سازنده‌تري خواهيد داشت.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز هيچ حرف و سخن بيهوده اي كه بتواند بين شما با روش كاري علت و معلولي تان فاصله بيندازد وجود ندارد. دور و بر  شايعات و حرفهاي بي اساس نرويد و فعلاً دور اينترنت بازي و چت كردن را خط بكشيد. براي اينكه در عين حال كه به تفريح و سرگرمي ‌هم نياز داريد، نمي‌توانيد سر و صدا و شلوغي را نيز تحمل كنيد. موقعي مي‌توانيد استراحت كرده و آخر هفته سرگرم كننده‌اي هم داشته باشيد، كه چند روز آخر هفته را خوب كار كرده باشيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین تیر ماه

امروز يك مسأله كوچك و  خيلي كم اهميت هم مي‌تواند شما را شوكه كند. البته نسبت به قبل – زماني كه هميشه اين گونه رفتار مي‌كرديد- شفاف تر عمل مي‌كنيد. با توجه به گفته‌هاي بالا شما بايد زماني را به تفريح كردن، عشق ورزي و كارهاي هنري خلاقانه اختصاص دهيد. پس حتماً از اين فرصت استفاده كنيد تا سيستم هاي عصبي تان آرامتر شوند. بهتان توصيه مي‌كنيم كه استراحت كرده و آرامش داشته باشيد، ولي بايد حواستان به روند كار نيز باشد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز دلتان مي‌خواهد ساعتهاي متمادي به خاطرات دوران كودكي خود فكر كرده و به آن دوران شيرين برگرديد، اما شايد خودتان هم دقيقاً نفهميد كه واقعاً دنبال چه چيزي هستيد! ديدگاههاي شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست نداريد ديدگاه جديد خود را به ديگران اعلام كنيد. البته شما از قدرت متقاعد كردن خيلي بالايي برخورداريد؛ پس از اين توانايي خود استفاده كنيد و اصلاً هم نترسيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین شهریور ماه

اين روزها شما سعي مي‌كنيد زندگي را به سخت ترين نحو ممكن- يعني حول تعاريف و اصول و قواعد افراد ديگر اداره كنيد. اما بعضي از اوقات هم خوب است كه خارج از كليشه‌هاي قراردادي عمل كنيد، بيرون آمدن از اصول و قوانيني كه خودتان براي خود وضع كرده‌ايد مي‌تواند باعث آرامش خاطرتان شود؛ البته اين اتفاق زماني مي‌افتد كه به نداي درونتان گوش فرا دهيد و بعد دست به عمل بزنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین مهر ماه

مثل اينكه ديروز در گروهتان شما تنها فردي بوديد كه توانستيد از عقايدتان دفاع كنيد. وقتي كه مي‌بينيم افراد ديگر از عقايد خود مثل بقيه چيزهاي بي اهميت بي توجه رد مي‌شوند، واقعاً ناراحت كننده است. خوشبختانه شما اين توانايي را داريد كه براي ابراز وجود كردن تا موقعي كه زمان مناسب فرا  برسد صبر كنيد. حالا كه ماه نشانه شما را ترك مي‌گويد و وارد برج هم جوارتان يعني عقرب مي‌شود، وقت خوبي است كه آنچه در ذهنتان مي‌گذرد را مطرح كنيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز ماه وارد نشانه شما مي‌شود و شما احساس مي‌كنيد كه در حاشيه قرار گفته‌ايد. مديريت كردن افت و خيزهاي رفتاري برايتان سخت است، اما اگر آنها را بپذيريد اين كار برايتان راحت‌تر مي‌شود. شايد به تعويق انداختن تصميمات مهم كار درستي باشد، اما به ديگران اجازه ندهيد كارهاي مربوط به شما را پشت گوش بيندازند. يكي از خصوصيات خوب شما اين است که هميشه براي رسيدن به زمان مناسب صبر مي‌کنيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین آذر ماه

در حاليكه ماه دوازدهمين خانه شما- يعني خانه حقايق پنهاني – را ملاقات مي‌كند، شايد بهتر باشد احساسات خود را هرقدر هم كه هيجان انگيز باشند ابراز نكنيد. اگر شما رازهاي خود را مخفي نگه مي‌داريد، بايد اطمينان حاصل كنيد كه محركها و انگيزه‌هاي شما كاملاً مشخص و آشكار باشند. پنهان كردن حقيقت فقط به خاطر اينكه اطلاعات بيشتري به دست آوريد مفيد نخواهد بود. سياست شما اين است كه كار  را به بهترين نحو ممكن انجام مي‌دهيد و اين اخلاقتان آينده شما را بيمه مي‌كند.


فال دی

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین دی ماه

ما امروز خبرهاي خوبي برايتان داريم!! شما مي‌توانيد با موفقيت كامل توانايي‌هاي خود را به كار بگيريد. خوشبختانه از ديروز كه عطارد و نپتون با هم هم تراز بودند قدرت تخليتان خيلي زيادتر شده است. اما خبر بدي هم برايتان داريم و آن خبر اين است كه شايد شما نتوانيد به تصوير ذهني خود اطمينان كنيد. از توانايي‌هاي خود استفاده كنيد تا بتوانيد آگاهانه تمام شك و ترديدها را برطرف كنيد. خلاصه اهميت ندارد كه كاري كه مي‌كنيد حتماً كار درستي باشد، فقط ضروري است كه حتماً كاري بكنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز در شغلتان خيلي جدي فعاليت مي‌كنيد و با آرامش كامل نقش قدرتمند خود را درك مي‌كنيد. اما حال و حوصله اينكه كارها را با همان روشهاي قبلي انجام بدهيد، نداريد. شما مي‌دانيد كه مي‌توانيد از تغيير و تحول دادن قسر در برويد، بنابراين دليلي براي عقب‌نشيني كردن وجود ندارد. ممكن است اطرافيانتان از اين كارهاي اخيرتان خيلي تعجب كنند، و يا حتي شوكه بشوند!! اگر شما حرفهاي مهمي‌براي گفتن داريد، پس چرا سكوت كرده ايد!؟


فال اسفند

– فال روزانه در روز 17 مرداد 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما نظراتي در مورد تعطيلات آخر هفته و در خصوص مسافرت رفتن داريد كه شايد حتي به نظر ديگران احمقانه به نظر برسد، ولي با اين حال كسي توانايي مخالفت كردن با حرفهاي شما را ندارد. پس هرچه زودتر چيزهايي را كه براي مسافرت خود لازم داريد را آماده كنيد، براي اينكه قبل از اينكه خانه را ترك كنيد بايد خود را آماده كرده باشيد. البته اگر حتي برنامه‌هايتان به تعويق افتاد خودتان را ناراحت نكنيد، شما به زودي فرصت و موقعيت ديگري به دست خواهيد آورد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 62

هنوز کسی رای نداده...