خانه » فال روزانه 17 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 17 فروردین 1399

فال روزانه


4.6
(59)

فال روزانه آنلاین 17 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز فشار مسئوليت‌هاي زيادي را روي شانه‌هاي خود احساس مي‌کنيد و بيش از اين صلاح نيست که آنها را به تعويق بيندازيد پس بهتر است که زودتر دست بکار شويد. لازم نيست که براي چگونگي انجام اين کارها دليل بياوريد و آنها را تفسير کنيد. همچنين نياز نيست که ثابت کنيد در انجام کارها عالي هستيد و آنگونه که از شما انتظار مي‌رود آنها را تحويل مي‌دهيد. اکنون بسيار مهم است همزمان که کارايي خود را افزايش مي‌دهيد تفريح خود را نيز کاهش دهيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز اوقات کاملا خوبي در پيش رو داريد حتي زمانيکه در حال کار کردن هستيد. ممکن است رييس تان شما را با دقت  زير نظر بگيرد و همين باعث مي‌شود تمرکز شما بالاتر برود و با وجود اينکه کارهاي بسياري داريد که بايد انجام دهيد اين حالت براي تان خوب است چرا که شما هميشه دوست داشتيد به نوعي استعدادها و شايستگي خود را ثابت کنيد. از اين نترسيد که شما بايد اين بحران را اداره کرده و طبق انتظارات ديگران عمل کنيد. اين کار باعث مي‌شود اعتماد به نفس شما به ديگران نيز منتقل شود.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز زياد اوقات خوشي نداشته باشيد چرا که وقت زيادي براي تفريح و شادي نداريد. احتمالا اين اوضاع را دوست نداريد چرا که استراحت و آرامش تان به تعويق افتاده است و شما اين را امروز نمي‌خواهيد و بيشتر مايليد مسئوليت‌هاي کاري يا وظايف شخصي تان خود به خود انجام شود. با اين حال ممکن است شادي و تفريح را به روز ديگري موکول کنيد. اگر اين چنين است مطمئن باشيد که تلاش‌هاي اخير تان نتايج مثبت و با دوامي در پي خواهد داشت.


فال تیر

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

ممکن است در رابطه با برنامه ريزي نهايي خود امروز نظرتان را ارائه ندهيد و اگر نتوانيد کنترل خود را بدست بياوريد پيچيدگي‌هاي بسياري بوجود مي‌آيد. در ظاهر آگاهي از محدوديت‌هاي اخيرتان مي‌تواند کاملا مفيد و موثر باشد. به جاي اينکه بجنگيد تا قدرت را همچنان در اختيار داشته باشيد اجازه دهيد شخص ديگري جاي شما را بگيرد. سعي کنيد همواره جزيي از گروه باشيد به جاي اينکه هميشه بخواهيد تکرو و کاپيتان باشيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

مهم نيست که شما بهترين ايده را درباره اينکه چکاربايد بکنيد داريد؛ امروز اين اتفاق نمي‌افتد. چرا که ممکن است  ديگران به شما گوش نکنند يا برنامه‌هاي شما را دوست نداشته باشند. عاقلانه تر اين است که سعي کنيد قبل از اينکه خودتان را گيج کنيد و ديگران را عصباني ديگران را متقاعد کنيد! اما به ياد داشته باشيد که يک تغيير در روش و سياست يک نوع نتيجه ندارد. اگر هنوز مشتاق پيشرفت و يادگيري هستيد سعي کنيد در روزهاي ديگر نيز اين روش را پياده کنيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز دوستان و همکاران شما زياد تحت تاثير شما قرار نگيرند و به حرف تان اهميتي ندهند چرا که شمابيش از حد جدي هستيد. اما آنها بسرعت مي‌فهمند که شما بيهوده صحبت نمي‌کنيد. اگر لبخند نمي‌زنيد به خاطر اين است که مي‌دانيد کار مهمتري داريد که انجام دهيد حتي اگر ديگران امور و مسائل را آنطوري که شما مي‌بينيد نبينند. اگرچه سعي مي‌کنيد که در وهله اول عضوي از گروه باشيد ممکن است در يکي دو روز آينده در نقش يک قهرمان ظاهر شويد و در اين زمان است که همه مي‌فهمند که چکار کرده‌ايد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

شما از کوتاهي هاي خود بيش از ديگران آگاه هستيد اما اين به اين معني نيست که مي‌خواهيد از همکاران و اعضاي خانواده تان چيزي در اين مورد بشنويد. لازم نيست که هميشه عيوب و نقص‌هاي خود را به خودتان متذکر شويد مخصوصا زمانيکه در حال کار هستيد سخت است که در فکر جبران آن باشيد. اگر کسي قصد نصيحت و پند شما راداشت فقط لبخند بزنيد و تشکر کنيد؛ به خاطر اينکه يک بحث و جدل مي‌تواند بسرعت تبديل به يک جنجال بزرگ شود.


فال آبان

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

شما يک رويکرد بلند مدت درباره همه کارهايي که مي‌کنيد داريد. زمانيکه ديگران در حال کار کردن هستند شما به دنبال پايين آمدن از مسير خود هستيد. متاسفانه برايتان دلسرد کننده است وقتي مي‌فهميد چيزي را که شما به وضوح مي‌بينيد ديگران مشاهده نمي‌کنند. تلاش‌هاي شما براي روشن کردن ديگران فقط ممکن است آنها را عصبي کند و شما را در پيشبرد راه تان گيج کند. روي چيزي که مي‌دانيد درست است تمرکز کنيد؛ بلاخره ديگران با شما همراه مي‌شوند و تعجب مي‌کنند که چگونه شما همه اينها را مي‌دانستيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

با وجود اينکه شما تلاش مي‌کنيد تا از کانون توجه بودن دوري کنيد اما ديگران شما را به چشم يک رهبر نگاه مي‌کنند و شمااين احترام را از آنها داريد. شما واقعا دوست نداريد که قدرت و اختيار را در انحصار خود داشته باشيد حتي اگر قبول کردن آن همراه با ارزش و احترام باشد. شما اين توانايي را داريد که حواس خود را جمع کرده و تصميماتي بگيريد که به نفع همه باشد. بنابراين يک نفس عميق بکشيد و ظرفيت خود را بالا ببريد و عقل و دانايي خود را در اين موقعيت به ديگران نشان دهيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

عملگرا بودن امروز سراغ شما مي‌ايد با اين حال شما مي‌توانيد آنقدر عملگرا باشيد که بلند نظري خود را از دست بدهيد. ممکن است زمانيکه بحراني را در لحظه حال اداره مي‌کنيد موثر و کارآمد باشيد اما نمي‌توانيد آينده دور را ببينيد. به جاي  تلاش براي اينکه کنترل داشتن بر همه مسائل و اينکه بخواهيد همه چيز را مديريت کنيد اجازه دهيد ديگران نظرات خود را نيز بيان کنند تا در به تحقق رساندن برنامه بلندمدتي که داريد شما را ياري رسانند. در هفته آينده مي‌توانيد براي اهداف تان مجهز تر شويد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

ممکن است احساس کنيد که بدرستي به هدف خود رسيده ايد اما اهداف شما همچنان درهم پريشان و آشفته هستند. اين به معني اين نيست تمرکز شما کم است به خاطر اينکه شما اين توانايي را داريد که ذهن تان را متمرکز کنيد حتي در اواسط راه! مشکل ناشي از يک تعهد ناقص نيست بلکه از يک انتظار ضعيف است. نقطه شروع و مسيرتان را دوباره بررسي کنيد. زمانيکه شما بدانيد که کجا هستيد و به کجا مي‌رويد مسير تان روشن تر و واضح تر خواهد شد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 17 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

ممکن است شما َآن احترامي‌را که دوست داريد دريافت نکنيد و اين شمارا عصباني مي‌کند. احساس مي‌کنيد تلاش‌هاي شما ديده نمي‌شود. در وهله اول ممکن است با سخت تر کار کردن تلافي کنيد اما زمانيکه درمي‌يابيد که سياست و روش شما فايده‌اي ندارد وسوسه مي‌شويد که ديگر تسليم شويد. مراقب باشيد؛ بازخوردي که از ديگران دريافت مي‌کنيد ممکن است دامي‌باشد که امروز براي شما گسترده شده باشد و باعث شود تا شما دست از کار بکشيد. مهم نيست ديگران چه مي‌گويند فقط بهترين کاري که در توان تان است را انجام دهيد و اين شرکت و سهم شما نتيجه خوبي خواهد داد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 59

هنوز کسی رای نداده...