خانه » فال روزانه 17 شهریور 1399

فال روزانه

فال روزانه 17 شهریور 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 17 شهریور 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین فروردین ماه

شايد خويشتن داري و ميانه روي بهترين خصوصيت اخلاقي شما نباشد، اما امروز مي‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. اين سخن بدين معني نيست كه شما زندگي پرمخاطره‌اي داريد، بلكه فقط بدين معني است كه شما بايد به تعهداتي كه مي‌دهيد بيشتر توجه كنيد. شما اگر بيشتر از توانتان مسئوليت قبول كنيد، ممكن است همه چيز را خرابتر كنيد. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فكر كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

قبول كردن مسئوليت‌هاي خيلي زياد ابتدا ممكن است ديگران را تحت تاثير قرار دهد، اما اگر شما نتوانيد كارهايي كه شروع كرده ايد را تمام كنيد همه چيز تغيير خواهد كرد. خوشبختانه شما هم اكنون مي‌توانيد وظايف خود را به كارهاي كوچكتر تبديل كرده و به صورت جداگانه روي هر كدام از آنها تمركز كنيد. اگر چه يكسره كار كردن شما را خسته مي‌كند، اما اگر همين الان مرحله به مرحله كارتان را انجام دهيد بعداً راحت خواهيد بود.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما با بازيگوشي و شيطنت‌هاي خود ديگران را هم مجبور مي‌كنيد كارهاي خود را نيمه كاره رها كنند. دوستان و همكارانتان فكر مي‌كنند شما به اندازه كافي كار نكرده‌ايد، اما شما خودتان عقيده داريد كه بيشتر از وظيفه خود كار كرده‌ايد. اگر ديگران به خاطر عدم حضور هميشگي تان در محل كار بهتان ايراد گرفتند، اولين جوابتان اين است كه دوست داريد با آرامش كارهايتان را انجام دهيد. اجازه ندهيد اين مشكلات باعث دعوا و مشاجره بين شما و همكارانتان شود.


فال تیر

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز به راحتي ديگران را مي‌رنجانيد، چراكه امروز زياد از اطرافيانتان ايراد مي‌گيريد. شما هم امكانات را مي‌بينيد و هم مي‌توانيد موانع را ببينيد. بنابراين تركيب اين دو به شما به شما توانايي داده به ديگران تذكر دهيد امكاناتي كه الان در اختيار دارند آنها را به اهدافشان نمي‌رساند. ولي زياد بهشان سخت نگيريد؛ فقط تا جايي كه مي‌توانيد راهنمايي شان كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما سرتان خيلي شلوغ است، ولي بيشتر ترجيح مي‌دهيد استراحت كنيد. اولين حركت و كشش شما به سوي تفريح و خوشي متمايل است، اما شما به صرافت مي‌دانيد كه چيزهاي وسوسه كننده به روش‌هاي گوناگون شما را در بوته آزمايش قرار مي‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسليم نشويد؛ در عوض به سراغ كارهايتان كه روي هم تلنبار شده برويد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین شهریور ماه

شما در حال حاضر نمي‌توانيد كنترلي بر روي پول خرج كردن خود داشته باشيد، به خصوص وقتي كه تصميم مي‌گيريد شيء خيلي لوكسي بخريد. يك اثر هنري زيبا، ست جديدي براي آشپرخانه و يا حتي يك وسيله جديد براي داخل ماشينتان، همه اينها چيزهايي خاصي هستند كه به زندگي شما اضافه مي‌شوند. اما خريدن اين چيزها ممكن است تمام حساب شما را خالي كند. بنابراين قبل از خريد كردن حساب بانكي خود را چك كنيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین مهر ماه

اگر امروز شما نسبت به قبل بي حوصله تر شده‌ايد نگراني به خود راه ندهيد، براي اينكه اين موضوع وقتي كه ماه به نشانه شما بازمي‌گردد نمونه بارزي است. نسبت به احساس‌هايتان آگاهي داشته باشيد، با وجود اين اينگونه به نظر مي‌رسد كه شما نسبت به آنچه كه در پيرامونتان اتفاق مي‌افتد بي‌اهميت هستيد. ممكن است قادر نباشيد حوادث بيروني را اصلاح كنيد، اما مطمئناً بر روي عكس العمل‌هاي خودتان كنترل كافي داريد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین آبان ماه

اگرچه امروز روياهاي شما كاملاً غيرواقعي هستند، ولي شما دوست نداريد ازشان دست بكشيد. درحقيقت شما خيلي هيجان زده شده‌ايد. شما خودتان فكر مي‌كنيد كه روياهايتان كاملاً واضح و روشند، اما در حيقيت از تاثيراتي كه ديگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع نداريد. باوجود اين هروقت كه با طرفداران خود صحبت مي‌كنيد و نظر آنها را مي‌پرسيد حتماً به حرفشان هم گوش بدهيد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز و چند روز آينده ژوپيتر سياره بخت شما در مركز قرار گرفته است و بهتان توصيه مي‌كند كه حواستان به اوضاع مالي تان باشد. اطرافيانتان به شما پيشنهاد مي‌كنند كه بدون هيچ دليل خاصي خريد كنيد، اما خود آنها هم بعداً مي‌فهمند كه اشتباه كرده‌اند. پس به خاطر اينكه در آينده نزديك پيشمان نشويد سطح توقع خود را پايين بياوريد.


فال دی

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین دی ماه

شما امروز احساس مي‌كنيد كه انرژي‌هاي مثبتان بازگشته‌اند، اما مطمئن نيستيد كه آيا اين حس را باور كنيد يا نه. شما حالا مي‌توانيد با رئيستان خيلي خوب برخورد كرده و اشتباهات گذشته تان را جبران كنيد. نگران چيزهايي كه از دست داده‌ايد نباشيد؛ فقط كاري را كه فكر مي‌كنيد بهترين كار است را انجام دهيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین بهمن ماه

شايد شما بخواهيد براي ديدن همه جنبه هاي مشكل پيچيده‌اي كه گرفتارش شده‌ايد روش خود را تغيير دهيد، اما اين كار هم لزوماً شما را به جواب نزديك نمي‌كند. پيدا كردن يك راه حل به آن سادگي كه شما مي‌كرديد نيست. بررسي كردن برنامه‌هاي پنهاني و پوشيده براي امروزتان كافي است.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1399 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز فوايد داشتن دوستاني كه شما و شغلتان را حمايت مي‌كنند را درك خواهيد كرد. امروز وقتي يكي از همكاران بدون هيچ چشم داشتي كار خودش را ول مي‌كند تا به شما كمك كند حسابي شگفت زده خواهيد شد! به جاي اينكه تظاهر كنيد خودتان مي‌توانيد همه كارها را انجام دهيد و به جاي فاصله گرفتن از او با مهرباني و با لبخندي بر روي لب كمك او را قبول كنيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...